Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Najlepsze miejsce na organizację konferencji na Pomorzu

Napisany przez WP, dnia 2018-05-08 14:25:43

Na dobrze zorganizowanej konferencji powinna być przekazywana nie tylko wiedza. Jak się okazuje, wydarzenia firmowe tego typu są bardzo dobrą okazją do integracji wszystkich pracowników danego przedsiębiorstwa, dlatego nie można zapomnieć o dodatkowych aspektach takich, jak wspólny obiad, czy gry terenowe integrujące ludzi. O czym jeszcze warto pamiętać, organizując konferencję? Gdzie zorganizować konferencję na pomorzu?

Sala to nie wszystko!

Oczywiście, podczas wyboru miejsca, w którym zorganizujesz firmową konferencję, najistotniejszą rolę odgrywa dostępna sala konferencyjna. Powinna ona być odpowiednio duża i solidnie wyposażona. Niezbędnym minimum jest duży stół wraz z krzesłami i tablica magnetyczna. Nowocześniej wyposażone wnętrza nierzadko zamiast tablicy posiadają projektor z dużym ekranem lub nawet telewizor. Wyświetlanie materiałów multimedialnych w tym przypadku jest znacznie wygodniejsze, dlatego polecamy wybór sal wyposażonych właśnie w ten sposób.

W przypadku planowania dłuższego wyjazdu firmowego dobrze jest zadbać o miejsca noclegowe. Co ciekawe, bardzo często w bezpośrednim sąsiedztwie sal konferencyjnych znajdują się również pokoje, dlatego wybieraj miejsce, w którym Twoi pracownicy będą mogli również nocować. Jest to szczególnie ważne, kiedy całe wydarzenie zlokalizowane jest w znacznej odległości od lokalizacji waszej firmy.

Ostatnim elementem ściśle związanym z konferencją jest dostępna kuchnia. Przed rozpoczęciem współpracy z danym miejscem sprawdź, jakie posiłki serwowane są przez kucharza, a także – jak smakują. Postaraj się dobrać możliwie najlepsze dania, które przypadną do gustu również Twoim pracownikom, ponieważ źle dobrane posiłki zostaną zapamiętane przez nich na bardzo długi czas. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest organizacja wspólnego ogniska. Wydarzenie tego typu jednoczy ludzi i pozostawi dobre wspomnienia w głowach wielu osób.

czardasz-konferencje.jpg

Konferencja na pomorzu – gdzie ją zorganizować?

Pomorze obfituje w różnego rodzaju obiekty wypoczynkowe, jednak na ich tle zdecydowanie wyróżnia się hotel Czardasz, który znajdziesz w sieci pod adresem www.czardasz.pl/konferencje. W jego wnętrzu znajdują się dwie, bardzo dobrze wyposażone sale konferencyjne, w których nawet długie firmowe rozmowy nie spowodują zmęczenia. Co istotne, każda z tych sal charakteryzuje się dostępem światła słonecznego, co pozytywnie wpłynie na samopoczucie uczestników spotkania.

Ponadto Czardasz to również obszerna baza noclegowa i bardzo smaczna kuchnia. Przestronne pokoje pozwolą uczestnikom spotkania firmowego spędzić noc w wygodnych warunkach i wypocząć przed powrotem do domu lub kolejnym dniem wydarzenia, a wykwalifikowany kucharz zadba o to, aby nikt nie był głodny podczas ważnych rozmów biznesowych.

Wybór miejsca, w którym zorganizujesz konferencję firmową, jest niezwykle istotny. Obiekt musi być wyposażony nie tylko w odpowiednią salę, ale również pokoje noclegowe, dzięki którym możliwy będzie komfortowy wypoczynek. Ponadto warto zwrócić uwagę na kuchnię, czy możliwość organizacji dodatkowych atrakcji, ponieważ dodatkowym zadaniem konferencji jest jednoczenie uczestników.

Użyte tagi: konferencje na Pomorzu, sale konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2018 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.