Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Kolejna wizyta zagranicznych touroperatorów w Gdańsku i Regionie

Napisany przez PR, dnia 2011-11-15 14:47:01

W dn. 7-9.11.2011 Gdańsku i Regionie odbyła się kolejna wizyta studyjna dla zagranicznych dziennikarzy, agencji eventowych i touroperatorów. Przyjazd 8 gości zorganizowała na zlecenie Gdańsk Convention Bureau (GCB) firma ATP activity - PCO (Profesjonalny Organizator Kongresów). Gdańsk Convention Bureau zaprosiło do Trójmiasta gości z Wielkiej Brytanii i Niemiec, Norwegii oraz Danii. Goście przylecieli do Gdańska w poniedziałek rano.

Zaproszone osoby miały możliwość zapoznać się z bazą hotelowo-konferencyjną oraz możliwościami konferencyjnymi Gdańska i województwa pomorskiego (obiekty o najwyższym standardzie). Pierwszego dnia w Restauracji Filharmonia odbyła się prezentacja Regionu, ze szczególnym uwzględnieniem obiektów konferencyjnych. Później goście udali się na piesze zwiedzanie Głównego Miasta. Tego samego dnia goście odwiedzili dwa gdańskie hotele: Hilton oraz Scandic, a także Polską Filharmonię Bałtycką. Wieczór zakończył się degustacją regionalnego piwa w gdańskiej Browarni.

We wtorek, 8 listopada, goście GCB wybrali się na Zamek w Malborku. Obiekt, jak u wszystkich poprzednich grup, wywołał zachwyt. To doskonałe miejsce na tzw. incentives. Na lunch zaproszono gości do hotelu Qubus. Przy okazji wszystkich posiłków raczono ich wyłącznie specjałami polskiej kuchni. W godzinach popołudniowych grupa udała sie na zwiedzanie Sopotu, zapoznając się także z tamtejszymi obiektami konferencyjnymi tj. Sofitel Grand Sopot i Sheraton Sopot Hotel Conference Center & Spa. Tego dnia GCB zorganizowało uroczystą kolację w Tawernie Orłowskiej dla Gości oraz Partnerów GCB, firm PCO - Teja Tur oraz Activ Tours, Centrum Konferencyjno Wystawienniczego AMBER  Expo oraz Inspiros. Czas uprzyjemniała muzyka na żywo grana przez kapelę szantową.

Ostatni, trzeci dzień wzbudził sporo wrażeń. Rozpoczął się wizytą na stadionie PGE Arena, gdzie już czuć nadchodzące emocje związane z EURO 2012. Stadion w kształcie bursztynu wygląda zjawiskowo (44 000 miejsc). Następnie odwiedzono Ergo Arenę - wielofunkcyjną halę na granicy Gdańska i Sopotu. Obiekt mieści do 15 000 osób na głównej arenie. Warto dodać, że dla większości była to pierwsza wizyta w Gdańsku i w Polsce. Na koniec wizyty Gdańsk Convention Bureau zaplanowało live cooking! Dziennikarzy i touroperatorów zaproszono do restauracji Godding w Sopocie, gdzie pod okiem profesjonalnych kucharzy goście przygotowali polskie specjały, m.in.: śledzie w śmietanie, krupnik, zrazy wołowe oraz przepyszny deser - pączki. Podziękowania, które spływają na ręcę GCB, utwierdzają zespół w przekonaniu, że podróże studyjne to właściwa forma promocji Gdańska i regionu jako wschodzącej gwiazdy na środkowoeuropejskim rynku konferencji.

"Podczas mojego krótkiego pobytu szybko obaliłem powszechny mit, że Polska to ubogi kraj. To, czego doświadczyłem w Gdańsku zmieniło moje przeświadczenie. Gdańsk to miasto pełne energii, modne, budowane na nowo od 1989 roku przez młodych ludzi, co ważne ludzi o wysokiej etyce pracy. To co zostało osiagniete w tak krótkim czasie jest naprawdę imponujące. Nowe obiekty, hotele i towarzysząca im infrastruktura sprawia, że Gdańsk pretenduje do miana topowej europejskiej destynacji, co odczuwa się na każdym kroku. Jeśli dodamy do tego ciekawą kulturę, goscinność mieszkańcow i ciepło, ktorym obdarzają gości, mamy dowód na to, że Gdańsk i Polska to wschodzące gwiazdy" - Lawrence Gordon, Wielka Brytania.

Celem wizyt studyjnych jest zapoznanie zagranicznych ekspertów, przedstawicieli opinii publicznej z możliwościami konferencyjnymi Regionu Pomorskiego. W ich efekcie goście promują Gdańsk w swoich krajach, m.in. dziennikarze poprzez artykuły, natomiast przedstawiciele agencji eventowych i touroperatorzy przedstawiają swoim klientom Gdańsk i Region, jako destynację dla ich spotkań biznesowych. Wizyty studyjne są częścią projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" realizowanego przez Gdańską Organizację Turystyczną / Gdańsk Convention Bureau, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. GCB pokrywa wszelkie koszty przyjazdu i pobytu gości: tj. zakwaterowanie w 4 gwiazdkowym hotelu, przeloty, transfery.


Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.