Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Rozwiązania automatyzacji pracy hotelu - sprawdź możliwości iLumio dla dużych i małych hoteli.

Napisany przez WP, dnia 2018-05-29 10:10:32

Coraz więcej czynności w nowoczesnych hotelach można wykonywać automatycznie, nie korzystając w ogóle z recepcji. Zazwyczaj wystarczy tylko mobilne urządzenie lub nawet telewizor w pokoju hotelowym. Takie rozwiązania mają wiele zalet.

Współcześni goście hotelowi chcą zostać obsłużeni szybko, bez stania w kolejkach i oczekują na każdym kroku wyczerpującej informacji o usługach lub wydarzeniach w okolicy. To prawdziwe wyzwanie dla hotelu. Z pomocą przychodzą jednak innowacyjne systemy, które stają się coraz ważniejszym wsparciem dla osób zarządzających obiektami hotelowymi.


Hotel zautomatyzowany

Trudno dziś wyobrazić sobie nowoczesny, przyjazny gościom hotel bez chociażby częściowej automatyzacji. Nic dziwnego, że coraz większym zainteresowaniem wśród hotelarzy cieszą się takie aplikacje jak na przykład iLumio Valet. To oprogramowanie, które można obsługiwać zarówno z poziomu telewizora w pokoju hotelowym, jak i smartfonu lub tabletu. Dużą zaletą takich rozwiązań jest ich duża uniwersalność. Tego rodzaju aplikacje automatyzują wiele czynności i formalności. Gość może na przykład sterować automatyka w pokoju. Za pomocą jednego kliknięcia ustawi się temperaturę, dobierze natężenie światła itd. Cyfrowe narzędzia pozwalają również zautomatyzować zameldowanie w hotelu i wymeldowanie – nie trzeba już stać w kolejce w recepcji, wszystko załatwi się online. Dzięki aplikacji można zamówić dowolną usługę dostępną w hotelu, a nawet dzwonić przez internet. Oczywiście automatyka w hotelu to dużo więcej niż tylko możliwość sterowania urządzeniami w pokoju. Coraz powszechniejsze stają się na przykład ekrany dotykowe montowane w różnych miejscach obiektu, pozwalające rezerwować stolik w restauracji, miejsce w samolocie i inne rozwiązania.

Korzyści z cyfryzacji hotelu

W tym miejscu warto przez chwilę zastanowić się, jakie korzyści płyną tak naprawdę z cyfryzacji hotelu. Łatwo się domyślić, że przede wszystkim łatwiejsza jest obsługa gości hotelowych. Skoro wiele czynności zostaje zautomatyzowanych, klienci nie muszą stać w kolejkach, czekać aż pojawi się obsługa hotelowa czy dzwonić do recepcji. Do tego osoby zarządzającej hotelem mają lepszą kontrolę nad obiektem, a także mogą lepiej poznać potrzeby swoich gości. Cyfryzacja hotelu pozwala zatem również personalizować ofertę pod konkretnych gości. Byłoby błędem sądzić, że współczesny klient nie postrzega hotelu i nie ocenia go również poprzez pryzmat dostępnych rozwiązań cyfrowych. Często sam dostęp do internetu już nie wystarczy. Dlatego hotele stawiają na automatykę i cyfrowe narzędzia, co prawdopodobnie będzie się jeszcze nasilało w najbliższych latach.

Użyte tagi: hotel, cyfryzacja hotelu

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.