Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Druk 3D – najskuteczniejsza reklama

Napisany przez WP, dnia 2017-07-12 12:52:28

Dobre wykorzystanie przestrzeni reklamowej to podstawa powodzenia każdej kampanii. Bez względu na to, czy chodzi o przestrzeń miejską, siedzibę firmy czy imprezę targową, mamy tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Jednak w przypadku reklamy, która wykorzystuje druk 3D mamy właściwie gwarancję wzbudzenia zainteresowania.

Dobre wykorzystanie przestrzeni reklamowej to podstawa powodzenia każdej kampanii. Bez względu na to, czy chodzi o przestrzeń miejską, siedzibę firmy czy imprezę targową, mamy tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Jednak w przypadku reklamy, która wykorzystuje druk 3D mamy właściwie gwarancję wzbudzenia zainteresowania.

Właściwości psychologiczne

Wydruki 3D mają tę niezwykłą cechę, że wciąż jeszcze tchną nowością. Większość z nas pamięta pierwsze doniesienia z mediów, dotyczące drukarek 3D i nowych możliwości, jakie otwiera przed nami ta technologia. Zastosowanie jej do potrzeb nowoczesnych form reklamy również nie jest jeszcze zjawiskiem powszechnym. To właśnie powoduje powszechne zainteresowanie, wyrażające się w pytaniach typu: „Jak Państwo zrobili tą reklamę?”. Informacja o wykorzystaniu technologii druku 3D stawia nas w ekskluzywnym gronie firm, które myślą nowocześnie o biznesie.

Warto też zauważyć, że drukarek jest już na rynku na tyle dużo, że stały się rozpoznawalną częścią naszej rzeczywistości. Dobrze wiemy że druk 3D jest możliwy, znamy też – przynajmniej pobieżnie – jego możliwości i ograniczenia. Jest to zatem najlepszy moment na wykorzystanie tej technologii w przygotowaniu nowej reklamy dla naszej firmy, przynajmniej z psychologicznego punktu widzenia.

 

Reklama 3D w praktyce

Możliwość wykorzystania technologii druku 3D ograniczona jest wyłącznie przez naszą własną inwencję i wyobraźnię. Szyldy, billboardy, przestrzenne napisy, czy też drukowane w trójwymiarze elementy, nawiązujące do tego czym zajmuje się nasza firma – wszystko to może być ciekawym pomysłem na reklamę. Wystarczy tylko dostosować go do specyfiki branży.

 

Chyba najbardziej uniwersalnym sposobem na to, by wykorzystać wydruki 3D w reklamie, jest stworzona na drukarce przestrzennej wizytówka. Graficy i designerzy od lat poszukują sposobu na zaprojektowanie wizytówek, które wyróżniałyby się spośród wszystkich tych, które klienci zbierają na imprezach targowych. Zastosowanie w tym celu druku 3D to właśnie jedna z takich możliwości.


Użyte tagi: druk 3d, reklama, szyldy, billboardy

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.