Artykuł:
e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja 27-28 stycznia 2009, Warszawa
Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2008-08-25 15:05:04
To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.
To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.
zapisz się na konferencje - e-travelforum.pl
Ponad 240 osób uczestniczyło w pierwszej edycji e-Travel Forum w styczniu 2008 roku. Mówcy reprezentowali takie firmy jak: Amadeus Polska, Comvel Polska/Fly.pl, Easygo.pl, eCard S.A., Galileo by Travelport, Gemius S.A., Google Poland, Hotel Reservation Service Poland, MCI Management, MRM Worldwide, Net Solutions, Netmedia / Hotele.pl, Orbis S.A., Pentor Research International S.A., Perfect One, Polish Travel Quo Vadis, Profeo.pl, Rimco, Teleperformance Polska, Transworld Communications, Traveltainment Polska, TravelTECH, Wakacje.pl, Wind Telecom S.A. oraz wiele innych. |
Zgłoś swój udział w Konferencji e-Travel Forum 2009 już dziś. 27 i 28 stycznia 2009 będą prawdopodobnie najlepiej wykorzystanymi 2 dniami z Twojego kalendarza, które możesz spędzić poza biurem. Zdobyta wiedza, kontakty biznesowe i okazje partnerstwa z innymi uczestnikami Forum będą owocować przez cały rok.
zapisz się na konferencje - e-travelforum.pl
Program Konferencji e-Travel Forum 2009
Holiday Inn Warszawa
ul. Złota 48/54, 00-120 Warszawa
Dzień I. 27 stycznia 2009 r. (wtorek) |
08:30 – 09:30 |
Rejestracja uczestników |
09:30 - 09:45 |
Otwarcie konferencji i słowo wstępne przewodniczącego konferencji |
09:45 - 10:15 |
Nowe trendy w travel e-commerce. Jak rozwija się e-commerce w turystyce na świecie? Jaka jest przyszłość businessu on-line? |
10:15 - 11:00 |
Polska branża turystyczna – co dalej ? Jak rozwija się e-commerce w turystyce na Europie Centralnej? Jaka jest przyszłość businessu on-line w Polsce? |
11:00 - 11:30 |
Przerwa na kawę, networking |
11:30 - 12:30 |
Panel: Konwergencja czy współzawodnictwo narzędzi wspierających sprzedaż? |
12:30 - 13:30 |
Panel: Location-Based Marketing... Ciemna strona telefonii komórkowej? |
13.30 - 14:30 |
Lunch, networking |
14:30 - 15:30 |
Internet jako platforma handlowa usług turystycznych. |
15:30 - 16:30 |
Panel: Fundusze unijne: błogosławieństwo czy przekleństwo turystyki |
16:30 - 17:00 |
Przerwa na kawę, networking |
17:10 - 17.30 |
Podsumowanie pierwszego dnia konferencji przez przewodniczącego konferencji |
17:30 - 18:30 |
Koktajl, networking |
|
Dzień II. 28 stycznia 2009 r. (środa) |
09:00 - 09:10 |
Słowo wstępne przewodniczącego konferencji |
e-Commerce w biurach |
e-Commerce w sektorze hotelarskim |
|
09:10 - 10:00 |
Panel: Travel Manager – nowa profesja? Czy wykwalifikowani profesjonaliści w wielkich firmach zastąpią biura podróży? |
Panel: Rezerwacja hoteli online w Polsce z perspektywy lokalnych i zagranicznych graczy na rynku |
10:00 - 11:00 |
Panel: tradycyjne i niskotaryfowe linie lotnicze – kto od kogo się uczy? Elementy strategii LCC w tradycyjnych liniach lotniczych i odwrotnie |
Panel: Dystrybucja online sposobem na wzrost przychodów - Revenue Management w Polsce |
11:00 - 11:30 |
Przerwa na kawę, networking |
11:30 - 12:30 |
Panel: dualizm dystrybucji w tradycyjnych biurach podróży. Systemy hybrydowe. |
Jak zbudować strategie sprzedaży w oparciu o dystrybucje online. |
12:30 - 13:30 |
Panel: model biznesowy tour operatorów. B2B czy B2C? |
Panel: eMarketing w hotelarstwie - poznaj opinie ekspertów (pod patronatem travelmarketing.pl) |
13:30 - 14:30 |
Lunch, networking |
14:30 - 15:30 |
Panel: reklama w internecie – nowy przemysł? Specyfika kanału dystrybucji wymusza zupełnie inne podejście do kreacji i zasad emisji. Call to action, konwersja itd. |
Panel: Konferencje online - przyszłośc czy teraźniejszość? |
15:30 - 16:30 |
Panel: telefonia komórkowa jako nowy kanał dystrybucji usług turystycznych? |
Panel: e-commerce w Polsce - z perspektywy sieci hotelowych |
16:30 - 17:00 |
Podsumowanie konferencji przez przewodniczącego konferencji |
|
zapisz się na konferencje - e-travelforum.pl
Zapewnione symultaniczne tłumaczenie polsko-angielskie.
Użyte tagi: konferencja, promocja hoteli, hotele, spotkania biznesowe, promocja, marketing, konferencja turystyczna, e-travel, konferencje, turystyka