Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Jaką formę promocji wybrać dla własnej firmy?

Napisany przez LH, dnia 2017-09-27 12:16:32

Na rynku panuje duża konkurencja i to właściwie w każdej branży. Z tego względu, jeśli chcemy sprzedać swoje produkty, wypromować swoją markę, powinniśmy przemyśleć jaka strategia działania będzie najlepsza. Tak naprawdę można działać na kilku frontach, testując różne rozwiązania. Dzięki nim można wybrać coś najlepszego, co sprawdzi się w najważniejszym momencie - czyli wtedy, jak musimy pozyskać nowych klientów.

 

Smaczny sposób reklamowy

Jak mamy firmę musimy być przygotowani na to, że wcześniej czy później będziemy musieli zawalczyć o klienta. Mało jest bowiem branż, w których firma sobie spokojnie funkcjonuje i nie ma z kim rywalizować. Niestety, tak łatwo nie jest, więc firmy muszą stale coś ulepszać, zaskakiwać klientów, zyskując ich uwagę i zaufanie. Można się bronić przed różnymi komunikatami reklamowymi, bo są one często mało wiarygodne i nietrafione w gust naszych klientów, ale na pewno nie oprzemy się, jak ktoś poczęstuje nas słodkościami. Tutaj więc doskonałą rolę spełniają czekoladki reklamowe z logo firm, bo kto nie lubi pysznych słodkości, które poprawiają humor?

 

Wiele korzyści

Firma, która inwestuje w taki sposób promocji, zyskuje podwójnie. Z jednej strony oferuje coś miłego, co każdy lubi. Nie narzuca się z nachalną promocją, po prostu częstuje czymś niezobowiązującym. Z drugiej strony logo firmy kojarzy się pozytywnie, więc przekłada się to na lepszy wizerunek całej organizacji. Jak mielibyśmy do wyboru dać ulotkę, chorągiewkę czy inną nieprzydatną rzecz, a w zamian za to podarować pyszną czekoladkę, to co byłoby bardziej atrakcyjnego dla osoby obdarowanej? Oczywiście to drugie i aż dziw bierze, że niektóre firmy o tym zapominają. Nie pamiętają, że czasami najprostszy sposób, by zjednać sobie klientów, jest najlepszy i wcale nie kosztuje tak dużo. Na pewno nie więcej niż inne formy promocji, które nie są tak dobre, nie przynoszą bowiem tyle korzyści, jak ten prosty sposób.

 

Kto może z tego skorzystać?

Praktycznie ma tu ograniczeń, bo takie słodkości w formie promocji pasują do wielu branż. Każdy może spróbować, jak ten sposób się sprawdzi i czy warto w niego jeszcze bardziej zainwestować. To najlepszy sposób, aby przekonać się, jak wpływa to na wizerunek firmy i czy przekonują się do nas klienci.

Oczywiście, to tylko jedna z metod, aby poprawić wizerunek firmy, więc warto podejmować także inne działania. Tylko wtedy będziemy mieli obraz tego, jak nas postrzegają klienci i czy warto iść tą drogą. Patrząc jednak na firmy, które się na to zdecydowały, jest to z pewnością godna uwagi opcja.

Użyte tagi: promocja firmy, reklama

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.