Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Już 400 liderów przemysłu spotkań zostało przeszkolonych przez GCB

Napisany przez Michalska Małgorzata, dnia 2011-12-14 15:17:11

W latach 2010-2011 Gdańsk Convention Bureau (GCB) zorganizowało 8 szkoleń dla liderów branży spotkań pod nazwą Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych (TAOSB).

W szkoleniach wzięło udział 400 osób, które pozyskały wiedzę z zakresu turystyki biznesowej i marketingu destynacji. W spotkaniach wzięli udział m.in. specjaliści ds. organizacji imprez w biurach podróży, agencjach eventowych, planiści konferencji w firmach, stowarzyszeniach i instytucjach, Profesjonalni Organizatorzy Konferencji, hotelarze z działów bankietów, konferencji, marketingu oraz inne osoby zaangażowane w branżę turystyczną. Celem cyklu szkoleń TAOSB jest podniesienie kwalifikacji branży turystycznej Regionu Pomorskiego, a tym samym zwiększenie konkurencyjności oferty turystycznej Gdańska i Pomorza w warunkach rywalizacji marketingowej. Jest to również wspaniała okazja do integracji branży, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych oraz zacieśniania współpracy między podmiotami działającymi na rynku lokalnym. Podczas dotychczasowych warsztatów poruszono m.in. tematykę dotyczącą pozyskiwania gości biznesowych dla danej destynacji, budowania idealnych ofert organizacji konferencji (tzw. BID), współpracy między obiektami konferencyjnymi, liniami lotniczymi i usługodawcami związanymi z przemysłem spotkań, wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, organizacji wizyt studyjnych i wiele innych.

W dn. 8.12.2011 odbyło się ostatnie spotkanie, które poprowadził Profesor Rob Davidson, wykładowca na Uniwersytecie Greenwich w Londynie. Tematem były aktualne trendy rozwoju turystyki biznesowej i sposoby promocji destynacji na rynkach zagranicznych, m.in. poprzez targi. Podczas szkolenia zaprezentowane zostały m.in. wyniki tegorocznego raportu na temat obecnych i przyszłych trendów rozwoju turystyki biznesowej na całym świecie `The EIBTM Industry Trends Report` - corocznego raportu, przygotowywanego na zlecenie Reed Travel Exhibitions, organizatora targów turystyki biznesowej EIBTM w Barcelonie.
 
"Wszystkie szkolenia przygotowane przez Gdańsk Convention Bureau w ramach Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych były dla nas bezcennym źródłem wiedzy na temat branży spotkań, uczestnictwa w międzynarodowych targach, nawiązywania kontaktów biznesowych i kształcenia umiejętności organizacyjnych w zakresie działalności "Hali Sportowo-Widowiskowej" w Gdyni. Stały się dla nas idealną szkołą profesjonalizmu, pokazały jak perfekcyjnie organizować spotkania biznesowe, dbać i nawiązywać dobre relacje zawodowe.  W trakcie szkoleń mieliśmy okazję posłuchać i uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez najlepszych europejskich specjalistów w tej dziedzinie, prof. Roba Davidsona, Toma Hultona - Dyrektora ds. międzynarodowych relacji IMEX czy Bente Holm - Dyrektor Norway Convention Bureau. Pięknie dziękujemy i wspieramy działania Gdańsk Convention Bureau." - Klaudia Ferkaluk, Hala Sportowo-Widowiskowa w Gdyni

"W dniu 8 grudnia b.r. po raz kolejny uczestniczyłam w spotkaniu zorganizowanym przez Gdańsk Convention Bureau w ramach Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych. Jak zwykle była to wspaniała okazja do spotkania z przedstawicielami branży oraz możliwość poszerzenia wiedzy z obszaru turystyki biznesowej. Tym razem także wykładowca był wyjątkowy. Prof. Rob Davidson to marka sama w sobie - znawca branży, który swoją wiedzę przekazuje z wykorzystaniem najlepszych doświadczeń nauczyciela akademickiego. Mam nadzieję, że Gdańsk Convention Bureau będzie kontynuowało w przyszłości program szkoleń z cyklu TAOSB, który stał się unikatową platformą spotkań i wymiany doświadczeń dla przedstawicieli branży naszego regionu."  - dr Anna Kalinowska-Żeleźnik, Honorowy Ambasador Kongresów Polskich 2011

"Firma Erandi jest stałym uczestnikiem szkoleń organizowanych przez Gdańsk Convention Bureau. Tak jak podczas ostatniego spotkania z prof. Robem Davidsonem, tak i wszystkie poprzednie szkolenia były zawsze okazją do wysłuchania uznanych fachowców i prawdziwych autorytetów z naszej branży. Ponadto szkolenia sprowokowały regularne spotkania branży pomorskiej, integrację oraz nawiązywanie między nami współpracy. Mamy nadzieję, że Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych będzie kontynuowana!" - Marta Kołodziejczak, Współwłaścicielka Firmy ERANDI

"Wszystkie szkolenia organizowane dla branży turystycznej przez GCB były bardzo pomocne. Dzięki nim nawiązałam także nowe kontakty biznesowe. Chętnie będę uczestniczyła w szkoleniach tego typu w przyszłości, jeśli będzie taka możliwość." - Karolina Kowalczyk, Alventus Travel

Szkolenia były organizowane w ramach Projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013.

Patronat medialny nad Trójmiejską Akademią Organizatora Spotkań Biznesowych objęło branżowe wydawnictwo MICE Poland.

Prezentacje z TAOSB są dostępne na stronie www.gdanskconvention.pl w zakładce "do pobrania".


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.

Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie. Obecnie, jednym z najważniejszych projektów realizowanych przez Gdańsk Convention Bureau (GCB) jest kampania promocyjna "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Projekt ten współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP).

Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.