Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Projektowanie graficzne – jak tworzyć grafiki do social mediów?

Napisany przez white, dnia 2021-05-28 10:10:22

Do czego stosuje się zdjęcia na Facebooku – projektowanie graficzne dla social mediów

 

Social media to obecnie idealna przestrzeń do promocji biznesu. Aby jednak działania były naprawdę skuteczne, trzeba zadbać o właściwe prowadzenie fanpage’a firmowego.

Jak to robić dobrze? Wiele miejsca poświęca się na przygotowanie treści. Jednak warto pamiętać, że liczą się nie tylko chwytliwe teksty. Równie ważne są także zdjęcia i grafiki. I to na nich skupimy się w dzisiejszym tekście.

Jak powinno wyglądać projektowanie graficzne na Facebooka? Co trzeba brać pod uwagę?

 

Social media pełne są rozmaitych treści. Codziennie miliony użytkowników na całym świecie przewijają najnowsze wpisy na tablicy, aby znaleźć coś, co przykuje ich uwagę.

Do tego właśnie w głównej mierze sprowadza się rola grafiki i zdjęć na fanpage’u – mają przykuwać uwagę, intrygować i pobudzać odbiorców do klikania, reagowania i udostępniania danego materiału.

Takie działania oczywiście przynoszą dalsze reakcje. Przekładają się na wzrost zainteresowania fanpage’m, budują zaufanie oraz zaangażowanie odbiorców. A to z kolei prowadzi do pozyskania nowych, wiernych klientów i ambasadorów marki.

Wszyscy, którzy chcieliby poznać tajniki prowadzenia fanpage’a, powinni skorzystać z praktycznych kursów online takich, jak te, które udostępnia Akademia Przedsiębiorczości. Można tam również znaleźć sporo materiałów na temat grafiki.

Z pomocą obrazów na Facebooku buduje się zaangażowanie, zainteresowanie wpisami i ofertą, a finalnie także sprzedaże bezpośrednio z platformy lub przez stronę internetową.

 

 

Grafiki na Facebooku – przygotować samodzielnie czy zlecić agencji social media?

 

Wielu właścicieli biznesów zastanawia się nad tym, czy jeśli prowadzą samodzielnie fanpage, to czy powinni sami przygotowywać grafiki na Facebooka. Wszystko zależy oczywiście od umiejętności i dostępnego czasu.

Czasami wystarczy zrobienie kursu, jak ten, który oferuje Akademia Przedsiębiorczości. Jeśli jednak nie mamy kiedy zdobywać wiedzy, żeby zostać ekspertami w tym temacie, zdecydowanie lepiej zlecić projektowanie graficzne ekspertom działającym nawet dla tak trudnej branzy jak projektowanie hal stalowych.

Dlaczego jest to korzystne? Przede wszystkim osoby od lat zajmujące się grafiką mają w tym wielkie doświadczenie. Takie elementy, jak proste grafiki na Facebooka nie stanowią dla nich zatem znacznego problemu. Dodatkowo znają trendy oraz wiedzą, co dobrze się sprawdzi na fanpage’u. Projektowanie graficzne na Facebooka to bowiem grafiki do postów, zdjęcia profilowe lub zdjęcia w tle. Każde z nich ma inny wymiar oraz charakterystykę. Trzeba o tym wszystkim pamiętać, żeby uzyskać satysfakcjonujące efekty wizualne.

 

Projektowanie graficzne – profesjonalne działania w social mediach

 

Skoro znacząca większość populacji stanowią wzrokowcy, to nie można prowadzić fanpage’a bez wprowadzenia do niego obrazów. Mogą to być zdjęcia lub infografiki – ważne, żeby były dopracowane w najmniejszych szczegółach i wpisywały się w identyfikację wizualną oraz strategię marketingową firmy. Wielkim wsparciem w uzyskaniu tego potrafią być profesjonaliści, dla których projektowanie graficzne to przecież chleb powszedni.

Użyte tagi: grafika, projektowanie, social

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.