Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Automatyczna synchronizacja stanów w Allegro, czyli jak lepiej zarządzać sprzedażą?

Napisany przez link, dnia 2019-09-23 07:15:06

Przepis na udany biznes jest prosty, ale tylko teoretycznie. Gdy przechodzi się od snucia planów do praktyki, wówczas okazuje się jak ważne jest korzystanie z dobrych narzędzi. Wszystkie ambitne zamierzenia spaliłyby niestety na panewce, gdyby zabrakło odpowiednio wykwalifikowanych pomocy, zdolnych urzeczywistnić cały pomysł.

 

O uwagę polskich internetowych przedsiębiorców czeka zaś między innymi platforma sprzedażowa ErpBox – gotowa pomóc w zorganizowaniu pracy wirtualnego sklepu na wielu poziomach i w wielu aspektach. Co bardzo istotne, ErpBox nie spoczywa na laurach, ale wciąż opracowuje nowe przydatne narzędzia lub ich aktualizacje, by wychodzić naprzeciw potrzebom właścicieli e-sklepów.

 

 

 

Automatyczna synchronizacja stanów w Allegro – dlaczego się przyda?

 

Wracając do wspomnianego przepisu na udany biznes, można powiedzieć że jednym z najważniejszych kroków które trzeba wykonać, wchodząc na internetowy rynek konsumencki, jest założenie własnej witryny. To miejsce, w którym wszystkie oferowane produkty będą pięknie zaprezentowane i zarazem uporządkowane, gdzie klient znajdzie wyczerpujące opisy tych towarów i samej firmy. Internetowa strona sklepu to absolutnie niezbędna podstawa – ale żeby zjawiali się tam zwiedzający, trzeba najpierw sprytnie wyjść im na spotkanie. A dobrą metodą na zrobienie tego ważnego kroku na drodze do sukcesu jest założenie profilu firmy na Allegro, czyli na największej polskiej platformie handlowej. To w tamtejszej wyszukiwarce klienci każdego dnia szukają odpowiedzi na swoje konsumenckie pytania i warto zadbać o to, żeby pojawić się wśród tych wyników. Jak jednak ogarnąć prężnie działający biznes?

ErpBox, czyli jak poradzić sobie z przyjęciem, zaksięgowaniem i obsługą zamówień, które będą spływały z więcej niż jednego kanału sprzedażowego?

Właśnie dlatego warto już na początku swojej biznesowej przygody zaprzyjaźnić się z platformą ErpBox, bo właśnie ona będzie tu nieocenionym wsparciem. Jeśli sklep dociera do klientów za pośrednictwem więcej niż jednej witryny, wówczas synchronizacja danych to podstawa – jest niezbędna, żeby sprawne zarządzanie całym sklepem było możliwe. A ErpBox posiada udoskonalony moduł synchronizacji stanów magazynowych – gdzie informacje o zapasach przechowywanych w magazynie będą się odświeżały automatycznie. W ten sposób właściciel sklepu, zarządzający wszystkimi kanałami, nie będzie zdany na własnoręczne odnotowywanie zmian – bo ErpBox powiadomi go błyskawicznie o wszystkich zmianach. W ten sposób ustrzeże się przed błędami i znacznie szybciej otrzyma potrzebne dane.

[obraz_1]

 

Jak szybko działa automatyczna synchronizacja stanów w Allegro?

Automatyczna synchronizacja stanów w Allegro razem z ErpBox działą w ten sposób, że zamówienia klientów są aktualizowane systematycznie, co 5 minut, zaś stany magazynowe przynajmniej raz na kwadrans. ErpBox czuwa też nad realizowanymi zamówieniami: informacja o wysyłce towaru z Allegro jest sprawdzana co godzinę, a kontrolowanie statusów poszczególnych przesyłek odbywa się co 3 godziny. Trzeba zaznaczyć, że wspominane tutaj Allegro to dopiero początek, bo ErpBox potrafi sięgnąć także po dane z kont w serwisach Amazon i Ebay oraz z innych stron internetowych.

 

 

 

Użyte tagi: Allegro, sprzedaż

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2023 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.