Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Film reklamowy czy może transmisja z konferencji

Napisany przez white, dnia 2022-02-28 10:53:18

Filmy promocyjne mają za zadanie promować firmę, projekt czy wydarzenie, podobnie transmisja wideo w Internecie.

Mogą być wykorzystywane jako skuteczne narzędzia marketingowe, dzięki któremu Wasza firma zdobędzie dużo nowych korzyści. W tym w artykule podamy kilka powodów, dla których tworzenie filmów reklamowych dla firm jest niezbędne do osiągnięcia korzyści.

 

Zachęć, nie zniechęć

Bez względu na to, czy jest to kanał YouTube, strona na Facebooku, czy nawet strona internetowa, film promocyjny jest idealnym zaprezentowaniem Twojej firmy. Jego głównym celem jest wzbudzenie zainteresowania wśród użytkowników, a także dostarczenie im informacji w formie rozrywki. Charakterystyczną cechą takich filmów jest ich czas trwania. Jeśli zastanawiasz się nad długością filmu, to pamiętaj: ,,Mniej znaczy więcej” - nie przekraczaj 2 min, a najlepiej staraj się zmieścić w 30 - 60 sekundach, choć wszystko zależy co masz do pokazania. Transmisje live z reguły są to materiały dużo dłuższe, aby odbiorca mógł poniekąd uczestniczyć w tym wydarzeniu

Produkcja filmowa przekazują informację, a także w pewien sposób sprzedają markę docelowej grupie odbiorców. Motyw sprzedaży jest łatwo ukryty pod krótkimi promocyjnymi wideo, które zwyczajnie pokazują celebracje wydarzenia, życzą wesołych świąt czy opowiadają pewną historię. Pamiętajmy jednak, że promocyjne filmy wideo nie muszą być rażącą sprzedażą. Stwórz dobry film promocyjny, nie błagając użytkownika o kupno produktu. Zachęcony odpowiednio klient sam zechce go kupić

Proste rozwiązania

Dobrym przykładem takiej formy reklamy są teledyski i film ślubny. Wiele firm tego rodzaju za pomocą teledysków czy zwiastunów 30 sekundowych, pokazuje swoją pracę, bawi się emocjami odbiorcy a jednocześnie po prostu reklamuje swoją działalność. Długi film jest niczym relacja z wydarzenia, gdzie każdy może poczuć atmosferę tam.

Wideo jest o tyle lepsze niż informacja tekstowa, artykuł, czy plakat przez to, że zawiera ruchome obrazy. Dzięki czemu może być uniwersalnym środkiem dla ludzi z wielu środowisk na całym świecie. Ruchome obrazy mogą zostać łatwo przez każdego zinterpretowane bez potrzeby znajomości języka obcego.

Wideo to łatwo przyswajalny, ale także szybki sposób na przekazywanie informacji. Najważniejsze jest to, że nie wymaga pełnego skupienia odbiorcy. Filmy są mniej czasochłonne, lżejsze i zwyczajniej przyjemniejsze w odbiorze niż źródła tekstowe. Jeśli kolory w filmie i logo w filmie są dobrze zintegrowane z podkładem muzycznym, ułatwi to zapamiętanie i rozpoznanie Twojej marki. Ciągła seria filmów reklamowych może zwiększyć zaufanie oraz lojalność wobec marki. Im częściej coś widzimy, kojarzymy, tym lepiej to zapamiętujemy i w pewien sposób utożsamiamy to z czymś lepszym od nowo poznanego loga. W związku, z czym za pomocą odpowiedniej reklamy, wyróżnisz się na tle konkurencji, spowodujesz, że twoja marka lub produkt będzie bardziej znajomy klientom, bardziej zaufany i spowoduje, że zawsze zwrócą się po produkt do twojej firmy, a nie do konkurencji.

Filmy reklamowe znacznie ułatwiają wprowadzenie funkcji i pokazują, w jaki sposób faktycznie rozwiązują problemy potencjalnych klientów i ułatwiają im życie. Klienci wolą obejrzeć produkt, zobaczyć jak działa oraz czym się charakteryzuje, zanim go kupią. Film promocyjny, czy transmisja z wydarzenia pomoże im niemal namacalnie obejrzeć produkt, zachwycić się nim a może nawet doprowadzić do kupna. W wideo możesz opowiedzieć historię konsumentowi, przedstawić wszystkie szczegóły oraz wpłynąć emocjonalnie na odbiorcę. To daje dużo większą siłę sprzedażową niż zwykły plakat, czy reklama radiowa.

Wyszukiwarki zawsze będą preferować firmy, które korzystają z wideo. Według badań wyszukiwarki Google, posiadanie strony, która zawiera wideo, może potroić średnią liczbę linkujących domen. A jednocześnie posiadanie wideo na swojej stronie potrafi spowodować, że odwiedzający pozostaną na Twojej stronie dłużej.

Pamiętajmy również, że największe efekty przynoszą również kampanie mieszane, zarówno w formie graficznej, tekstowej, internetowej, czy osobistej. Nie stawiajmy więc wszystkiego na jedno rozwiązanie, a starajmy się znaleźć złoty środek, bo tylko taki przyniesie najbardziej korzystne dla nas efekty.

Filmy reklamowe i animacje komputerowe

http://www.skynetic.pl/

Studio fotograficzne i fotografia produktowa

http://piorunstudio.pl/

Użyte tagi: filmy, transmisje, produkcje, reklama

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2022 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.