Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

CRM – a co to takiego?

Napisany przez link, dnia 2020-02-27 13:56:29

Obecnie w zarządzaniu sięgamy po coraz to nowsze rozwiązania. Jedną z propozycji, która zdecydowanie usprawnia działanie firmy jest CRM, czyli „customer relationship management”, mający na celu umiejętne zarządzanie relacjami z tymi klientami, których już posiadamy, a także z tymi, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani naszą ofertą handlową bądź usługową.

 

Wdrożenie tego typu nowoczesnego rozwiązania, przygotowanego pod konkretną firmę, na pewno będzie strzałem w dziesiątkę – warto wziąć je pod uwagę.

1. Pytania i wątpliwości w biznesie

2. Szukamy najlepszych opcji

3. Rozwiązania szyte na miarę

 

Pytania i wątpliwości w biznesie

Każdy, kto prowadzi przedsiębiorstwo, jest pełen obaw o jego przyszłość. Obawy właściciela mogą przybrać formę różnych problemów, takich jak:                                                      

– pracownik ukradnie mi całą bazę klientów,                                                                

– pracownik zobaczy informacje które powinny być przed nim ukryte,                                    

– pracownik odejdzie i założy własną konkurencyjną firmę,                                                      

– pracownik odejdzie z wiedzą „w swojej głowie”, której nowy pracownik już nie ma bo nie pozostał po niej formalny ślad.                                                                                                 

Jak temu zapobiec? Otóż jest taka możliwość. Rozwiązanie: wdrożenie systemu CRM.

Poznaj - CRM do kontaktu z Klientami – jak możesz go wykorzystać?

 

 

Szukamy najlepszych opcji

Na rynku jest sporo firm oferujących rozwiązania typu system CRM. Jedną z ciekawszych propozycji, na którą możemy natknąć się w sieci jest oferta ITCube Software. Firma ma na swoim koncie duże doświadczenie, o którym świadczy udana współpraca z ponad tysiącem trzystoma podmiotami w kraju. Liczba użytkowników CRM przekroczyła już piętnaście tysięcy osób. Współpraca z ITCube Software na pewno umożliwi nam lepsze wykorzystanie wszelkich potencjalnych możliwości tkwiących w naszej firmie, z których czasem możemy sobie nie zdawać nawet sprawy.

 

Polecamy - Wsparcie sprzedaży, którego potrzebujesz. Zaufaj ekspertom i rozwijaj swoją markę.

 

Rozwiązania szyte na miarę

Z czego składa się system CRM? Podstawową częścią składową systemu jest moduł, w którym są zapisane wszelkie dane dotyczące firm, osób kontaktowych, dokumentów oraz produktów, które nabywamy. Taki moduł można oczywiście rozbudowywać o kolejne pozycje, typu: zbiór cech indywidualnych oraz różnego rodzaju pola dodatkowe, dzięki którym będziemy mogli bardzo dokładnie określić potrzeby i wymagania każdego kontrahenta. Dokumenty, raporty, wykresy, itp. – wszystko będzie dostępne o każdej porze dnia i nocy, zaś odpowiednie zabezpieczenia zagwarantują bezpieczeństwo naszemu systemowi. Takie postępowanie na pewno przełoży się też na o wiele lepszą komunikację w firmie, na każdym możliwym poziomie. Wprowadzanie korekt na bieżąco stanie się o wiele prostsze, bez względu na rodzaj biznesu, którym się zajmujemy. Gra jest warta świeczki – inwestycja w CRM na pewno się zwróci w przyszłości.

Użyte tagi: CRM, sprzedaż, klient, oprogramowanie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.