Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Konferencja: Event Manager – Człowiek Renesansu

Napisany przez PR, dnia 2011-09-29 12:13:23

Nie od dzisiaj wiadomo, że event manager to człowiek-orkiestra. Uniwersalna jednostka do zadań specjalnych i rzeczy niemożliwych „na wczoraj”. Poza wnikliwą znajomością rynku eventowego, najnowszych trendów i narzędzi, a także posiadania ogólnej wiedzy marketingowej musi dysponować o wiele szerszym zasobem wiedzy do swojej pracy.

Prawo, finanse, psychologia, socjologia, zarządzanie, przywództwo to jedne z wielu zagadnień, których znajomość może decydować o sukcesie w zawodzie i powodzeniu prowadzonych projektów. Event manager jest strategiem, kreatywnym, account managerem, pr managerem, producentem, reżyserem i… szefem. Większość swojej wiedzy nabywa wyłącznie w wyniku doświadczenia, często ucząc się na własnych błędach. Zmaga się ze stresem, brakiem czasu, budżetami, ludźmi i… samym sobą.

Konferencja: Event Manager – Człowiek Renesansu

06.10.2011, start 10:30

Targi Event 2011, ul. Marsa 56C

Podczas konferencji „Event Manager – Człowiek renesansu” – zwrócimy uwagę, że event management to nie tylko scena, catering czy hostessy. To olbrzymi zakres uniwersalnej wiedzy, która jest potrzebna do codziennej pracy w tym trudnym, ale ekscytującym i dającym wiele satysfakcji zawodzie.

Ramowy Program konferencji

LP

Temat

Prowadzący

1

Powitanie i wprowadzenie do konferencji, informacje na temat SBE

 

Seweryn Jakubiec / Stowarzyszenie Branży Eventowej – Vice Prezes SBE,  Operation Manager w Incentive Concept Poland (ICP Group)

 

2

Prawo w eventach: najważniejsze prawne aspekty związane z pracą w organizacji wydarzeń

 

dr Dominik Sypniewski / Politechnika Warszawska - adiunkt na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych, stypendysta Polsko-Amerykańskiej  Komisji Fulbrighta na Uniwersytecie Georgetown, przez 5 lat zarządzał agencją Obserwacje, obecnie współpracuje z Plej Entertejment, autor kilkunastu publikacji naukowych z zakresu prawa administracyjnego i gospodarczego, specjalizuje się w problematyce gospodarki nieruchomościami oraz w prawie działalności marketingowej.

 

3

Psychologia w eventach: jak rozumieć oczekiwania i potrzeby uczestników wydarzeń

 

Jakub B. Bączek / Stageman Polska - szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją – tym też zagadnieniom poświęcony jest jego doktorat. Prowadzi szkolenia na terenie całej Europy, a dzięki praktycznej  i nowoczesnej wiedzy zaskarbił sobie eventowe zaufanie najbardziej prestiżowych korporacji na świecie (m.in. Coca-Cola, McDonalds, Warner Bros. czy Walt Disney).

 

4

Przywództwo w eventach: jak być dobrym liderem

 

Paweł Prokopczuk / Sztuka w Biznesie - Ekspert w obszarze komunikacji oraz wystąpień publicznych.  Zawodowy aktor, specjalista od emisji głosu, mowy ciała i wykorzystania elemen-tów  scenicznych w prezentacjach. Wybitny trener biznesowy, niezwykle doświadczony w prowadzeniu szkoleń dedykowanych wzmacnianiu relacji i siły kontaktu. Prowadzi ćwiczenia z zakresu prezentacji i autoprezentacji, wywierania wpływu, perswa-zji. Reżyseruje i prowadzi premierowe prezentacje produktów, premiery samochodów, konferencje.

 

5

Relacje i stres w eventach: o umiejętnym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami

 

Ewa Pietruszczak / Elementy - Marketingowiec, trener i partner w firmie. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w FMCG i farmacji. Koordynowała projekty eventowe dla konsumentów i sprzedaży. Obecnie prowadzi treningi zadaniowe i facylitacje, które pozwalają firmom zwiększać efektywność zespołów i osiągać lepsze wyniki. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Grupy TROP, Ambasadorka Empatii (NVC) i praktyk podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (solutions focus).

Dagmara Karolak – Kowalska - Psycholog społeczny z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi w korporacjach. Jako członek i lider międzynarodowych zespołów projektowała i wdrażała kompleksowe rozwiązania rozwojowe dla dużych grup pracowników. Doświadczony trener, certyfikowany coach, wykładowca.


Monika Tabor - Konsultant, menedżer, coach i partner w firmie. Specjalizuje się w obszarze zarządzania projektami, logistyki, zakupów, optymalizacji i efektywności organizacyjnej. Pracuje w oparciu o coaching wg metody GRUPY TROP, oraz współpracuje z firmą Na Zmianę, która wykorzystuje eventy pracownicze w budowaniu systemów rozwojowych.

 

6

Wielozadaniowość w eventach: efektywne zarządzanie projektami w pracy event managera

 

Marek Kowalczyk / MANDARINE Project Partners: Twórca firmy  i Prezes Zarządu. Ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami. Współautor metody OpenPM, wykładowca Ernst & Young Academy of Business, kierownik naukowy Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Niestrudzony propagator teorii ograniczeń opracowanej przez E. Goldratta. Posiada certyfikaty TOC Fundamentals oraz Certified TOC Practitioner in Project Management wydane przez Theory of Constraints International Certification Organization, jest również certyfikowanym konsultantem metod Kepner-Tregoe oraz Extended DISC. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce, Theory of Constraints International Certification Organization, Stowarzyszenia Project Management Polska.

Uwaga: kolejność i tematyka prelekcji może uleć zmianie.

Początek konferencji: 

Godz. 10:30

Koszt uczestnictwa:

Dla członków Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE udział w konferencji jest bezpłatny (prosimy o rejestrację!). Wszyscy pozostali: 150 zł + VAT. Wystawiamy faktury VAT.

Uwaga: Każda kolejna osoba zgłaszająca swój udział w ramach tej samej firmy zapłaci 85 zł + VAT

Warunki uczestnictwa:

1)  Aby  wziąć udział w konferencji przede wszystkim należy zarejestrować swój udział w targach Event na stronie: http://www.targievent.pl/rejestracja.

2)  Zgłoszenie na konferencje prosimy pobrać formularz zgłoszeniowy: http://www.targievent.pl/images/stories/dokumenty/EVENT2011_formularz_zgloszeniowy_SBE.doc

a po wypełnieniu wysłać na adres: events@sbe.org.pl. Ilość miejsc ograniczona!

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej, które objęło patronat branżowy nad Targami Event.

Koordynator konferencji:

Seweryn Jakubiec, Vice Prezes

M: +48 502 569 467
E: seweryn.jakubiec@sbe.org.pl

***

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) - zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży Standardów działania z klientami i kontrahentami. Członkom naszego Stowarzyszenia udostępnia platformę wymiany doświadczeń, bazę kontaktów, narzędzia pomocne w codziennych działaniach. Organizuje targi branżowe, szkolenia, warsztaty, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, itp.

Użyte tagi: konferencje, targi Event, Event Manager, Stowarzyszenie Branży Eventowej

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.