Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Saper myli się raz, czyli pozycjonowanie i optymalizacja

Napisany przez WP, dnia 2017-03-27 13:50:32

Dążenie do wyświetlania przez przeglądarkę informacji o serwisie www w pierwszej dziesiątce ma swoje praktyczne podstawy. Domyślne ustawienia przeglądarki ograniczają liczbę pozycji na liście organicznych wyników wyszukiwania do pierwszych dziesięciu wyników.

Niepolitycznie jest się znaleźć na jedenastym miejscu. Fakt pojawienia się strony na szczycie listy poprzedza zwykle tytaniczna praca. Praca drobiazgowa niepomijająca nawet rzeczy wydawałoby się nieistotnych. W reklamie takich nie ma.


I. Budowla zaczyna się od podwalin

Fundamentem każdego serwisu jest kod HTML. A także pliki powiązane. Do dobrych praktyk należy rozdzielanie semantyki HTML-u od warstwy prezentacji, za którą odpowiada CSS. Wspomaga to pozycjonowanie. W oddzielnych folderach powinny znajdować się pliki zawierające trzon, czyli szablon HTML, następnie Kaskadowe Arkusze Stylów i pliki skryptowe odpowiadające za dynamikę strony.

II. W jaki sposób przebiega optymalizacja?

Optymalizacja stron internetowych to proces nieustający. I przebiega wielotorowo.

  • należy zbadać jak przeglądarki widzą stronę i jakie wyświetlają o niej informacje – wszystkie informacje pochodzą z sekcji head szablonu HTML oraz adresu domenowego.
  • walidacja – służy przypodobaniu się Google i jest kurtuazyjnym ukłonem w stronę W3C.
  • pliki graficzne – to one często odpowiadają za zbyt powolne wczytywanie serwisu.
  • content, czyli treść – to po części też grafika, ale teksty są jej głównym składnikiem – podstawowa zasada to szacunek dla języka, w którym się wypowiadamy.
  • słowa kluczowe – powinny być zestawem fraz używanych przez internautów podczas wyszukiwania i dokładnie opisywać prowadzoną działalność.

III. Marketing treści

Czasy reklamy jak „Młot Tora” już dawno minęły. Obecnie przekaz stał się delikatny, wysublimowany. Reklama mówi szeptem. Content marketing skupia się na przyciągnięciu uwagi w wyrafinowany sposób. Pomaga zdobyć poszukiwane przez użytkowników informacje i między nie wplata przekaz reklamowy.

IV. Popełniane błędy

Optymalizacja i pozycjonowanie powinna być przeprowadzone zgodnie ze sztuka i regułami. Wszystkie próby przechytrzenia ludzi trzymających władzę spełzają na niczym i kończą się wypadnięciem z indeksu i filtrem nałożonym na domenę. Po takim ciosie serwisy rzadko się podnoszą. Pozycjonowanie i optymalizacja cykl, którego nie należy przerywać. Konkurencja nie zasypia gruszek w popiele i zawsze jest ktoś z tyłu, kto chce przeskoczyć o kilka miejsc do góry.

Użyte tagi: pozycjonowanie stron, strony internetowe, optymalizacja strony, www, wp, wezom.pl

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.