Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Korzyści z korzystania z gadżetów promocyjnych

Napisany przez LH, dnia 2017-06-29 11:40:34

Celem firm dużych i małych jest często uznawanie ich marki. Jak możesz wyróżnić swoją markę nie tylko wyróżniającą się konkurencją, ale także pozostać w umyśle klientów, zarówno obecnych jak i potencjalnych?

1. Zwiększone uznanie marki.

Celem firm dużych i małych jest często uznawanie ich  marki. Jak możesz wyróżnić swoją markę nie tylko wyróżniającą się konkurencją, ale także pozostać w umyśle klientów, zarówno obecnych jak i potencjalnych? Jednym ze sposobów jest kreatywność w marketingu. Produkty promocyjne są prostym narzędziem, które może pomóc zwiększyć świadomość marki dla małych firm. Świetnym pomysłem jest użycie taniego gadżetu promocyjnego, który klient może wykorzystać w swoim codziennym życiu. Użyj swojego logo na długopisach, kubkach czy parasolach reklamowych. To tani i prosty sposób, aby zapaść w pamięci klienta.

 

2. Przeprowadzenie strategii na małą skalę przy niskich kosztach.

Z ograniczonym budżetem możesz mieć problem z wyborem tego co przyniesie Ci faktyczne korzyści, a co okaże się pieniędzmi wydanymi w błoto. Produkty promocyjne są świetną inwestycją. Koszty produkcji są znacznie niższe niż przy np. emisji reklamy telewizyjnej. Poza tym zostają z klientem na dużo dłużej. Pamiętaj, że proste i tanie gadżety reklamowe to świetny sposób na zwiększenie lojalności klientów. Gadżety promocyjne, to idealny sposób na indywidualne podziękowanie każdemu klientowi za jego zainteresowanie Twoim biznesem.

 

3. Alternatywna wizytówka.

Choć wizytówki będą zawsze niezwykle cenną pozycją biznesową, produkty promocyjne to zabawna, twórcza metoda prezentacji informacji kontaktowych. Zamiast pozostawić potencjalnemu klientowi wizytówkę, możesz na przykład rozważyć pozostawienie swojej wizytówki i innego konkretnego, markowego produktu. Jeśli masz firmę komputerową i  naprawiasz komputery, zostaw swoją wizytówkę i np. power banka ze swoimi logo.

 

4. Dotyk

Jeśli chodzi o marketing Twojej firmy, inną rzeczą, o której warto pamiętać, jest powtarzana ekspozycja. Jak można promować własną markę bez potrzeby ciągłego wydawania pieniędzy? Łatwe: zastanów się, jakie rzeczy Twoi klienci będą chcieli zachować. Jeśli masz własne spa, na umieść przypomnienie o wizycie na odwrocie swojej wizytówki, taki "recykling" gadżetu promocyjnego nie tylko zmniejszy Twoje wydatki, ale i przypomni o Twojej firmie danemu klientowi. Jeśli prowadzisz bar, pomyśl o rozdaniu bezpłatnych otwieraczy do butelek z Twoim logo.

 

Jeśli chcesz wesprzeć swoje działania marketingowe, zgłoś się do naszej agencji reklamowej. Specjalizujemy się w produkcji tanich i skutecznych gadżetów reklamowych.

 

http://tddesign.pl

Użyte tagi: gadżety reklamowe, gadżety promocyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.