Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Social media - nowy wymiar marketingu

Napisany przez link, dnia 2022-03-08 12:24:06

Budowanie strategii marketingowej firmy jest niezwykle istotne. Jest to plan działania, w tym współpraca z influencerami czy strategia public relations. Na podstawie ułożonego planu działania oraz celów, można realizować poszczególne zadania, które prowadzą do zbudowania rozpoznawanej marki.

 

Kampanie wizerunkowe 

Kampania wizerunkowa to nic innego niż działania w mediach społecznościowych oraz innych środkach przekazu w celu osiągnięcia założonych celów marketingowych. Ma ona na celu budowanie wizerunku marki, między innymi spójności w komunikacji czy relacjach z klientami. Digital Marketing Solutions zajmuje się tworzeniem wizerunku firmy w taki sposób, aby był spójny we wszystkich miejscach, gdzie następuje jakikolwiek kontakt z klientem. 

 

 

Współpraca z influencerami 

Obecnie marketing internetowy w znacznej mierze opiera się na kampaniach w mediach społecznościowych. Jest to miejsce w sieci, gdzie wiele osób odnajduje rozrywkę oraz stara się czerpać wiedzę. Dlatego w reklamie marki szczególny nacisk powinien być położony na współpracę z influencerami. Może ona działać w różnorodny sposób, w zależności od obranej strategii. Nie trzeba jednak zajmować się tym samodzielnie. Jeżeli przedsiębiorstwo chce wejść do mediów społecznościowych oraz nawiązać współpracę z influencerami, może skorzystać z usług takich firm jak Digital Marketing Solutions. Wówczas nie trzeba zajmować się kontaktem z poszczególnymi osobami. Wystarczy zlecić to profesjonalistom oraz czekać na efekty. W krótkim czasie w mediach społecznościowych zaczną pojawiać się liczne posty oraz filmy promujące usługi lub przedmioty marki. 

 

 

Czy newsletter jest nadal opłacalny? 

Wiele przedsiębiorców zastanawia się, czy newsletter to nadal opłacalna forma komunikacji z odbiorcami. Może wydawać się, że obecnie króluje krótka forma komunikacji, jak post lub story w mediach społecznościowych. Jednak nie każdy odbiorca docenia jedynie taką formę kontaktu z firmą. Okazuje się, że w celu zbudowania relacji z odbiorcami oraz klientami, warto wysyłąć newsletter. Wystarczy wysłać zaledwie kilka wiadomości w miesiącu, aby zaobserwować wzrost odwiedzin witryny lub sklepu internetowego. Ważne jest, aby treść była ciekawa i dobrej jakości. Tutaj również można skorzystać z usług Digital Marketing Solutions. Zajmą się tworzeniem wysokiej jakości wiadomości, które zostaną wysłane do klientów firmy. Ważne jest, aby przed przesłaniem takich wiadomości, uzyskać zgodę potencjalnych odbiorców na kontakt. Wówczas wystarczy odpowiednio sformułowana treść newslettera, aby cieszyć się wysokimi wynikami.  



Użyte tagi: influencer, marketing, reklama, współpraca

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.