Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Radisson Blu Hotel Kraków otrzymał prestiżową nagrodę jakości TripAdvisor 2014

Napisany przez Radisson Blu Hotel, Kraków, dnia 2014-05-27 10:32:35

Radisson Blu Hotel Kraków został wyróżniony Certyfikatem Jakości 2014 TripAdvisor za zapewnianie gościom najwyższego poziomu obsługi. Hotel otrzymał nagrodę za bardzo wysoką ocenę ogólną w serwisie oraz niezwykle liczne pozytywne komentarze od gości hotelowych.

Certyfikat Jakości TripAdvisor przyznawany jest placówkom tyrustycznym, restauracjom i obiektom zakwaterowania, które zapewniają najwyższy poziom obsługi swoim gościom. O uzyskaniu nagrody decyduje wysoka ocena ogólna, która musi wynosić co najmniej cztery na pięć możliwych punktów. Kolejnym kryterium jest ilość pozytywnych recenzji otrzymanych od gości w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy.



Radisson Blu Hotel Kraków w serwisie TripAdvisor już od dłuższego czasu notuje najwyższe oceny oraz dużą ilość pozytywnych opinii. Hotel może poszczycić się bardzo wysoką oceną 4,5 na 5. W okresie ostatnich 12 miesięcy o hotelu napisano aż 709 pozytywnych recenzji. Od początku 2014 roku o Radisson Blu Hotel Kraków dodano aż 155 wpisów – to średnio ponad jedna recenzja dziennie. Swój sukces, w tym wiele rokrocznie przyznawanych nagród otrzmanych od TripAdvisor hotel zawdzięcza m.in wysokiemu zaangażowaniu pracowników potwierdzone międzynarodowym mottem „
Yes I Can”.

Radisson Blu Hotel, Kraków z największą starannością dba o wszystkie szczegółu pobytu gościa hotelowego by zapenić najwyższy standard obsługi i spełnić wszystkie oczekiwania swoich gości. Hotel oferuje swoim gościom 100% gwarancji satysfakcji z pobytu. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niedogodności mogą one zostać zgłoszone bezpośrednio do Managera Generalnego hotelu, który osobiście gwarantuje naprawienie ich lub zwrot kosztów za usługę. „Zadowolenie gości jest dla nas najważniejsze – dlatego wraz z moim zespołem gwarantujemy najwyższą jakość i satysfakcję z wyboru naszego hotelu. W przypadku jakichkolwiek uwag lub niedogodności pozostaję do dyspozycji gości hotelowych – zawsze mogą skontaktować się ze mną bezpośrednio, a ja dołożę wszelkich starań by ich pobyt pozostał niezapomniany” – mówi Nino Rosenlund, General Manager Radisson Blu Hotel, Kraków.

Użyte tagi: Radisson Blu Hotel Kraków, hotele w Krakowie, Certyfikat Jakości TripAdvisor

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.