Artykuł:
CRM – a co to takiego?
Napisany przez link, dnia 2020-02-27 13:56:29
Obecnie w zarządzaniu sięgamy po coraz to nowsze rozwiązania. Jedną z propozycji, która zdecydowanie usprawnia działanie firmy jest CRM, czyli „customer relationship management”, mający na celu umiejętne zarządzanie relacjami z tymi klientami, których już posiadamy, a także z tymi, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani naszą ofertą handlową bądź usługową.
Wdrożenie tego typu nowoczesnego rozwiązania, przygotowanego pod konkretną firmę, na pewno będzie strzałem w dziesiątkę – warto wziąć je pod uwagę.
1. Pytania i wątpliwości w biznesie
2. Szukamy najlepszych opcji
3. Rozwiązania szyte na miarę
Pytania i wątpliwości w biznesie
Każdy, kto prowadzi przedsiębiorstwo, jest pełen obaw o jego przyszłość. Obawy właściciela mogą przybrać formę różnych problemów, takich jak:
– pracownik ukradnie mi całą bazę klientów,
– pracownik zobaczy informacje które powinny być przed nim ukryte,
– pracownik odejdzie i założy własną konkurencyjną firmę,
– pracownik odejdzie z wiedzą „w swojej głowie”, której nowy pracownik już nie ma bo nie pozostał po niej formalny ślad.
Jak temu zapobiec? Otóż jest taka możliwość. Rozwiązanie: wdrożenie systemu CRM.
Szukamy najlepszych opcji
Na rynku jest sporo firm oferujących rozwiązania typu system CRM. Jedną z ciekawszych propozycji, na którą możemy natknąć się w sieci jest oferta ITCube Software. Firma ma na swoim koncie duże doświadczenie, o którym świadczy udana współpraca z ponad tysiącem trzystoma podmiotami w kraju. Liczba użytkowników CRM przekroczyła już piętnaście tysięcy osób. Współpraca z ITCube Software na pewno umożliwi nam lepsze wykorzystanie wszelkich potencjalnych możliwości tkwiących w naszej firmie, z których czasem możemy sobie nie zdawać nawet sprawy.
Polecamy - Wsparcie sprzedaży, którego potrzebujesz. Zaufaj ekspertom i rozwijaj swoją markę.
Rozwiązania szyte na miarę
Z czego składa się system CRM? Podstawową częścią składową systemu jest moduł, w którym są zapisane wszelkie dane dotyczące firm, osób kontaktowych, dokumentów oraz produktów, które nabywamy. Taki moduł można oczywiście rozbudowywać o kolejne pozycje, typu: zbiór cech indywidualnych oraz różnego rodzaju pola dodatkowe, dzięki którym będziemy mogli bardzo dokładnie określić potrzeby i wymagania każdego kontrahenta. Dokumenty, raporty, wykresy, itp. – wszystko będzie dostępne o każdej porze dnia i nocy, zaś odpowiednie zabezpieczenia zagwarantują bezpieczeństwo naszemu systemowi. Takie postępowanie na pewno przełoży się też na o wiele lepszą komunikację w firmie, na każdym możliwym poziomie. Wprowadzanie korekt na bieżąco stanie się o wiele prostsze, bez względu na rodzaj biznesu, którym się zajmujemy. Gra jest warta świeczki – inwestycja w CRM na pewno się zwróci w przyszłości.
Użyte tagi: CRM, sprzedaż, klient, oprogramowanie