Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Krakowski Radisson Blu pomaga powodzianom

Napisany przez Radisson Blu Hotel, Kraków, dnia 2010-09-21 12:17:54

W wyniku powodzi, w ostatnich miesiącach setki Polaków straciło dorobek życia – wiele osób nadal potrzebuje wsparcia. Dlatego w dniach 28-30 września Radisson Blu Kraków razem z Caritas Polska organizuje akcję pomocy poszkodowanym.

 

Najbardziej dotknięta powodzią została południowa część Polski. Woda zalała miasta, zniszczyła domy, budynki gospodarcze, mosty i drogi. Wiele osób straciło dobytek całego życia. Nadal potrzebna jest im pomoc!
 
„Tegoroczne powodzie dotknęły wiele krajów w Europie i na świecie. Nie jesteśmy w stanie pomówc wszystkim, ale razem z Caritas Polska chcemy wesprzeć jak najwięcej osób. Szczególnie, że przed nami coraz zimniejsze dni, a wiele osób nadal potrzebuje pomocy” – mówi Nino Rosenlund, Dyrektor Generalny Radisson Blu Hotel, Kraków.
 
W ramach akcji będą zbierane produkty spożywcze o długim terminie ważności, ubrania, koce, środki czystości, zabawki.
Zbiórka potrwa od 28. do 30. września, codziennie w godzinach od 10.00 do 15.00. Przedstawiciele hotelu przeprowadzą ją na terenie największych krakowskich biurowców: w Krakowskim Parku Technologicznym w Zabierzowie (28.09), Galileo i Edisson przy ul. Armii Krajowej (29.09) oraz Buma Square przy ul. Wadowickiej (30.09).
 
„Sądzimy, że najbardziej uda nam się zaangażować do akcji osoby pracujące w tych miejscach, jednak chcemy pomóc jak największej liczbie osób dlatego zależy nam na zainteresowaniu wszystkich Krakowian – mówi Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży.
 
Wszystkie zebrane produkty Caritas Polska przekaże powodzianom z najbardziej poszkodowanych regionów kraju – głównie w województwach małopolskim, śląskim, opolskim i podkarpackim.
 
Akcja „Pomoc Powodzianom” jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności Radisson Blu w Krakowie. Od połowy 2010 roku, działania z zakresu CSR realizowane są przez hotel pod wspólnym hasłem: Blu Loves Green.

Użyte tagi: radisson blu hotel, radisson, hotel, kraków, radisson kraków, noclegi w krakowie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.