Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

JUŻ OD DZIESIĘCIU LAT ŁÓŻKA W HOTELACH WESTIN SĄ WCIĄŻ NAJLEPSZE

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2009-06-23 08:56:23

Firma Westin Hotels and Resorts ogłasza rozpoczęcie pięciomiesięcznego okresu obchodów dziesięciolecia wprowadzenia łóżka Heavenly Bed. W okresie tym obowiązywać będzie promocyjna sprzedaż Heavenly White Sales, pojawią się nowe produkty spod znaku Heavenly, promocje specjalne oraz inne atrakcje



Firma Westin Hotels and Resorts ogłasza rozpoczęcie pięciomiesięcznego okresu obchodów dziesięciolecia wprowadzenia łóżka Heavenly Bed. W okresie tym obowiązywać będzie promocyjna sprzedaż Heavenly White Sales, pojawią się nowe produkty spod znaku Heavenly, promocje specjalne oraz inne atrakcje

Już od dziesięciu lat zarówno klienci jak też krytycy są zgodni – firma Westin Hotels & Resorts wciąż oferuje najlepsze łóżka. Westin Hotels przewróciła branżę hotelarską do góry nogami i wszczęła rewolucję w dziedzinie łóżek hotelowych wprowadzając w 1999 r. łóżko Heavenly Bed®: ikonę stanowiącą źródło inspiracji dla niezliczonych naśladowców, wywołującą wśród hoteli ostrą rywalizację w zakresie oferowania łóżek najlepszej jakości, która wykreowała fenomen wejścia hoteli w sprzedaż detaliczną wyposażenia hotelowego. W ciągu minionego dziesięciolecia ponad 75 milionów gości, w tym głów państw, sław Hollywood i świata sportu, wypoczywało w łóżkach Heavenly Bed w hotelach Westin na całym świecie. Sprzedano ponad 30.000 łóżek i 100.000 poduszek. Wspaniałe, wielowarstwowe łóżko Heavenly Bed z ulubionej kultowej rzeczy, zmieniło się w powszechnie uwielbiany klasyk i Westin rozwinął markę Heavenly w pełen asortyment równie luksusowych produktów związanych ze stylem życia, w tym przeznaczonych do kąpieli, dla dzieci a nawet psów. Dzisiaj Westin ogłasza rozpoczęcie pięciomiesięcznego okresu obchodów tej doniosłej rocznicy i ujawnia plany powiększenia swojej rodziny produktów Heavenly.

2009: ROK POD ZNAKIEM HEAVENLY

Oddanie firmy Westin idei dobrego samopoczucia i snu klientów jest dziś tak samo głębokie jak 10 lat temu i pięciomiesięczny okres obchodów dziesięciolecia marki Heavenly pozwoli zaznać „niebiańskości” gościom hotelowym i klientom na całym świecie. Na przestrzeni 2009 roku firma Westin wprowadzi kilka nowych produktów rozszerzających gamę Heavenly, zastosuje promocyjną sprzedaż Heavenly White Sales oraz zorganizuje serię imprez z wykorzystaniem marketingu doświadczeń w eksponowanych lokalizacjach na całym świecie. Od Pekinu do Bostonu każdy ze 169 hoteli należących do firmy Westin oraz ponad 29.000 jej pracowników uczestniczyć będzie w obchodach dziesięciolecia poprzez organizowanie specjalnych imprez, promocji produktów Heavenly oraz rozdawanie upominków.

Firma wyrazi również swoje uznanie dla ciężkiej pracy obsługi hotelowej, której zasługą jest utrzymywanie przez te wszystkie lata nienagannego stanu luksusowych wielowarstwowych łóżek a także będzie oferować spotkania integracyjne organizowane wokół tematu Heavenly.

POCZĄTKI

Dziesięć lat temu firma Westin zwróciła uwagę na alarmujące opinie klientów, którzy w ankiecie stwierdzili, że najważniejszą usługą jaką może zaoferować hotel jest możliwość dobrego wysypiania się w nocy. Westin wydał ponad 30 milionów dolarów by stworzyć idealne warunki do nocnego snu i wyposażył 39.500 pokoi hotelowych w 52 000 nowych łóżek Heavenly Beds, stając się pierwszą siecią hotelową, która potraktowała poważnie kwestię snu. Oto fakty:

  • Obecnie w ponad 65.000 pokoi hotelowych należących do Westin znajduje się 97.000 łóżek Heavenly Bed.

  • To Westin zapoczątkował fenomen wejścia branży hotelowej w sprzedaż detaliczną wyposażenia hotelowego na skutek otrzymywania setek zapytań od gości pragnących się dowiedzieć gdzie sami dla siebie mogą kupić łóżko Heavenly Bed.

  • Firma sprzedała ponad 30.000 łóżek Heavenly Beds, 100.000 poduszek, 32.000 prześcieradeł i 13.000 sitek natryskowych klientom pragnącym mieć w swoim domu przyjemność z korzystania z produktów Heavenly. Produkty sprzedawane są wspólnie z amerykańską siecią sprzedaży detalicznej Nordstrom oraz na stronie internetowej www.westin.com/eustore.

  • Łóżko Heavenly Bed okazało się takim sukcesem, że każda duża sieć hoteli poszła tym tropem opracowując łóżka sygnowane własną marką - co objęło liczbę ponad 5 milionów łóżek hotelowych na całym świecie.

“Łóżko Heavenly Bed autorstwa firmy Westin na zawsze zmieniło ofertę branży hotelowej w zakresie łóżek i jesteśmy niezmiernie dumni, że dzisiaj to łóżko i marka produktów dotyczących stylu życia Heavenly dalej się rozwija” stwierdziła Nancy London Wiceprezes ds. Globalnego Zarządzania Marką firmy Westin Hotels & Resorts. „Od czasu wprowadzenia łóżka Heavenly w 1999 r. jeszcze wzmocniliśmy nasze poświęcenie idei zapewnienia naszym gościom odrobiny „niebiańskości” za pośrednictwem sprzedaży detalicznej nowych produktów Heavenly oraz innowacyjnych programów – jest to bardzo satysfakcjonująca misja zapewniająca firmie Westin ogromne zaufanie i lojalność ze strony klientów”.

http://www.e-konferencje.pl/obiekty_konferencyjne.php?id=379

www.westin.pl

Użyte tagi: westin, hotel westin w warszawie, warszawa, nocleg w warszawie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.