Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Branża już czeka na ATP

Napisany przez M-S-M, dnia 2014-07-16 10:49:41

Druga odsłona Targów Turystycznych Arena Tourism Poland odbędzie się w dniach 25-27 września 2014 r. w Expo Arenie w Ostródzie. Wydarzenie odwiedzą profesjonaliści zainteresowani szeroką ofertą turystyczną regionu: touroperatorzy, reprezentanci branży MICE, INCENTIVE TRAVEL, PCO z kraju, jak i z rynków zagranicznych, m.in. z Europy Wschodniej oraz Skandynawii.

Wśród wystawców znajdą się hotele, spa, pensjonaty, ośrodki rekreacji i turystyki aktywnej oraz firmy świadczące usługi dla branży. Swoją ofertę przedstawią m.in.: Mera Spa Hotel, Hotel Haffner, Travel Profi, Hotel Mikołajki, Hotel Star Dadaj czy Pałac Pacółtowo.

Wiążemy z tegoroczną edycją duże nadzieje, mając na uwadze dużą liczbę tour operatorów ze Skandynawii, którzy będą obecni na giełdzie Hosted Buyers. Liczymy, że nowe kontakty nawiązane podczas tego wydarzenia zaowocują podpisanymi kontraktami i wzrostem obłożenia w kolejnych miesiącach - mówi Kamil Lipski, Dyrektor Sprzedaży & Marketingu Mera Spa Hotel.

Śladami ubiegłorocznej edycji, także w tym roku zorganizowana zostanie specjalna strefa dla profesjonalnych kupujących. Spotkania w formule B2B odbywać się będą podczas pierwszego dnia targów w ramach Arena Business Meeting. - Bogate wsparcie branżowe gości z rynku wschodniego oraz skandynawskiego to bez wątpienia jeden z największych atutów wydarzenia – mówi Barbara Zajączkiewicz, Manager Projektu.

To, co wyróżnia Arena Tourism Poland to także bogaty program wydarzeń dodatkowych. W przestrzeni konferencyjno - szkoleniowej odbywać się będą wykłady, szkolenia specjalistyczne, a na scenie głównej - pokazy i występy artystyczne. Każdego dnia targów Arena Tourism Poland do dyspozycji wystawców oddany zostanie także Speaker’s Corner - specjalna strefa prezentacji i promocji, w której każdy z wystawców w formie 10 minutowych paneli będzie mógł zaprezentować swoją firmę, markę, usługi lub ofertę.

Patronat nad wydarzeniem objęli: Polska Organizacja Turystyczna, Warmińsko Mazurska Organizacja Turystyczna oraz Marszałek Województwa Warmińsko - Mazurskiego.

Szczegółowe informacje dostępne na www.TourismPoland.pl

Użyte tagi: Arena Tourism Poland 2014, targi turystyczne, targi dla hotelarzy

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.