Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Premiera Grands Vins Mercure - nowej Karty Wielkich Win w hotelach tej marki.

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2009-11-18 09:17:43

Hotele Mercure w Polsce wprowadziły w listopadzie nową kartę win Grands Vins Mercure. Tym razem klienci będą mieli do wyboru 15, a nie jak dotychczas 12 rodzajów tego szlachetnego trunku w bardzo atrakcyjnych cenach. Jest to jedyna w kraju karta, w której wina podzielono ze względu na smak.

                                     

Posmakuj kolorów wina

Po raz pierwszy klienci hoteli Mercure w Polsce mogli zamawiać wina z karty Grands Vins Mercure w latach 2003/2004, ale tym razem jest ona wyjątkowa, bo znalazło się w niej aż 15 pozycji. Do 12-stu, które gościły w menu w poprzednim sezonie, dołączyły trzy nowe. Hotelowe restauracje serwują gościom między innymi więcej win białych. W skomponowanej w oryginalny sposób karcie, w której dominują wina z Francji, pojawiają się włoskie i jedno z Hiszpanii. Marka wychodzi w ten sposób naprzeciw nowym przyzwyczajeniom Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po ten trunek, a jednocześnie stają się coraz bardziej wymagający. Wina Grands Vins Mercure dobierane są według bardzo ostrych kryteriów: rocznika, mocy, apelacji oraz ceny. Ta ostatnia jest jak na tak wysoką klasę wyjątkowo atrakcyjna. Jest to możliwe dzięki polityce cenowej marki Mercure, która zakłada, że sprzedaż win nie musi przynosić zysków. Jest wartością dodaną do odwiedzenia hotelu, czy skorzystania z hotelowej restauracji.

Cztery podstawowe rodziny smaków

Dzięki karcie Grands Vins Mercure goście mogą wybrać wino, które będzie odpowiadało ich aktualnemu nastrojowi. Wszystko dzięki temu, że kryterium podziału trunków w karcie jest smak. Zrezygnowano z tradycyjnej klasyfikacji na wina lekkie, białe, i cięższe – czerwone. W Grands Vins Mercure znajdziemy za to wina owocowe, eleganckie czy pikantne. Smakom odpowiadają kolory, a wystrój restauracji i dodatki wykorzystywane przy serwowaniu trunków nie pozostawiają klientom wątpliwości, jakie wino wybrać i stwarzają niezapomnianą atmosferę. I tak goście mają do wyboru cztery podstawowe smaki, a każdemu z nich odpowiada inny kolor. Wina „Świeże i Smakowite” to barwa zielona, „Owocowe i lekkie” – pomarańczowa, „Wyważone i eleganckie” – fioletowa, a „Korzenne i pełne” – czarna. Te same kolory klienci znajdą w karcie win w restauracji, na etykietkach umieszczonych na butelkach, etykietkach na nóżce kieliszka, a nawet na torebkach, w których mogą zabrać do domu napoczętą butelkę swojego ulubionego trunku.

Aby ułatwić wybór odpowiedniego wina, marka Mercure zatrudnia w swoich hotelach Echanson Mercure - specjalnie przeszkolonych ekspertów, którzy doradzą klientom, na jaki smak się zdecydować. Na królewskich dworach i w domach arystokratów Echanson podawał napoje do posiłku królowi lub panu. W dzisiejszych restauracjach łatwo ich poznać po odznakach, które noszą na kołnierzykach – brązowej, srebrnej lub złotej.

Skrupulatny dobór – doskonała jakość

Karta Grands Vins Mercure obowiązuje we wszystkich hotelach sieci na całym świecie i przygotowywana jest z niezwykłą starannością przez najwyższej klasy specjalistów. Każdego roku w ponad 10 krajach powołuje się jury degustacyjne. Są to entuzjaści win i profesjonaliści: klienci, dziennikarze, kelnerzy podający wina, Echansons oraz dyrektorzy hoteli Mercure. Po wstępnej selekcji win, która odbywa się we Francji, jury przeprowadza tzw. „ślepe testy” i wybiera wina, które zostają później włączone do karty Grands Vins Mercure. W tym roku jedną z osób, która brała udział w selekcji do nowej karty Grands Vins Mercure dla polskich hoteli jest Corinne Lefort – absolwentka kierunku poświęconego wiedzy o winie na Uniwersytecie w Burgundii, współautorka książki pt. „Grands Palais – 2500 ans de passion du vin” („Wielki Pałac – 2500 lat pasji do wina”), w której opisuje, w jakich winach gustowali wielcy tego świata od faraona Tutenhamona po prezydenta Stanów Zjednoczonych Johna Kennedy’iego.

W Polsce kartę tworzy się raz w roku, a we Francji i w Niemczech dwa – na jesień/zimę oraz wiosnę/lato. Grands Vins Mercure funkcjonuje w 20 krajach: Algierii, Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Czechach, Egipcie, Ekwadorze, Francji, Niemczech, na Węgrzech, we Włoszech, Luxemburgu, Holandii, Polsce, Portugalii, Afryce Południowej, Szwajcarii, Tunezji oraz Wielkiej Brytanii.. Po raz pierwszy GVM została stworzona w 1983 r.

Źródło: PR

---------------------------------------------------
 


HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE

 



 

Użyte tagi: mercure, hotel, hotel mercure mrongovia resort & spa w mrągowie, hotel mercure w zakopanem, hotel mercure w opolu

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.