Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Praca dla młodych i ambitnych osób!

Napisany przez WP, dnia 2018-03-29 08:58:52

Młodym osobom tuż po studiach albo jeszcze w ich trakcie nie jest łatwo znaleźć zatrudnienie. Minimalny staż pracy sprawia, że nie są najlepszymi kandydatami na rynku. Istnieją jednak zawody, które stwarzają szansę na zdobycie cennych punktów doświadczenia. Jednym z nich jest telemarketer.

Najlepsza praca dla młodych osób to ta, która pozwala na zdobycie uniwersalnych umiejętności, przydatnych w każdym zawodzie. Szansą, którą warto wykorzystać na studiach lub jeszcze w szkole średniej jest praca w call center. Każde call center oferuje zatrudnionym osobom szkolenie, które przygotowuje je do dalszej pracy, ucząc kontaktu z klientem i technik sprzedaży. Przekazywane są także informacje na temat projektu, który będą realizować. Ambitne i energiczne osoby bardzo szybko opanowują tę wiedzę, z biegiem czasu poszerzając ją o porady od trenerów, managerów i kolegów z zespołu. Przy okazji ich CV wzbogaca się o szereg kompetencji cenionych na rynku pracy.

Nauka organizacji i samodyscypliny

Przy dziesiątkach rozpoczynanych dziennie rozmów z klientami i sprawach, które wymagają późniejszego rozwinięcia, trzeba wykazać się samodyscypliną i zorganizowaniem. Niektórzy prowadzą kalendarze, w których spisują zakończone sukcesem sprzedaże, przyczyny niepowodzeń czy rozmowy przełożone na późniejszy termin. Planują też zadania w trybie dziennym lub miesięcznym, by jak najlepiej wykorzystać spędzony w pracy czas. To umiejętności, które procentują w trakcie dalszej drogi zawodowej i w życiu prywatnym.

grafika-5.jpg

Radzenie sobie ze stresem

W wielu firmach oczekuje się od pracowników, by dobrze radzili sobie ze stresem i umieli podejmować pod jego wpływem właściwe decyzje. Codzienność pracowników call center stanowi dobre pole do wyćwiczenia tych umiejętności. Nigdy nie da przewidzieć się, kto będzie po drugiej stronie słuchawki i jak zareaguje na przedstawione mu propozycje.

Umiejętność sprzedaży

Telemarketerzy zdobywają cenną wiedzę na temat marketingu. Nie są to tylko teorie, ale praktyka na wielu przykładach, poparta konkretnymi efektami. Dzięki specjalnym szkoleniom, pracownicy call center poznają skuteczne techniki sprzedaży. Kolejne rozmowy zapewniają im biegłość w rozpoznawaniu potrzeb klientów i odpowiednim reagowaniu na nie. Premie za zakończone sukcesem sprzedaże sprawiają, że telemarketing to atrakcyjna praca dla młodych, ambitnych ludzi, którzy chcą mieć wpływ na wysokość swoich zarobków.

grafika-7.jpg

Komunikacja

Praca w call center wymaga aktywnego słuchania, a także pozytywnego nastawienia w kontakcie z rozmówcą. Uczy ona technik negocjacji i pokojowego rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Takie zdolności cenione są w każdym zawodzie, w którym ma się kontakt z ludźmi i procentują już na rozmowie kwalifikacyjnej.

Jedną z firm, w której oferowana jest praca dla młodych osób, jest ccig.pl/oferty-pracy/. To jedno z największych call center w Polsce, które oprócz atrakcyjnej stawki godzinowej i premii, oferuje swoim pracownikom szereg pozafinansowych bonusów.

Użyte tagi: praca, kariera, praca dla młodych

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.