Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Piąta edycja Targów Event zakończona

Napisany przez M-S-M, dnia 2013-10-18 12:36:26

Atrakcje eventowe, multimedia, wyposażenie na eventy czy nawet miejsca na oryginalne imprezy znalazły się wśród propozycji, które czekały na zwiedzających V Targów Event organizowanych od 2 do 4 października w Centrum MT Polska. Przez trzy dni imprezy na stoiskach prezentowane były gotowe rozwiązania służące kompleksowej realizacji spotkań.

Targom towarzyszyły szkolenia i seminaria, które przyciągnęły około 300 uczestników. W ich trakcie omawiane były różnorodne zagadnienia związane z organizacją imprez, a także aktualne trendy na rynku MICE. Czas spędzony na targach umilały zwiedzającym m.in. występy zespołów muzycznych na scenie.

- Po raz kolejny mieliśmy okazję gościć w Centrum MT Polska przedstawicieli branży MICE. Na Targach Event mogli zapoznać się z ciekawymi rozwiązaniami, które pozwolą stworzyć profesjonalne imprezy. Wydarzenie stwarzało też okazję, by zasięgnąć informacji na temat aktualnych trendów na rynku eventowym. W tym roku za jednym razem można było znaleźć również pomysły na urozmaicenie bożonarodzeniowych spotkań – po raz pierwszy równolegle odbywały się bowiem świąteczne Christmas Expo ­– przypomina Bartosz Sosnowski, prezes Międzynarodowych Targów Polska, organizatora Targów Event.

Jak przygotować profesjonalny event?

Na stoiskach pojawiły się różnorodne rozwiązania przydatne przy organizacji eventów, począwszy od multimediów, przez wyposażenie na imprezy i oświetlenie, po oferty z zakresu bezpieczeństwa i porządku imprez czy bar i catering. Przez trzy dni targów prezentowały się też obiekty, w których można przygotować ciekawe konferencje i eventy.

- Jest duże zainteresowanie naszym hotelem. Obiekt wyróżnia się tym, że położony jest w środku lasu. Jest to miejsce, gdzie można się naprawdę dobrze zrelaksować. Mamy tutaj sztolnie, w jednej z nich nasi goście mogą korzystać z leczniczych inhalacji. Posiadamy 90 miejsc noclegowych, dysponujemy też salami konferencyjnymi. W sztolniach możemy również organizować różnego rodzaju biesiady czy poszukiwanie skarbów walońskich. Cały czas wymieniamy się tu wizytówkami jesteśmy więc zadowoleni, że przyjechaliśmy na targi i uczestniczymy w tym wydarzeniu - przyznała Marlena Stock z hotelu Jelenia Struga Medical Spa.

W ofercie nie zabrakło też atrakcji eventowych. Wiele emocji wzbudził duży miś-maskotka, który spacerował między stoiskami, a także występy muzycznych zespołów na scenie targowej – L&J Band z Filipin oraz CoverArt.

- Targi przebiegają całkiem fajnie. Jesteśmy siedmioosobowym zespołem coverowym. Zajmujemy się oprawą muzyczną wszelkiego rodzaju eventów. Mieliśmy bardzo duże zainteresowanie naszą ofertą, zwłaszcza po występie zespołu na targach – powiedziała Magdalena Wasilewska reprezentująca CoverArt.

Event w pigułce

Tegoroczne Targi Event uzupełniał program eksperckich konferencji, które umożliwiały pozyskanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z organizacją imprez. Dużym zainteresowaniem cieszył się panel „Jak zmienia się sposób kupowania usług MICE przez korporacje” z udziałem Piotra Cieślaka z Globalincentive.pl, a także spotkanie „Prawo autorskie dla profesjonalnych organizatorów imprez” prowadzone przez Adama Pacuskiego z Warszawskiego Okręgu Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Przedstawiciele branży chętnie uczestniczyli też w konferencji „Co sprawia, że zleceniodawcy i agencje eventowe jedne hotele preferują, a inne omijają z daleka?”, której przewodził Andrzej Bagniuk ze Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz szkoleniu „Event jako główny element efektywnej komunikacji marketingowej” z udziałem Sebastiana Oprządka reprezentującego El Padre i Klub Agencji Eventowych.  Ponadto omówione zostały także oczekiwania zachodniego klienta MICE na przykładzie Niemiec czy kwestia wykorzystania obiektów historycznych w organizacji prestiżowych imprez. Tematyka spotkań objęła też nowy trend w branży, jakim jest zielony event, a także wykorzystanie potencjału SMS w komunikacji.

V Targi Event odbywały się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Oprócz premierowej edycji Christmas Expo równolegle organizowane były VI Międzynarodowe Targi Obiektów Noclegowych WorldHotel. Więcej informacji na www.targievent.pl

 

***

Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe.

Międzynarodowe Targi Polska jest też organizatorem wielu dużych i ważnych biznesowo imprez targowych, w tym China Expo Poland poświęconych współpracy handlowej z Chinami, Targów Event, Agroturystyka, Regionalia i Dziedzictwo.

 
pr

 

Użyte tagi: Targi Event 2013, eventy, organizatorzy imprez

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.