Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Słuchawki call center - jakie wybrać?

Napisany przez link, dnia 2021-01-05 11:55:36

Słuchawki to obok komputera i telefonu podstawowy element wyposażenia każdej osoby pracującej w call center. Nic dziwnego, że zarówno pracownicy, jak i ich przełożeniu chcą, aby był to sprzęt wysokiej jakości, przy tym bezawaryjne.

Użytkowanie słuchawek nawet kilkanaście godzin dziennie to dla urządzenia duże obciążenie. Jak więc wybrać produkt, który sprosta oczekiwaniom, przy tym zagwarantuje długie i bezproblemowe użytkowanie? Przekonasz się tego w tym artykule.

1. Słuchawki nagłowne - na jedno, czy dwoje uszu?

2. Słuchawki do biura - koniecznie mikrofon z redukcją szumów

3. Nie zapomnij o szerokiej regulacji obręczy w słuchawkach call center

Stoisz przed wyborem słuchawek call center? Nie wiesz, na jaki produkt powinieneś się zdecydować, aby Twoi pracownicy byli z niego zadowoleni? Przeczytaj ten artykuł, aby wiedzieć, na co stawiać w trakcie zakupów. Jeżeli nie chcesz czekać i już teraz wolisz przejść do składania zamówienia, sprawdź słuchawki call center pod wskazanym linkiem.

 

 

Słuchawki nagłowne - na jedno, czy dwoje uszu?

To pierwszy dylemat, z którym prawdopodobnie będziesz miał styczność. Czy lepiej wybrać słuchawki nagłowne z jednym głośnikiem, a co za tym idzie na jedno ucho, czy raczej z dwoma głośnikami? Wybór może być tutaj uzależniony od hałasu w miejscu pracy. Jeśli obok jednego pracownika są inni, którzy także ciągle wykonują telefony, prawdopodobnie lepszym rozwiązaniem będzie urządzenie na dwoje uszu. Dużo lepiej wytłumią dźwięk dochodzący z zewnątrz. Oczywiście ma na to wpływ także samo wytłumienie, ale ta kwestia istnieje, kiedy porównujemy dwa takie same urządzenia. Jeśli jednak Twój pracownik jest odgrodzony od innych, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś wybrał dla niego słuchawki call center na jedno ucho. Z pewnością spełnią swoją rolę, jeśli oczywiście będzie to sprzęt z wyższej półki. Taki znajdziesz w sklepie, do którego link podaliśmy powyżej.

Słuchawki do biura - koniecznie mikrofon z redukcją szumów

Mikrofon przy słuchawkach call center to niezbędnik. Wiadomo, prawdopodobnie same słuchawki będą podpięte do telefonu, który sam w sobie ma mikrofon, ale to nic. Dużo lepiej trzymać go przy ustach zamiast przy uchu. Twój pracownik ma również wtedy wolne ręce. Może w czasie rzeczywistym przedstawiać ofertę, kierować klienta po regulaminie, czy kolejnych krokach rejestracji i tak dalej. Każde słuchawki call center powinny mieć mikrofon. Jednak to nie wszystko. Każdy mikrofon w słuchawkach do biura powinien mieć odpowiednią redukcję szumów. Często uzyskuje się to nakładając na mikrofon gąbkę. Nie zdziw się jednak jeśli urządzenia bez gąbki będą miały wyższą redukcję szumów. Tutaj także duży wpływ na ten aspekt ma jakość urządzenia. Stawiaj więc na słuchawki call center z mikrofonem, który oferuje świetną redukcję szumów. Rozmówcy, z którymi Twoi pracownicy będą rozmawiać w trakcie telefonowania wszystko usłyszą tak jak należy!

 

 

Nie zapomnij o szerokiej regulacji obręczy w słuchawkach call center

Kiedy kupujesz słuchawki do biura dla swoich pracowników nie masz zamiaru dostosowywać każdej pary do głowy pracownika. Każdy pracownik ma przecież inną wielkość, szerokość, czy nawet średnicę głowy. Warto więc postawić na słuchawki call center, które mają sporą regulację obręczy. Dzięki temu każdy produkt świetnie dopasuje się do danego pracownika. Ponadto, jeśli jeden z pracowników niestety zostanie zwolniony, Ty nie będziesz musiał kupować nowej pary słuchawek dla następnego pracownika!

Użyte tagi: słuchawki, uczy, call center

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.