Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Notatki na co dzień

Napisany przez link, dnia 2019-11-18 12:52:12

Coraz częściej robimy notatki przy pomocy różnego rodzaju urządzeń elektronicznych, ale nadal dużą popularnością cieszą się tradycyjne długopisy, którymi możemy zapisywać ważne rzeczy, rozwiązywać krzyżówki, a także rysować to i owo w trakcie nudnych wykładów na uczelni, czy innych narad.

 

Długopis nie jest uzależniony od prądu, nie grozi mu stłuczenie szybki i można nim szybko notować praktycznie w każdych warunkach. Warto mieć go zawsze na podorędziu, bo nie wiadomo kiedy się przyda.

  1. Poręczny i użyteczny

  2. Długopis nośnikiem informacji

  3. Drobna inwestycja – duży zysk

 

Poręczny i użyteczny

Długopis – oprócz tego, że służy nam przede wszystkim do pisania – może się stać także eleganckim nośnikiem przekazu reklamowego. Jesteśmy w stanie na jego obudowie zawrzeć całkiem sporo informacji na temat naszej firmy lub przedsięwzięcia, które chcemy promować. Spokojnie zmieścimy tam adres mejlowy, numer telefonu, intrygujące hasło reklamowe, herb naszego miasta albo logo firmy. Jako że są to przedmioty niewielkie, ale dość pożądane, warto zabrać długopisy reklamowe na konferencje, czy zjazdy przedsiębiorców lub np. fundacji, gdzie mogą one stanowić część pakietu powitalnego, prezentującego nasze zamierzenia. Z kalendarzem lub kubkiem nie chodzimy po mieście, z długopisem możemy pójść wszędzie.

 

Długopis nośnikiem informacji

Kolorowe albo monochromatyczne długopisy z logo na pewno będą przedmiotami, które znajdą użytkowników i będą przypominać o interesującym spotkaniu przez dłuższy czas. Kto wie, być może w pewnym momencie informacje zawarte na nim, staną się bodźcem do spojrzenia na naszą stronę internetową lub do wykonania telefonu, dzięki któremu zyskamy nowego kontrahenta lub zleceniodawczynię. Ten niewielki gadżet reklamowy, którego koszt zaczyna się już od kilkudziesięciu groszy netto, może nam przynieść nieproporcjonalnie wysokie zyski w stosunku do zainwestowanych środków. Nie bez znaczenia będzie tutaj także materiał, z jakiego ów długopis jest wykonany. Obecnie możemy skorzystać z papieru, plastiku, czy metalu, na powierzchnię możemy nanieść grawerunek albo nadruk i w ten sposób wzmocnić nasz firmowy czy fundacyjny przekaz. Długopis będzie wówczas współtworzył określony wizerunek na zewnątrz, a to może się przyczynić do konkretnych zachowań, na których nam zależy w przyszłości.

 

 

Drobna inwestycja – duży zysk

Jak więc widać warto w ten niepozorny gadżet zainwestować, wybierając odpowiedni kolor, nadruk oraz materiał, a także zlecić wykonanie go specjalistycznym firmom, których możemy znaleźć poprzez sieć. Nasza marka, czy przekaz, dzięki dobrej jakości gadżetowi do pisania staną się na pewno bardziej rozpoznawalne, a i – być może – bardziej pożądane przez innych profesjonalistów. Niewielki długopis może mieć duże znaczenie – trzeba o tym pomyśleć.

Użyte tagi: noratki, pisanie, pamięć, długopis

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.