Jak je wybrać?
Decydują się na smycze z nadrukiem warto wiedzieć o dostępnych na rynku parametrach, które mogą zdecydować o funkcjonalności i wygodzie stosowania smyczy. Będą to:
- Szerokość taśmy.
- Technologia druku.
Najbardziej optymalne są smycze mające 20 mm szerokości. Można spotkać także takie mające 10 lub 15 mm. Na rynku występują także takie, których szerokość sięga ponad 25 mm, ale są one tak duże, że zaczynają wyglądać nieestetycznie. Warto zwrócić uwagę na to, że szerokość ma bardzo duże znaczenie dla czytelności wykonanego nadruku. Istnieje obawa, że te wąskie będą po prostu niewyraźne i nieczytelne. Jednakże, gdy logo firmy jest zwarte i w kontrastowych kolorach, czasem da się je zawrzeć na smyczach mających 15 mm szerokości.
Co dotyczy nadruku to do wyboru są tutaj dwie opcje: sublimacja, sitodruk. Najczęściej używa się tej pierwszej, gdyż umożliwia ona odwzorowanie pełnej palety barw (koniecznie w skali CMYK). Przy sublimacji, gdy w grę wchodzą smycze reklamowe producent zawsze bazuje na białej tkaninie.
Oczywiście istnieje możliwość jej zadruku kolorem (z nieograniczonymi możliwościami). Czasem lepiej będzie wygladał sitrodruk. Wtedy wybiera się już konkretny kolor taśmy, a później jest ona zadrukowywana tak, jak koszulki czy torby. Jest to sposób droższy, a paleta kolorów bazowych taśm jest ograniczona.
Znając tę specyfikacje, wybór parametrów zależy jedynie od kolorystyki oraz stylu firmowego.
Dzisiaj, oferta rynku pozwala dopasować gadżet do każdego stylu firmowego. Wystarczy wprowadzić smycze reklamowe, i wyszukiwarka napewno pokaże wiele firm (na przykład printmar.pl) gdzie można zamówić smycze dostosowane do własnego stylu firmowego.
Skuteczna reklama
Smyczy można używać w każdej firmie, ale są także świetnym gadżetem na szkoleniach, targach, konferencjach i imprezach masowych. Mogą być tam noszone przez pracowników, ale można je także rozdawać klientom (obecnym i przyszłym). Tym samym zbuduje się z nimi relację biznesową, która bardzo często powoduje, że zaczynają oni korzystać z usług firmy, której dane znajdują się na smyczy. Taka marka pozostawia po sobie bowiem dobre wrażenie i wywołuje pozytywne emocje. Spoglądanie na smycz utrwala też w świadomości klientów nazwę, logo i kolorystykę firmy.