Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Gadżety firmowe na targi - jak zorganizować konkurs i zwrócić na siebie uwagę

Napisany przez LH, dnia 2018-06-07 10:51:32

Targi branżowe to niemal najważniejsze wydarzenia, które pozwalają na budowę świadomości klientów. Umożliwiają ocieplenie wizerunku firmy i zaprezentowanie swojej nowej oferty interesantom oraz wysłanie wiadomości konkurencji, że powinni mieć się na baczności.

Stoisko to miejsce od nawiązania pierwszego kontaktu. Odwiedzających jednak trzeba zainteresować, by zostali na dłużej i przyprowadzali również innych, którzy dzięki temu zapamiętają firmę z najlepszej strony, co może stanowić punkt wyjścia do nawiązania kontaktów handlowych, prezentacji oferty itp.

Pracownicy również powinni być widoczni i przygotowani do obsługi wszystkich zainteresowanych. Wyposażenie ich w koszulki i silikonowe opaski to podstawa, dzięki której każdy będzie wiedział, do kogo należy się zgłosić. 

Konkursy z nagrodami 

Nawet pozornie “sztywne” i spokojne targi, można rozweselić i dodać im koloru – wystarczy jedynie dobry pomysł na konkurs i możliwość wygrania atrakcyjnych nagród. 

1. Nagrody pocieszenia

Zacznijmy od największej grupy startujących, czyli od osób, którym nie dopisało szczęście. Nie mogą oni przecież odejść z pustymi rękami, ponieważ poczują rozczarowanie i zwyczajnie do nas więcej nie wrócą, a logo firmy będzie kojarzone z przegraną. 

Warto przygotować niewielki pakunek, w którym będą znajdować się m.in. takie gadżety reklamowe jak: okulary przeciwsłoneczne z nadrukiem, ołówki reklamowe i długopis z logo firmy. 

 

2. Upominki za dobre odpowiedzi

Seriach pytań i dobrych odpowiedzi, nie może zostać niezauważona! Warto przygotować pytania związane z historią lub ofertą firmy, które będą zawarte w broszurach i rozdawanych katalogach – to zmusi potencjalnych klientów, by zapoznali się bliżej z ofertą i z pewnością jakiś detal zostanie przez nich zapamiętany!

Nagrody muszą być bardziej atrakcyjne, niż ma to miejsce w przypadku pocieszających zestawów. Warto rozważyć m.in. izolacyjne kubki, eleganckie parasole reklamowe z nadrukiem wysokiej jakości lub reklamowe koce polarowe

 

3. Zestawy za podium

W tym miejscu robi się poważnie! Nagrody dla gości stoiska w czasie eventu, muszą być przemyślane i atrakcyjne, by mogli oni czuć satysfakcję za wysiłek.

Zestaw gadżetów reklamowych, powinien posiadać naprawdę satysfakcjonującą ilość elementów i w jego skład mogą wchodzić dość neutralne akcesoria, które sprawdzą się w przypadku każdej firmy – niezależnie od profilu jej działalności i branży. 

Doskonałą propozycją jest skompletowanie torebki, która będzie wyposażona w:

  • kubek ceramiczny z logo,

  • parasol, 

  • okulary przeciwsłoneczne,

  • niewielki słodki dodatek (w czasie targów, nadal królują krówki, lecz można zamówić inne słodycze reklamowe). 

 

4. Nagroda główna 

Jeśli konkurs jest naprawdę trudny i zainteresowanie było na satysfakcjonującym poziomie, warto w tym miejscu pokusić się o coś lepszego, niż gadżety reklamowe z logo firmy. Bon na usługi lub produkty jest nagrodą, o którą nieraz warto walczyć. 

Wiele zależy od typu wydarzenia, rynku, na którym działasz i klientów, o których walczysz. W przypadku usług premium warto zadbać i o gadżety premium takie jak markowe głośniki bluetooth (również z nadrukiem firmowym) lub bardzo praktyczne i popularne powerbanki.

 

Inspiracje na gadżety firmowe zaprezentowane w tym artykule pochodzą z OpenGift.pl: pomysłowe gadżety reklamowe

Użyte tagi: targi branżowe, konkurs

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.