Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Nowy OnePlus 3 rozczarowuje? Koniec pogromcy flagowców?

Napisany przez LH, dnia 2016-11-08 14:45:21

Azjatycka marka OnePlus zasłynęła jako pogromca flagowców. Najdroższe smartfony znanych na całym świecie producentów kosztowały przez lata nawet 3 razy więcej niż chiński smartfon, jednak ten miał niemalże identyczną specyfikację techniczną. Zachęcająca cena i wysoka jakość sprzętu sprawiały, że po telefony OnePlus sięgali konsumenci nie tylko z Chin i Azji, ale również z Europy Zachodniej i Ameryki Północnej. Dlaczego OnePlus 3 nie zachwycił?

Azjatycka marka OnePlus zasłynęła jako pogromca flagowców. Najdroższe smartfony znanych na całym świecie producentów kosztowały przez lata nawet 3 razy więcej niż chiński smartfon, jednak ten miał niemalże identyczną specyfikację techniczną. Zachęcająca cena i wysoka jakość sprzętu sprawiały, że po telefony OnePlus sięgali konsumenci nie tylko z Chin i Azji, ale również z Europy Zachodniej i Ameryki Północnej. Dlaczego OnePlus 3 nie zachwycił?

Cena nie przekonała nabywców
Chiński producent starał się, by jego najnowsze dzieło dorównywało specyfikacją techniczną smartfonom marki Samsung czy Apple. Można uznać, że OnePlus 3 faktycznie prezentuje się równie dobrze, jednak stracił on swój dodatkowy atut – niską cenę. Koszt zakupu telefonu OnePlus 3 waha się w okolicy 1800 złotych, podczas gdy flagowe urządzenia marki Samsung można nabyć za 300-400 złotych więcej. Stosunkowo niewielka różnica cenowa sprawia, że konsumenci wybierają flagowce renomowanych firm.

Wybór pada na flagowce nie tylko ze względu na niewielką różnicę cenową, ale również z powodu ułatwionego serwisowania telefonów sprzedawanych na rynku europejskim. Czas ewentualnej naprawy smartfona sprowadzanego z Chin wydłuża się z powodu konieczności przesłania urządzenia do Azji. Zwykle usługa serwisowa może być wykonana jedynie u producenta, co oznacza konieczność oczekiwania na zwrot sprzętu przez około 3-4 tygodnie. W przypadku flagowców naprawy są kosztowne, jednak zajmują o wiele mniej czasu. Dodatkowo możliwość wykupienia ubezpieczenia takiego jak https://www.gadget-cover.com/mobile-phone-insurance pozwala szybko uzyskać odszkodowanie, ułatwiające naprawnienie drogiego smartfona.

 

Co dalej z OnePlus?
Polacy z pewnością należą do grupy konsumentów najsilniej liczących na powrót niedrogich telefonów OnePlus, które dorównują jakością o wiele droższym Samsungom Galaxy czy iPhone’om. Zainteresowanie tematem jest tym większe, im więcej informacji pojawia się na temat problemów technicznych z Samsungiem Galaxy 7 czy iPhone’em 7. Obawy o bezpieczeństwo użytkowania najsłynniejszych flagowców zwiększają popyt na modele innych marek, w tym OnePlus.

Chiński producent nie poddaje się i pomimo niezbyt zadowalających wyników sprzedaży nowego modelu, pracuje nad kolejnym smartfonem. Możliwe, że projektanci i marketingowcy z azjatyckiego koncernu wrócą do idei tworzenia budżetowych telefonów o doskonałej specyfikacji technicznej. Wielu wielbicieli marki z niecierpliwością na to oczekuje.

Użyte tagi: OnePlus, smartfony

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.