Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Jak Best Western wspiera hotele chcące dołączyć do sieci?

Napisany przez LAW, dnia 2016-11-30 11:58:18

Best Western, największa na świecie rodzina hotelowa, od 70 lat stanowi dla wielu podróżujących gwarancję wysokiego poziomu obsługi hotelowej oraz dbałości o jakość usług. Proces akceptacji obiektów chcących dołączyć do sieci modyfikowany jest w oparciu o potrzeby oraz oczekiwania gości, a jego głównym celem jest weryfikacja spełnienia podstawowych standardów, tak aby setki tysięcy osób goszczących codziennie w hotelach Best Western otrzymywały określony poziomu obsługi oraz jednolity produkt.

Jak dołączyć do największej rodziny hotelowej na świecie?

Aby uzyskać dostęp do rozpoznawanej na całym świecie marki, globalnych kanałów dystrybucji, wsparcia w zakresie sprzedaży i marketingu czy innowacyjnych rozwiązań technologicznych, należy spełnić podstawowe standardy marki oraz oferować produkt reprezentujący odpowiedni poziom czystości i kondycji technicznej. W ramach strategii jakości, Best Western posiada sprecyzowane wymagania zarówno w stosunku do obiektów, które już funkcjonują jako hotele, jak i obiektów nowobudowanych, tworzonych z założeniem wejścia w struktury sieci. Standardy dostosowane są do oczekiwań gości i obejmują poszczególne etapy pobytu gościa m. in. przyjazd, wyjazd, usługi i udogodnienia, sen, pracę oraz relaks w pokoju, udogodnienia łazienkowe, a także usługi gastronomiczne.

Etapy weryfikacji

Proces kontroli oraz późniejszej akceptacji obiektu jest zróżnicowany ze względu na status obiektu. W przypadku funkcjonującego już hotelu przeprowadzana jest zwieńczona raportem ocena aktywacyjna, stwierdzająca gotowość hotelu do włączenia do sieci. Poszczególne elementy wymagań Best Western posiadają m.in. określoną wagę punktową, dzięki czemu możliwa jest przejrzysta weryfikacja hotelu. W przypadku nowo wybudowanego lub całkowicie modernizowanego hotelu, a także obiektu nie funkcjonującego dotychczas jako hotel, proces obejmuje możliwość uzyskania kolejno trzech statusów uprawniających obiekt do podejmowania określonych działań pod szyldem sieci. Dla każdego z aplikujących sieć przeprowadza min. 1,5 dniowe szkolenie wprowadzające, skierowane do wszystkich pracowników obiektu. Istotnym elementem jest także ocena jakości hotelu już funkcjonującego pod szyldem marki, przeprowadzana przez wykwalifikowanego asesora. Dla obiektów marek Best Western®, Best Western Plus® oraz Best Western Premier® standardy w zakresie jakości mogą różnić się w zależności od potrzeb i oczekiwań gości.

Wsparcie edukacyjne

Aby maksymalnie pomóc obiektom dopiero wchodzącym do sieci, Best Western wdrożyła nie tylko przejrzystą strategię jakości, ale także dostarczające i porządkujące wiedzę wizyty edukacyjne. Dzięki temu jeszcze przed audytem, który ostatecznie potwierdza spełnienie wszystkich wymogów sieci, kierownictwo oraz pracownicy hotelu mogą upewnić się, że działają w sposób zgodny z wytycznymi. Co więcej, za pośrednictwem nowoczesnej platformy szkoleniowej online - Best Western University - obiekty mają dostęp do globalnego know-how wypracowanego w oparciu o 70 lat działalności sieci.

Nie tylko globalna marka

Best Western, poza rozpoznawalną na całym świecie marką, swoim członkom proponuje dostęp do światowych kanałów dystrybucji oraz oficjalnej strony internetowej sieci Best Western. Hotele mogą liczyć także na wsparcie w zakresie sprzedaży i marketingu w skali krajowej i regionalnej. Sieć proponuje także nowoczesne rozwiązania technologiczne m.in. silnik rezerwacyjny i interfejs Two-Way.

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. 50 procent hoteli Best Western otrzymało w 2016 roku certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

Użyte tagi: Best Western Hotels & Resorts, Best Western, hotel,

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.