Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Nadruki, kalendarze, długopisy

Napisany przez LH, dnia 2017-10-18 11:45:19

Gadżetomania polskich firm osiągnęła pewnego rodzaju szczyt. Są tacy, którzy w ogóle unikają tej formy kreowania wizerunku, ale też są tacy, którzy masowo zamawiają wszystko, w myśl zasady „im więcej, tym lepiej”.

Coraz częściej spotykamy się jednak z celowanymi i bardzo przemyślanymi produktami promocyjnymi, które rzeczywiście w jakiś sposób markę wyróżniają, a co za tym idzie budują jej rozpoznawalność i relacje z klientami. To oczywiście bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Nie trzeba tych gadżetów promocyjnych produkować w milionach, czasem wystarczy po prostu dobry pomysł, by trafić do odbiorcy i go zaskoczyć.

Poznaj mnie i zostaj

Najważniejszym zadaniem logo jest to, by klient zainteresował się marką lub też konkretnym produktem. Samo przyciągnięcie uwagi to jedno, ale powinniśmy szczególny nacisk położyć na to, by klient został, wszedł z nami w relację i emocjonalnie się związał. Wtedy będziemy wiedzieć, że logo spełnia swoje zadanie i jest po prostu rozpoznawalne spośród setek innych, którymi społeczeństwo jest na co dzień bombardowane. Najlepsze logo nawiązuje do tematu produktu, misji firmy lub też jej działalności poprzez znaki graficzne, litery czy też kolorystykę oraz kształt. Te wszystkie elementy muszą się ze sobą zagrać, dlatego warto projekt pozostawić w rękach fachowców.


Woda i inne gadżety

Różnego rodzaju napoje stają się ostatnio ciekawym tłem dla budowania pozytywnego wizerunku firmy. Coraz więcej marek decyduje się na inwestycję w  promotional water, co bezpośrednio ma wpływać na zaufanie klientów i w prostej linii na wzrost sprzedaży. Wody i inne napoje z logo firmy najczęściej są zamawiane na duże imprezy takie jak wystawy, targi, pokazy czy też konferencje. W bardzo prosty sposób mają budować pozytywne skojarzenia z zaspokojeniem pragnienia i fizycznego, i w przenośni – firma wszak zaspokoi potrzebę innych dóbr, bo ma takie możliwości. Tak przygotowana woda obrandowana jest nie tyle logiem producenta, co marki, która zainwestowała w taką formą reklamy. Najczęściej po tego rodzaju promocję sięgają te przedsiębiorstwa, które chcą być kojarzone ze zdrowym trybem życia i dlatego związanie wizerunku firmy z krystalicznie czystą wodą buduje autentyczność wizerunku. Co ważne, w tego typu butelkach mamy zawsze produkt najwyższej jakości. Z tego rodzaju promocji korzystają coraz częściej nawet małe firmy, którym zależy na rozpoznawalności. W przeciwieństwie do innych gadżetów – długopisów, kalendarzy, kubków czy pendrive'ów, którymi jesteśmy obsypywani, woda daje nam wymierne korzyści. Może na chwilę, ale akurat ten moment na pewno zapamiętamy.



Użyte tagi: Gadżetomania, nadruki, kalendarze, długopisy

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.