Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Projekt zakończony. I co dalej? Śniadanie prasowe GCB.

Napisany przez PR, dnia 2011-12-12 08:49:15

W dn. 8 grudnia 2011r. w Hotelu Radisson Blu w Gdańsku odbyło się śniadanie prasowe, podsumowujące trzyletni projekt prowadzony przez Gdańsk Convention Bureau (GCB), komórkę Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) pt.: "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza".

Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP); Działanie 6.2 - Promocja i Informacja Turystyczna. Jego całkowita wartość to: 2 854 704 PLN.

W dn. 8 grudnia 2011r. w Hotelu Radisson Blu w Gdańsku odbyło się śniadanie prasowe, podsumowujące trzyletni projekt prowadzony przez Gdańsk Convention Bureau (GCB), komórkę Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) pt.: "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP); Działanie 6.2 - Promocja i Informacja Turystyczna. Jego całkowita wartość to: 2 854 704 PLN.

W konferencji wziął udział wyjątkowy Gość - Rob Davidson, ekspert światowej sławy w dziedzinie turystki biznesowej, wykładowca na Uniwersytecie Greenwich w Londynie, Ambasador Gdańska i Regionu Pomorskiego. W spotkaniu, oprócz dziennikarzy, uczestniczyli również: P. Andrzej Bojanowski, Wiceprezydent Miasta Gdańska, przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Sopot i Członkowie Rady Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Podczas spotkania Pani Anna Górska, Prezes Zarządu GCB/GOT przedstawiła prezentację dot. głównych działań realizowanych w projekcie. Wybrane z nich to: film promujący Region w kontekście konferencji i kongresów,  pierwszy na Pomorzu katalog obiektów konferencyjnych, prezentacje w Polsce i zagranicą, udział w największych targach turystyki biznesowej,  organizacja wizyt studyjnych dla dziennikarzy i tour operatorów, prowadzenie badań statystycznych.

Prezentacja znajduje się tutaj: http://www.slideshare.net/GdanskRegionCVB/podsumowanie-projektu-gcb-8-grudnia-2011-sniadanie-prasowe

"Działalność GCB to nie tylko projekt unijny, który kończy się w tym roku" tłumaczy Anna Górska, Prezes Zarządu GOT/GCB. "Dzięki dodatkowym funduszom z UE byliśmy w stanie realizować projekt na dużą skalę i wzmocnić działania GCB, czego efekty już widzimy m.in. w raportach statystycznych Polskiej Organizacji Turystycznej / Poland Convention Bureau, gdzie Gdańsk i Region klasyfikuje się na 3 miejscu pod względem ilości konferencji, zaraz po Warszawie i Krakowie. Po zakończeniu projektu będziemy kontynuować nasze działania, ale już na mniejszą skalę." - dodaje Anna Górska.

"Jestem wykładowcą uniwersyteckim i zawsze chciałem być obiektywny, więc nigdy nie godziłem się na propozycje zostania Ambasadorem jakiegokolwiek Miasta. Moje podejście zmieniło się, kiedy przyjechałem do Gdańska i Anna mnie o to poprosiła. Miasto mnie zauroczyło, a widząc jak współpracuje się z GCB, zgodziłem się.  Jestem dumny, że mogę je promować, co też czynię podróżując po całym świecie, jako prelegent" - powiedział Rob Davidson. "Wiele miast europejskich chciałoby mieć takie Convention Bureau  jak wy. Jesteście szczęściarzami" - dodał.  

"Dziękuję w imieniu swoim i Prezydenta Miasta Sopotu za działania prowadzone przez GCB, które promują nas wszystkich" - dodał Błażej Kucharski z UM Sopot.


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.

Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie. Obecnie, jednym z najważniejszych projektów realizowanych przez Gdańsk Convention Bureau (GCB) jest kampania promocyjna "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Projekt ten współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP).

Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau
tel.: +48 58 300-06-59, fax: +48 58 301-66-37
ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk, Polska
www.gdanskconvention.pl

Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.