Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Gdańsk, Polska - w Finale międzynarodowego konkursu

Napisany przez M-S-M, dnia 2013-10-28 09:21:37

Ogłoszeni zostali Finaliści międzynarodowego konkursu

ICCA Best Marketing Award (Finał 5/6 listopada 2013), prestiżowej nagrody przyznawanej co roku za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miast, regionów lub produktu. Każdego roku o Finał walczą destynacje z całego świata. Międzynarodowa Kapituła konkursu zwraca szczególną uwagę na innowacyjność projektu, nietypowe podejście do biznesu, profesjonalizm zespołu prowadzącego projektu oraz ROI (Return on Investment).


Wśród finalistów tegorocznego konkursu jest GDAŃSK / POLSKA, a dokładniej projekt CSR Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej - Gdansk Christmas Baubles (galeria), zrealizowany podczas największych europejskich targów turystyki biznesowej EIBTM 2012 w Barcelonie. Pozostali finaliści to: Melbourne Convention Bureau (Australia), Palais des Congres de Montreal (Kanada), VisitDenmark (Dania).

To wyróżnienie i podkreślenie aspiracji Polski do bycia czołowym wschodnioeuropejskim rynkiem spotkań biznesowych. Od kilku widoczna jest efektywna i profesjonalna promocja Polski jako całości oraz poszczególnych miast oraz zintensyfikowanie prac w obszarze turystyki biznesowej. Jeden z liderów - Gdańsk Convention Bureau/GOT - został nominowany w gronie światowych profesjonalistów branży, tym bardziej cieszy polski sukces!  W  jednej z poprzednich edycji konkursu w finale znalazł się projekt prowadzony przez Poland Convention Bureau/POT.

Gdańskie Bombki

Projekt Gdansk Christmas Baubles polegał na wypromowaniu miasta Gdańska na targach EIBTM poprzez zaangażowanie wszystkich wystawców, hosted buyers oraz pozostałych osób odwiedzających targi w świąteczną akcję charytatywną. Projekt zakładał zebranie regionalnych upominków, które wystawcy i tak masowo przywożą na targi oraz przekazane ich dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej edukację i rozwój młodzieży wychowujących się w trudnych środowiskach.

Dodatkowo, Gdańsk Convention Bureau/GOT zakupiło materiały szkolne i zachęciło współwystawców, aby również przekazali prezenty ze swoich regionów. Inicjatywa została zauważona przez organizatorów, środki finansowe podwojone dzięki partnerom, a cała kampania wypromowana także poprzez Reed Exhibition (organizatora targów EIBTM). Ponadto goście zostali zaproszeni na gdańskie stoisko, gdzie mogli w świątecznej atmosferze przygotować i ozdobić własną bombkę dla dzieci. Zainteresowanie całą akcją było ogromne! Uczestnicy targów chętnie przekazywali materiały dla dzieci, a malowanie bombek wyzwoliło w gościach gdańskiego stoiska mnóstwo pozytywnej energii i kreatywności!

"Efekt kampanii jest fenomenalny. Wspólne z EIBTM sprawdziliśmy jej zasięg. Według naszych danych informację o Gdańsku otrzymało potencjalnie 625 000 osób, w tym przedstawiciele stowarzyszeń i korporacji obecni na targach. Ponadto o Gdańsku rozpisała się międzynarodowa prasa. Pomysł na Gdańsk Christmas Baubles w moim odczuciu był genialny w swojej prostocie" - Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.

Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau/GOT dodaje, że "efekt projektu Christmas Baubles, z jednej strony zaskoczył nas wszystkich, z drugiej jednak Gdańsk od zawsze kładł nacisk na relacje interpersonalne, które są podstawą do budowania relacji biznesowych. W projekcie tym pokładaliśmy duże nadzieje, tym bardziej nominacja cieszy". 

Finał w Szanghaju! - Zwycięzcę konkursu poznamy 6 listopada

Przed Gdańsk Convention Bureau/GOT ostatni etap konkursu - prezentacja przed 1000 osobową publicznością podczas zbliżającego się Kongresu ICCA. Głosować będzie zarówno konkursowe Jury, jak i sami delegaci. Zwycięzca otrzyma możliwość bezpłatnej promocji Miasta w magazynie Bedouk oraz na 6 portalach dedykowanych organizatorom spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklamę w licznych publikacjach ICCA oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok. Całość szacuje się na około 20 000 EUR. Dodatkowo Polska będzie promowana na prezentacji podczas Kongresu ICCA w gronie najwyższej klasy profesjonalistów branży spotkań, organizatorów kongresów, stowarzyszeń.


Trzymamy kciuki za Gdańsk, za Polskę!

 


Przypisy:

. ICCA - International Congress and Convention Association, największe branżowe stowarzyszenie na świecie. Ponad 1000 członków, z ponad 90 krajów. Międzynarodowa platforma współpracy i wymiany doświadczeń. www.iccaworld.com

. Best Marketing Award - www.bma.iccaworld.com

. Bedouk - Sponsor konkursu Best Marketing Award www.bedouk.com

Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk, konferencje w Gdańsku

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.