Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Nowa generacja podróżników - Best Western zmienia się, aby lepiej odpowiadać na potrzeby millenialsów

Napisany przez M-S-M, dnia 2017-07-28 09:11:43

Innowacyjne podejście, zamiłowanie do nowych technologii i otwartość na wyzwania. Millenialsi, pokolenie, którego nazwę w różnych kontekstach odmienia się przez wszystkie przypadki, znaczący wpływ wywarli także na rynek turystyczny. Z nową generacją podróżników zmieniają się bowiem nie tylko trendy i sposób zwiedzania, lecz również oczekiwania, którym muszą sprostać hotele.

Wie o tym sieć Best Western Hotels&Resorts, która w odpowiedzi na potrzeby pokolenia Millenium sukcesywnie wprowadza zmiany.

Butikowe marki w nowym stylu

Wśród rozwiązań, które Best Western Hotels&Resorts zaprojektowała z myślą o millenialsach, są m.in. wybrane marki hoteli. W ramach składającego się z siedmiu marek portfolio sieci, z myślą o pokoleniu Y, stworzone zostały Vīb® oraz GLōSM. To, co je wyróżnia, to nie tylko dynamika i nowoczesny design, lecz także koncentracja na łatwym dostępie do technologii. GLō to designerska, butikowa marka, której obiekty rozświetlają okolicę swoją charakterystyczną fasadą. W hotelach sygnowanych marką Vīb goście mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi, wirtualnego konsjerża, elektronicznych zamków opartych na technologii Bluetooth lub RFID, a także stanowisk do samoobsługowego zameldowania i wymeldowania.

Wirtualna rzeczywistość i pokoje sterowane głosem

Wirtualna rzeczywistość w hotelach? Best Western jako pierwsza sieć tej wielkości wprowadziła oparte na niej rozwiązania, redefiniując proces decyzyjny gości. Wszystkie hotele sieci w Ameryce Północnej oferują gościom wirtualny spacer 360 stopni, dzięki któremu mogą oni obejrzeć hotel jeszcze przed dotarciem na miejsce. Best Western wychodzi jednak o krok dalej i kontynuuje swoje prace nad dostosowaniem swojej oferty do potrzeb pokolenia Y. Zamawianie budzenia, zgłaszanie prośby o serwis czy rezerwacja taksówki przy pomocy sztucznej inteligencji? Niebawem może to być możliwe – sieć wprowadziła pilotażowy program wykorzystujący urządzenie Amazon Echo Dot, które przetwarzając informacje głosowe może w przyszłości posłużyć także do zarządzania pokojem hotelowym.

W pełni mobilnie

Często mówi się, jak ważna dla millenialsów jest mobilność. Z tą myślą Best Western zdecydowała się na ulepszenie i całkowite przeprojektowanie swojej globalnej, wielokrotnie nagradzanej strony www. Jej nowa wersja zawiera wizualne, interaktywne elementy i jest w pełni responsywna, dostosowując się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik. W efekcie, przeglądana zarówno ze smartfona, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika. Co więcej, zintegrowana jest ze światowymi technologiami, jak chociażby Google Places API, i jeszcze bardziej ułatwia wygodny booking online.

Nowa nazwa, nowe logo

Dostosowanie do potrzeb nowego pokolenia Best Western rozpoczęło od przeprowadzenia rebrandingu. W ramach swoich działań, firma zmieniła nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts, wprowadzając także nową identyfikację wizualną. W nowym znaku firmowym znalazły się wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji inicjały marki - BW. Odświeżone zostały także znaki poszczególnych marek. Tym samym w procesie rebrandingu sieć połączyła swoje wieloletnie - siedemdziesięcioletnie już - doświadczenie z nowoczesną identyfikacją wizualną.

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

PR

Użyte tagi: Best Western, hotele, hotel Best Western

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.