Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Marketing online - główne tendencje rozwoju

Napisany przez white, dnia 2019-03-27 21:02:38

Marketing internetowy zmienia się bardzo szybko. Z roku na rok możemy obserwować nowe trendy. Każda osoba pracująca w branży powinna śledzić je na bieżąco. Jest to oczywiście niełatwe zadanie, ale wprawne oko szybko zauważy wszystkie nowinki i sprawdzi, czy faktycznie będą one miały wpływ na osiąganie celów nie tylko tych marketingowych, ale głównie biznesowych.

Obraz ruchomy

Zdjęcia i kolorowe infografiki nadal są bardzo popularne w Sieci. Nikt nie wyobraża sobie wstawienia artykułu na bloga bez obszernej fotorelacji ani wpisu w mediach społecznościowych nieopatrzonego ciekawym zdjęciem. Wszystko, co graficzne po prostu przyciąga naszą uwagę. Już w zeszłym roku, wszystkie popularne portale zaczęły się jednak skupiać na treściach video. Oczywiście, jeśli mówimy o Facebooku czy Instagramie, filmy powinny być dość krótkie. Wiele osób korzystających z tych serwisów szybko przegląda tablice i jeśli materiał nie przyciągnie ich uwagi lub będzie za długi, nie obejrzą go do końca. Dobrym dowodem na to, że video jest jednym z najbardziej angażujących formatów w Sieci, jest szeroki rozwój wszelkiego rodzaj live’ów. Dzięki nimi możemy w czasie rzeczywistym odpowiadać na pytania potencjalnych klientów, pokazywać mu produkt, czy po prostu opowiadać o firmie.

 

 

Niezmiennie chodzi o treść

Od kilku lat marketing online opiera się na contencie. Dobry, wartościowy przekaz nie tylko pozytywnie wpłynie na odbiór naszej firmy na zewnątrz, ale także dobrze zaprezentuje się w… Google. Algorytmy tej wyszukiwarki szybko znajdują najlepsze strony w danej tematyce, bez dobrego marketingu treści jesteśmy więc niemal skazani na porażkę. Oczywiście samo pisanie czy robienie świetnych zdjęć to za mało. Trzeba je także odpowiednio zareklamować. Tu z pomocą przychodzą działania SEO i SEM. Dzięki nim możemy znaleźć się na wymarzonych pozycjach i mieć łatwiejszą drogę do pozyskania potencjalnego klienta.

 

Więcej wpływu

Influencerzy to prawdziwa potęga Internetu. Zrzeszają aktywne społeczności i mają ogromny wpływ na decyzje konsumenckie. Także w tym roku warto korzystać z ich pomocy przy promowaniu własnych produktów i usług. Nie muszą być to topowi blogerzy, w niektórych przypadkach wystarczające będzie nawiązanie współpracy z kilkoma mniejszymi influencerami.

Użyte tagi: Marketing online, Influencerzy, seo, sem, Marketing internetowy

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.