Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Potykacze reklamowe – co należy o nich wiedzieć?

Napisany przez prasowe, dnia 2020-01-23 21:56:02

W zatłoczonych miejscach oraz lokalach gastronomicznych jako jedną z form promocji swojego biznesu czy reklamy są potykacze. Umieszcza się na nich niezbędne informacje związane z ofertą czy aktualnymi promocjami.

Nadal większa ilość przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ich ze względu na atrakcyjną oraz szybką formę przyciągnięcia nowych klientów, którzy mogliby być zainteresowani naszymi produktami lub usługami. Co zatem należy wiedzieć o potykaczach reklamowych? Wszelkie niezbędne informacje znajdziesz, czytając nasz poniższy artykuł.

Co warto wiedzieć o potykaczach?

Aby móc skutecznie wzbudzić zaufanie swojej marki, przyciągnąć klientów oraz zareklamować swoją ofertę dobrze jest wprowadzić działania marketingowe, które pozwolą nam odpowiednio zareklamować swoją firmę. Dlatego najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku będzie właśnie potykacz reklamowy. Posiadają wiele zalet, które przemawiają za ich wykorzystaniem. Przede wszystkim to elementy wygodne oraz łatwe w obsłudze, a dodatkowo w prosty sposób można na nich umieszczać różne informacje. Ergonomiczna konstrukcja z najwyższej jakości materiałów sprawia, że potykacze będą nam służyć naprawdę przed długi czas. Do ich stworzenia wykorzystuje się zazwyczaj metal, aluminium, drewno czy PVC.

Jednak najważniejsze jest to, że z łatwością można zmieniać treści znajdujące się na potykaczach. Co więcej, profesjonalnie zaprojektowane oraz wykonane chronią umieszczane na nich plakaty czy pozostałe materiały. Odporne są na ekstremalne warunki pogodowe oraz uszkodzenia mechaniczne. Nieco nowocześniejsze modele zawierają również możliwość eksponowania treści za pomocą specjalnych modułów elektronicznych z podświetleniem. Można dobierać je również indywidualnie pod względem rozmiarów, co daje nam bardzo duże możliwości związane z umieszczaniem na nich różnych informacji.

Potykacze reklamowe – rodzaje

Potykacze reklamowe stały się bardzo popularną formą marketingu ze względu na swoje szerokie możliwości. Dlatego bez problemu znajdziemy ich dużą ilość na rynku o różnym materiale, formacie czy możliwościach wyposażenia w dodatkowe akcesoria. Można również z łatwością dopasować je do swoich oczekiwań oraz pomysłów. Dlatego w ofercie sklepów znajdziemy różne elementy oraz formy potykaczy.

  • Potykacze plastikowe – wykonane z plastiku, najczęściej z PVC i odporne na wszelkie warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. Można na nim umieścić praktycznie wszystkie rodzaje treści reklamowych. Plastikowe wersje tego elementu umożliwiają łatwe przenoszenie oraz ustawienie. Potykacz z plastiku posiada także nowoczesny design i bez problemu można je umieszczać w dowolnym miejscu.
  • Potykacze drewniane – to jeden z najpopularniejszych wyborów wśród potykaczy ze względu na stylowy wygląd oraz design. Ponadto są bardzo wytrzymałe, a przez zastosowanie specjalnych lakierów ochronnych mogą dobrze poradzić sobie w trudnych warunkach atmosferycznych. Wykonany z wysokiej jakości drewna, które zostaje odpowiednio zaimpregnowany, może nam posłużyć długi czas.
  • Potykacze kredowe – to atrakcyjna forma reklamy, gdzie najczęściej z tego rozwiązania korzystają lokale gastronomiczne. W każdej chwili można nanosić poprawki, ewentualne zmiany oraz aktualne informacje o promocjach czy ofercie. Kredowy odpowiednik potykacza umożliwia ciągłą edycję treści, dlatego jest najwygodniejszy w swojej formie.
  • Potykacze metalowe oraz aluminiowe – to wytrzymałe elementy wykonane z dobrego jakościowo materiału. Zapewniają odporność na ekstremalne warunki pogodowe oraz uszkodzenia. Wyposażone zostają zazwyczaj w system zatrzaskowy, przez co można w potykaczu umieszczać plakaty, reklamy czy inne treści, które chcemy, aby zostały zabezpieczone przed zniszczeniem.
  • Potykacze podświetlane – to świetny model potykacza, który dodatkowo przyciąga uwagę klienta. Posiada zazwyczaj wbudowany moduł w ramie, gdzie można bez problemu podświetlać sam potykacz czy treść na nim. Skutecznie wyróżnia się na tle innych oraz świetnie wygląda estetycznie.

 

 

Zastosowanie potykaczy

Potykacze to nic innego jak stojaki reklamowe, które zyskały dużą popularność w wielu branżach. Używają go lokale gastronomiczne (w tym kawiarnie, restauracje czy bary). Możemy je zobaczyć szczególnie przed wejściem do takich miejsc, gdzie umieszczają najważniejsze informacje o menu, promocjach czy ofercie na dany dzień. Na nich umieścisz wszystkie niezbędne informacje. Z takiego rozwiązania korzystają nawet sklepy o różnych branżach czy stacje paliw. Skutecznie przyciągną uwagę i sprawią, że znacznie zwiększymy swoje działania marketingowe.

 

źródło zdjęcia: freepik.com

Użyte tagi: potykacz, reklama, baner

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.