Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Podwójne zwycięstwo Best Western International

Napisany przez PR, dnia 2014-10-28 12:30:44

Best Western International zwyciężył w rankingu Business Travel News 2014 w kategoriach hoteli o średnim i podwyższonym standardzie

Warszawa, 28 października 2014 r. – Czytelnicy miesięcznika Business Travel News (BTN) przyznali BEST WESTERN® i BEST WESTERN PLUS® pierwsze miejsce w organizowanym corocznie rankingu globalnych sieci hotelowych w kategoriach obiektów o średnim i podwyższonym standardzie. Best Western zwyciężył z takimi markami jak Hampton, Holiday Inn czy Fairfield, umacniając swoją pozycję wiodącej sieci hotelowej dedykowanej klientom biznesowym.

Podstawą tego rankingu są opinie klientów korporacyjnych na temat poszczególnych marek hotelowych. Grupa czytelników BTN obejmuje ponad 44 tys. menadżerów, odpowiedzialnych za wydatki firm na podróże służbowe o łącznej wartości 264 miliardów dolarów amerykańskich.

Oprócz tytułu najlepszej sieci hotelowej w kategorii hoteli o średnim standardzie BEST WESTERN® zdobył również największą liczbę punktów w następujących podkategoriach: jakość obsługi zespołu sprzedażowego, standaryzacja usług, obsługa grup zorganizowanych, zaplecze konferencyjne, program zniżkowy dla firm, jakość danych, uprzejmość personelu, przystosowanie pokoi do pracy. Natomiast BEST WESTERN PLUS została określona jako najlepsza marka hoteli o podwyższonym standardzie pod względem obsługi grup zorganizowanych, oferowanego programu zniżkowego dla firm, jakości danych oraz architektury obiektów.

Jest to dla nas niezwykle cenna nagroda, gdyż stanowi odzwierciedlenie wypracowanych relacji pomiędzy naszym zespołem sprzedażowym a menadżerami odpowiedzialnymi za wyjazdy służbowe w wielu globalnych firmach – powiedziała Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western. Mamy świadomość, jak wiele możliwości oferuje klientom korporacyjnym dzisiejsza branża hotelarska i tym większym dla nas zaszczytem jest wygrana z tak wieloma cenionymi hotelowymi markami.  

Pozycja Best Western w rankingu BTN umocniła się w imponującym tempie, gdyż w ubiegłorocznej edycji konkursu BEST WESTERN i BEST WESTERN PLUS zajmowały odpowiednio 4. i 5. miejsca w swoich kategoriach. Wśród czynników sukcesu wymienić można podział oferty Best Western w obrębie trzech kategorii - BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS i BEST WESTERN PREMIER - wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy i zwiększające się inwestycje w globalną sieć sprzedażową. 

Best Western jest marką globalną, a więc na jej całościowy sukces składają się wyniki wypracowane na poszczególnych rynkach. Tak znaczące wyróżnienie Best Western w rankingu BTN jest także w pewnym stopniu efektem silnej pozycji BEST WESTERN i BEST WESTERN PLUS w Polsce. Jest to dla nas niezwykła motywacja do pozyskiwania dalszych partnerów i poszerzania grona naszych lojalnych klientów – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę.

 

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa z siedzibą w Phoenix w stanie Arizona, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia przyjmują łącznie setki tysięcy gości. Best Western oferuje hotelarzom globalne wsparcie m.in. w zakresie sprzedaży i marketingu, a także rezerwacji internetowych i mobilnych. Obecnie ponad 20 milionów podróżników na całym świecie korzysta z wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards. Zebrane w programie punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na nocleg w każdym hotelu Best Western na świecie. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

Więcej informacji o Best Western znaleźć można na stronie www.bestwestern.com.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

Użyte tagi: Best Western, Business Travel News, ranking hoteli

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.