Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Promocja szkolenia w Internecie

Napisany przez A, dnia 2014-05-28 08:42:33

Strona docelowa przyda się zarówno początkującym firmom jak i tym doświadczonym, które oferują rozbudowaną ofertę szkoleń. Dla każdego szkolenia, czy konferencji warto przygotować specjalnie dedykowaną stronę.

Podstawową zaletą strony typu landing page, jest to, że umożliwia ona zbieranie leadów. Co jednak powinien zawierać landing page, aby skutecznie przekonał odwiedzających do udziału w Twoim szkoleniu? Dowiedz się, jak wykorzystać landing page dla branży szkoleniowej.

Przygotuj landing page dla jednego szkolenia

Każdy landing page powinien mieć jeden  sprecyzowany cel, dlatego musi  być skupiony tylko na jednym konkretnym szkoleniu. Nie dodawaj do strony docelowej kilku szkoleń o podobnej tematyce lub różniących się poziomem zaawansowania. Koncentracja na jednym kursie pozwoli Ci na jego wyczerpującą prezentacje. Ułatwi to również skierowanie przekazu do ściśle określonej grupy docelowej, co zwiększy skuteczność prowadzonej kampanii i wpłynie pozytywnie na współczynnik konwersji.

Dodaj formularz pozyskania danych

Najważniejszym elementem landing page’a w branży szkoleniowej jest formularz kontaktowy. Formularz na landing page umożliwia zapis chętnych na szkolenie. Pamiętaj, żeby formularz był maksymalnie krótki i zawierał najważniejsze pola, które umożliwią Ci dalszy kontakt z zainteresowana szkoleniem osobą. Dlatego też przemyśl, jakie informacje są Ci potrzebne. Konieczność wypełniania wielu pól wymaga większego zaangażowania po stronie odwiedzającego landing page, co może ich zniechęcić. Standardowo wystarczy dodać od 2 do 3 pól do wypełnienia: imię i nazwisko oraz e-mail, ewentualnie pole, w które uczestnik może wpisać preferowane miasto lub datę szkolenia.

Dodaj przycisk akcji (call to action)

Poniżej obszaru zawierającego pola w formularzu umieść duży przycisk call to action, który zachęci oraz umożliwi użytkownikom wysyłkę danych. Pamiętaj, aby przycisk call to action  był wyraźny i kontrastujący z tłem kolor. Pozwoli to na uzyskanie jak największej liczny kliknięć.

Odpowiednio dostosowana treść

Landing page przygotowany dla branży szkoleniowej ma za zadanie przekonać potencjalnych uczestników do zapisania się na szkolenie. Strona powinna więc zawierać  informacje, które podkreślą rzetelność i doświadczenie firmy. W związku  z tym nie powinno na niej zabraknąć poniższych elementów:


  • Program szkolenia

  • Grupa docelowa, do której skierowane jest szkolenie

  • Kwalifikacje jakie można zyskać uczestnicząc w szkoleniu

  • Wizytówka prowadzących

  • Podstawowe informacje (cena, termin, czas trwania, adres)

Postaraj się przedstawić wszystkie informacje w zwięzłej formie, aby nie przytłoczyć odbiorców zbyt dużą ilością treści. Stosuj wypunktowania, pogrubienia najważniejszych danych i jeśli tylko to możliwe zastąp wiadomość obrazkiem (np. kalendarza zamiast suchej informacji o dacie szkolenia).

Bez wątpienia internet to doskonałe źródło pozyskania nowych uczestników do różnego typu szkoleń i konferencji. Pamiętaj, że rozpoczynając działalność w branży szkoleniowej nie trzeba tworzyć od razu strony internetowej, ponieważ z powodzeniem można ją zastąpić stroną typu landing page.


Użyte tagi: szkolenia, konferencje, sale na szkolenia, promocja szkoleń w internecie, szkolenia dla branży hotelarskiej

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.