Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Program dla branży HoReCa zachęcający do podawania Lipton Ice Tea z posiłkiem w perfekcyjny sposób

Napisany przez M-S-M, dnia 2014-05-21 11:06:18

Warszawa, 20 maja 2014 r. – W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa.

Jego celem jest budowanie przyzwyczajeń konsumenckich w tym kanale, związanych z konsumpcją Lipton Ice Tea podczas posiłku, jako że unikalna kompozycja prawdziwej herbaty, soków owocowych i wody, doskonale komponuje się z różnymi daniami.  Program Lipton Ice Tea Perfect Serve buduje prestiżowy wizerunek marki oraz lokali gastronomicznych, które biorą w nim udział. Jego istotą jest wprowadzenie rytuału „Perfect Serve” – wyjątkowego sposobu podawania Lipton Ice Tea, dzięki czemu orzeźwiający napój o smaku herbaty Lipton i soczystych owoców prezentuje się wyjątkowo apetycznie i zyskuje wizerunek premium.

Od połowy maja br. dla obsługi lokali, które zostały wybrane do Programu Lipton Ice Tea Perfect Serve są organizowane szkolenia prowadzone przez ambasadorów Lipton Ice Tea, podczas których można zapoznać się z wytycznymi „Perfect Serve” oraz wskazówkami dotyczącymi sprzedaży sugestywnej. Dodatkowo partnerzy programu zostaną wsparci przydatnymi materiałami, takimi jak podkładki, szklanki oraz mieszadełka Lipton Ice Tea. Oprócz tego otrzymają materiały POS (Point of Sale), takie jak plakaty, standy na stoliki, notesy dla kelnerów czy wkładki do kart menu, które będą komunikowały klientom zalety Lipton Ice Tea oraz przedstawiały perfekcyjny sposób podawania napoju.

Butelka 200ml Lipton Ice Tea nieodłącznym elementem „Perfect Serve”

Lipton Ice Tea w szklanych 200ml  butelkach to nieodłączny element perfekcyjnego podania napoju w lokalach gastronomicznych. Nowa etykieta na opakowaniach podkreśla prawdziwy smak herbaty Lipton i soczystych owoców oraz  schłodzenie produktu. Klienci mają do wyboru trzy orzeźwiające, niezwykle owocowe smaki Lipton Ice Tea: Lemon, Peach oraz Green.

Kampania „Perfect Serve” w mediach społecznościowych

Program „Perfect Serve” jest wspierany wieloma aktywnościami skierowanymi do konsumentów na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku. Specjalnie stworzona aplikacja pozwala zlokalizować lokale biorące udział w programie, dzięki czemu już od czerwca br. konsumenci będą mogli wyszukać w swojej okolicy lokale perfekcyjnie podające Lipton Ice Tea. Aplikacja pozwoli także punktom gastronomicznym poinformować konsumentów o ofertach promocyjnych z Lipton Ice Tea. Szerokozasięgowe wsparcie dla programu stanowi kampania Facebook Ads, która dociera z promocją lokali do konsumentów z danego miasta lub regionu. Na profilu marki będą pojawiały się również posty wspierające ideę Programu Perfect Serve.

„Program Perfect Serve dedykowany lokalom z branży HoReCa, to coś więcej niż tylko perfekcyjnie podana Lipton Ice Tea. Przede wszystkim jest to doskonała okazja dla partnerów biorących udział w programie do zwiększenia sprzedaży oraz podniesienia prestiżu ich lokali. Ponadto Perfect Serve daje możliwość zaprezentowania konsumentom benefitów Lipton Ice Tea i przedstawienie produktu jako orzeźwiającego napoju idealnego na »start«, ale także będącego znakomitym uzupełnieniem różnych posiłków” powiedziała Katarzyna Waszkiewicz, Assistant Brand Manager Lipton Ice Tea.

„Golden Standard” – konkurs dla lokali biorących udział w Programie Perfect Serve

Od lipca do sierpnia br. lokale uczestniczące w Programie Perfect Serve odwiedzi tajemniczy klient, który oceni trzy kluczowe kwestie związane z programem: idealne podanie Lipton Ice Tea zgodnie z określonymi standardami, komunikację programu na poziomie lokalu oraz wiedzę personelu nt. perfekcyjnego podawania Lipton Ice Tea. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się we wrześniu br. Właściciele najlepszych lokali otrzymają atrakcyjne nagrody.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

PR

Użyte tagi: Lipton Ice Tea, wyposażenie dla hoteli, gastronomia, menu

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.