Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Druki reklamowe - co wybrać dla swojej firmy?

Napisany przez white, dnia 2020-08-10 11:24:46

Plakaty, foldery czy też ulotki reklamowe - jest to niewiele przykładów z całej gamy materiałów reklamowych drukowanych. Twoja firma bardzo skutecznie i tanio może się zareklamować właśnie dzięki nim!

 

Z drukiem mamy do czynienia praktycznie codziennie. Druki to ogólna nazwa na wszystkie wydruki przygotowywane przez drukarnie. Jednymi z najpopularniejszych są te ukierunkowane w stronę reklamową. Wybierają je firmy chcące wsparcia swojej działalności.

 

Druk jako metoda reklamy - dlaczego warto?

Atrakcyjność cenowa, prezentacja grafiki oraz treści jednocześnie, czy też spore zainteresowanie i przyciąganie uwagi - od dłuższego czasu druki są jednymi z najpopularniejszych materiałów reklamowych stosowanym przez różnorakie firmy - niezależnie od branży czy też jej wielkości. Dzięki ich pomocy, firma w bardzo ciekawy i przyciągający spojrzenie sposób może zaprezentować swoją ofertę i zachęcić do niej wszystkich potencjalnych klientów. Jest wiele innych sposobów ich stosowania: rozklejanie w wyznaczonych miejscach - na tablicach, słupach ogłoszeniowych, zwyczajne ich rozdawanie czy też dołączanie ich do zamówień. Ulotki reklamowe, aby mogły odnosić odpowiedni sukces w przyciąganiu potencjalnych klientów, powinny być dobrane do specyfiki i potrzeb naszej firmy. Nie zapominajmy również o wysokiej jakości. Tu pojawia się pytanie; co w takim razie mamy wybrać?

 

Jak odpowiednio wybrać druki reklamowe?

Drukarnie oferują swoim klientom bardzo szeroki wybór rodzaju druków, sprawdzających się bardzo dobrze w celach reklamowych. Firmy chcące zastosować druki jako wsparcie reklamowe, decydują się najczęściej na:

  • ulotki,
  • wizytówki,
  • papiery firmowe,
  • plakaty,
  • katalogi,
  • foldery reklamowe,
  • kalendarze,
  • standy reklamowe,
  • notesy.

Niewykluczone jest to, że drukarnie może zaproponować ci druk reklamowy innego rodzaju. Dobrym przykładem będą karty menu, kartki świąteczne, karty lojalnościowe... wybór jest naprawdę bardzo szeroki.

 

 

Cyfrowy czy offsetowy - jaki druk wybrać?

Istnieją dwie techniki poligraficzne, które stosuje się w reklamie. Jest to druk cyfrowy oraz druk offsetowy. Nasuwa się nam pytanie - Czym one dokładnie się różnią?

Druk cyfrowy wykonywany jest za pomocą drukarek cyfrowych, które nie różnią się sporo od tych, które mamy w swoich domach. Projekt jest bezpośrednio drukowany na komputerze. Metoda ta jest rekomendowana w szczególności przy mniejszych ilościach druków. Cechuje je bardzo wysoka jakość.

Druk offsetowy jest rodzajem druku wykonywanego za pomocą maszyn offsetowych. Są to sporych wielkości urządzenia, dodatkowo wymagające wykonania specjalistycznej formy drukarskiej wraz z matrycą. Otrzymany wzór odciska się na papierze arkuszowym czy też rolowanym. Przy większych ilościach druku sprawdza się doskonale.

 

Gdzie możemy zamówić wysokiej jakości druki?

Praktycznie każda drukarnia jest w stanie zapewnić swoim klientom dostęp do bardzo szerokiej gamy druków utrzymujących charakter reklamowy. Obecnie, w związku z sytuacją epidemiologiczną, zamówienia składa się raczej przez internet, ale w niektórych punktach możemy to zrobić tak jak kiedyś - czyli stacjonarnie.

Polecamu usługi - https://www.drukomat.pl/ - drukarnia intenetowa.

 

Plakaty reklamowe i ulotki - ponadczasowa reklama

Najpopularniejszą i najchętniej inwestowaną przez firmy reklama, jest reklama w postaci ulotek czy też plakatów reklamowych. Z tej ponadczasowej opcji korzystają nie tylko małe, ale również duże przedsiębiorstwa. Dzięki nim, w bardzo prosty sposób firma jest w stanie trafić do klienta ze swoją ofertą. Najlepiej działają te, które zachęcają swoim ciekawym przekazem czy też grafiką. Muszą zawierać prosty oraz czytelny przekaz - tylko wtedy spełnią swoją rolę w odpowiedni sposób. Warto rozdawać je czy też umieszczać w miejscach, gdzie jest zawsze dużo ludzi. Zwiększa to znacznie chęć kupna produktu czy też wynajęcia usług oferowanych przez firmę.

Użyte tagi: druk, drukarnia, materiały reklamowe

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.