Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Jak prowadzić ciekawy i skuteczny profil biznesowy na Instagramie?

Napisany przez white, dnia 2020-10-09 08:41:39

Choć znajdujemy na nim głównie zdjęcia oraz lifestylowe treści, mimo to Instagram stanowi przestrzeń, w której nie może zabraknąć Twojego biznesu. Dziś doradzamy, jak prowadzić profil firmowy, żeby przynosił, jak najwięcej korzyści.

Do czego przydaje się prowadzenie fanpage’a na Instagramie i czy konieczny do tego jest dom mediowy warszawa?

 

Instagram pozwala na zaprezentowanie biznesu od najlepszej strony. Warto zacząć od dokładnego uzupełnienia profilu. Dodajmy informacje teleadresowe, które pozwolą łatwiej trafić do naszej firmy, a także zbudują większą wiarygodność.

Czy profil powinniśmy prowadzić samodzielnie, czy raczej zatrudnić doświadczonych specjalistów? Jeśli pragniemy poświęcić swój czas i zdobyć sporo wiedzy, jak działa Instagram szkolenie online lub stacjonarne pozwalają pozyskać merytoryczne informacje o prowadzeniu kanałów social mediowych.

Jeśli jednak wolimy skupić się na rozwoju przedsiębiorstwa, zdecydowanie lepiej zatrudnić profesjonalistów, którzy dzięki zróżnicowanemu doświadczeniu i uzupełnianej na bieżąco wiedzy, działają skutecznie i efektywnie z korzyścią dla naszej firmy np. związanej z podział logistyki.

Profil biznesowy to bowiem nie tylko regularne publikowanie postów, a również rozbudowane kampanie promocyjne, dedykowane precyzyjnie wyselekcjonowanym grupom odbiorców.

Bez względu na to, czy masz zamiar działać sam, czy rękami profesjonalistów, istnieje też kilka kwestii, o których nie możemy zapominać, prowadząc nasze konto. Co to takiego?

 

Liczy się regularność

 

Już o tym wspomnieliśmy, ale teraz powtarzamy z całą siłą. Podobnie, jak w przypadku innych mediów, tak i na Instagramie najważniejsza jest systematyczność publikacji. Nie liczmy na to, że zbudujemy grono lojalnych obserwujących, jeśli wstawiamy posty tylko od czasu do czasu, gdy akurat mamy chwilę wolnego czasu. Nowe zdjęcia powinny pojawiać się często, nawet każdego dnia, oczywiście, z zachowaniem rozsądku, żeby ich nadmiar nie zadziałał odpychająco.

 

Czytelny profil bez skazy

 

Magicznym słowem, które często pojawia się w kontekście witryn internetowych oraz profili w social mediach, jest optymalizacja. Również na Instagramie warto doprowadzić stronę do porządku. Krótki opis firmy stanowi bowiem wizytówkę, która zachęca ludzi do śledzenia wpisów. Niech znajdą się w nim wszystkie najważniejsze informacje – mogą to być słowa kluczowe, hashtagi lub gry słowne. Ważne, aby zawsze były czytelne i klarowne.

 

 

Daj od siebie jak najwięcej – kilka słów o aktywności

 

Samo publikowanie postów to nie wszystko. Budowanie sieci kontaktów, opiera się bowiem przede wszystkim na aktywności. Zawsze odpowiadajmy i reagujmy na komentarze użytkowników, które pojawiają się pod publikacjami. Ponadto inicjujmy oraz uczestniczmy w już toczących się dyskusjach z naszej dziedziny. W ten sposób budujemy stałą obecność i rozpoznawalność – nas jako ekspertów, a firmy jako rzetelnej i profesjonalnej marki.

 

Myśl #hashtagami

 

O ile hashtagi nie przyjęły się zbyt dobrze na innych portalach, to na Instagramie stanowią jeden z obowiązkowych systemów komunikacji, który trzeba wykorzystywać. Najlepiej stosować od 10 do 15 hashtagów w poście – konkretna ilość zależy od samej treści oraz specyfiki branży.

Warto stworzyć grupę hashtagów promujących nasz biznes, które będą się pojawiać jako stały element komunikacji wizualnej. Oprócz tego należy również korzystać z najmodniejszych hashtagów sezonu, które są powiązane z naszą branżą. Śledźmy zatem trendy i wykorzystujmy je do rozwoju naszych firm.

 

Instagram, czyli window shopping naszych czasów

 

Dobrze przygotowany i zoptymalizowany profil firmowy na Instagramie stanowi wizytówkę biznesu, która przyczynia się do zwiększenia zainteresowania marką, zbudowania profesjonalnego wizerunku oraz stworzenia mocnej sieci lojalnościowej, opartej na zaangażowaniu obserwatorów. Dbajmy zatem o wygląd naszych profili społecznościowych – w końcu to nasza najlepsza witryna sklepowa dla e-commerce.

Użyte tagi: Instagram, reklama, promocja, marketing

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2020 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.