Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Radisson Blu Hotel Kraków – zimowa akcja pomocy dzieciom

Napisany przez Radisson Blu Hotel, Kraków, dnia 2012-01-04 11:28:19

Nowy Rok już trwa. Dla Dzieci z domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie rozpoczął się on ze świadomością, że jest ktoś kto o nich nie zapomina. To także dzięki Zimowej Akcji Pomocy, jaką zrealizowali dla nich pracownicy, goście i partnerzy krakowskiego hotelu Radisson Blu.

Zimowa Akacja Pomocy rozpoczęła się 25 listopada od Charytatywnej Aukcji Dzieł Sztuki, podczas której na rzezcz wychowanków Domu Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie zebrano ponad 10 000 zł. Ale dla krakowskiego Radissona był to jedynie początek zimowych działań pomocowych.

6 grudnia – w dniu Świętego Mikołaja hotel zawiózł dzieciom pełen samochód prezentów. Było ich ponad dwadzieścia, co oznacza, że każde dziecko otrzymało paczkę. Mikołajkowe prezenty pochodziły z akcji jaka kilka tygodni wcześniej rozpoczęła się w hotelowym lobby. W widocznych miejscach, ustawiono tam dwa drzewka z przepięknymi bombkami. Bombki zostały własnoręcznie wykonane przez dzieci z domu dziecka lub ich opiekunów, a w ich wnętrzach znalazły się listy z życzeniami do Świętego Mikołaja. Każde dziecko przygotowało życzenie i... każde zostało spełnione. Pracownicy hotelu oraz goście spełnili je wszystkie zdejmując z drzewka bombkę i kupując prezenty lub przekazując hotelowi pieniądze na ich zakup.

Na rzecz świątecznych prezentów dla dzieci krakowski Radisson Blu zrezygnował także z wysyłki za pośrednictwem poczty drukowanych kartek  świątecznych do swoich klientów i partnerów. Kwota ta zasiliła Zimową Akcję Pomocy umożliwiając zakup dodatkowych artykułów. Jednocześnie Radisson Blu Kraków rozesłał elektroniczne pocztówki, w których zachęcał adresatów do podobnego działania – zamiany tradycyjnych pocztówek na elektroniczne i przeznaczenie zaoszczędzonych pieniędzy na cel charytatywny. Spotkało się to z bardzo pozytywnym przyjęciem przez odbiorców życzeń.

Przez cały czas trwała również akcja „Child’s Happiness”, polegająca na sprzedaży kolorowych bransoletek. Akcja jest kontynuowana w 2012 roku i goście hotelu nadal mogą zakupić je za symboliczne 5 złotych by w ten sposób spełnić marzenia dzieci.

Zimowa Akcja Pomocy przeprowadzona pod koniec 2011 roku zaowocowała świątecznymi prezentami dla wychowanków Domu Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie, oraz innymi najbardziej potrzebnymi im artykułami.

Wraz z rozpoczynającym się 2012 rokiem Radisson Blu Hotel Kraków rozpoczął pracę nad nowymi akcjami CSR. Wszystko po to by także ten rok był lepszy dla tych, którzy najbardziej tego potrzebują.

Użyte tagi: Radisson Blu Kraków, Kraków, hotele w Krakowie, noclegi w Krakowie, sale konferencyjne w Krakowie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2020 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.