Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Jak przygotować paczki do wysyłki?

Napisany przez link, dnia 2020-07-08 11:33:03

Po wielu konferencjach do uczestników wysyłane są różnego rodzaju materiały, upominki, dodatkowe pakiety reklamowe, które nie zostały przez nich odebrane w trakcie wydarzenia.

Po wielu konferencjach do uczestników wysyłane są różnego rodzaju materiały, upominki, dodatkowe pakiety reklamowe, które nie zostały przez nich odebrane w trakcie wydarzenia. Warto zadbać, aby każda taka przesyłka była odpowiednio zapakowana.

 

  1. Odpowiednie zabezpieczenie

  2. Estetyka przesyłki

 

Odpowiednie zabezpieczenie

Folia bąbelkowa, stretch, odpowiednio usztywnione pudełko to rozwiązania, po które zawsze warto sięgać. Oczywiście pięknie prezentują się paczki, które w eleganckich torbach reklamowych kurierzy dostarczają do influencerów, którzy następnie dokonują unboxingu, relacjonując go w swoich mediach społecznościowych. Trzeba jednak pamietać, że rzeczywistość często wygląda nieco inaczej. Szczególnie, gdy adresat mieszka daleko, a więc paczka musi przejść przez sortownię i kilka punktów kurierskich, trzeba zadbać o takie jej przygotowanie, aby przede wszystkim to, co znajduje się w środku przesyłki, dotarło do odbiorcy w nienaruszonym stanie. Oczywiście estetyka także ma znaczenie, ważniejsze jest jednak zabezpieczenie przesyłki przed zniszczeniem. Rozerwane pudełko, naderwana koperta mogą zrobić przeciwne do założonego wrażenie.

 

 

Estetyka przesyłki

O ile zabezpieczenie z pomocą folii bąbelkowej oraz stretchu to oczywiście kluczowe zadanie, o tyle nie należy lekceważyć ułożenia materiałów we wnętrzu przesyłki. Warto zadbać o to, by przesyłka po otwarciu i zdjęciu zabezpieczeń prezentowała się atrakcyjne, aby poszczególne jej składowe były logicznie poukładane. Przesyłka powinna być zapakowana tak, aby zaraz po otwarciu odbiorca wiedział, z czym ma do czynienia. Logiczny układ materiałów, ich podział, odpowiednie rozłożenie w przesyłce to wszystko ma wpływ na sposób, w jaki uczestnik konferencji spojrzy na przesłane mu materiały. Ze sposobu wysyłki materiałów do influencerów z pewnością warto przejąć zwyczaj krótkich listów. Warto w nich przypomnieć o samej konferencji, podziękować za udział, poinformować, co znajduje się z przesyłce, zachęcić do skorzystania z materiałów i zaprosić do udziału w kolejnych wydarzeniach. Każdy taki list warto spersonalizować. Jeśli wysyłka obejmuje kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu uczestników być może warto pokusić się o ręczne wypisanie takich krótkich wiadomości. Jeśli jest to masowa wysyłka, warto na takim liście odręcznie wypisać choć imię adresata oraz się podpisać. Takie spersonalizowane wiadomości, mimo że z pozoru zupełnie nieistotne, sprzyjają budowaniu osobistej więzi z odbiorcą. Badania dowodzą, że klienci, którzy mają poczucie tego typu więzi z firmą, chętnie ponownie wybierają jej produkty, usługi, biorą udział w organizowanych przez nią wydarzeniach.

Użyte tagi: wysyłka, pakowanie, transport

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.