Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Forum Branży Eventowej - podsumowanie

Napisany przez LA, dnia 2016-02-04 08:30:05

W dniu 14 stycznia 2016 w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska odbyło się Forum Branży Eventowej 2016. Niezwykle ciekawe wystąpienia z zakresu HR, strategii marki, marketingu i organizacji wydarzeń zaprezentowali Joanna Janowicz, Dorota Krasnodębska – Wnorowska, Marta Baraniak – Wiśniewska oraz Sławomir Wróblewski.

W panelach dyskusyjnych udział wzięło dwudziestu czterech cenionych ekspertów. Dużym powodzeniem cieszyły się też sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka.


W Forum udział wzięło 1004 uczestników. W Strefie Dostawców na 86 stoiskach pokazało się 97 firm.

Sponsorami wydarzenia były firmy Coca-Cola, Tchibo oraz marki Książęce i Cydr Green Mill. Innowacyjną oprawę techniczną zapewniły firmy TMSS, Brothers in Arts, Scena.co oraz Meon. Organizatorem Forum jest Evential Sp. z o.o. www.evential.pl. Patronami wydarzenie objęły: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej. Partnerem Strategicznym było Centrum Targowo – Kongresowe MT Polska. Partnerem Branżowym: MeetingPlanner.pl. Obsługę Artystyczną zapewnili: Go Live i Angel Events. Zdjęcia Marcin Urban. Zabezpieczenie medyczne Falck. Ubezpieczenie eventowe: Makonline.


Forum towarzyszył prestiżowy konkurs Top Event z jury w składzie: Krzysztof Celuch Przewodniczący Jury, Sylwia Banaszewska, Marta Dunin – Michałowska, Renata Razmuk, Mateusz Czerwiński, Arkadiusz Duranc, Agnieszka Huszczyńska, Agnieszka Sołtysiak, Paweł Zaboklicki, Robert Załupski, Konrad Nadobnik, Anna Nowakowska, Anna Łukasik, Kamil Kaźmierkiewicz. Jury otrzymał 11 świetnie przygotowanych zgłoszeń, z których wyłoniony został zwycięski projekt: Wawel. Alchemia Światła. II miejsce zajęła realizacja: Promocja Polskich regionów podczas Expo w Mediolanie; III miejsce Kongres Telewizji Światłowodowej.

Uczestnicy nadal mogę rejestrować się w aplikacji Meeting Application i za jej pośrednictwem kontynuować nawiązane w trakcie Forum kontakty.



Użyte tagi: Forum Branży Eventowej 2016, event, organizowanie eventów, impreza, warszawa

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2023 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.