Artykuł:
Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA
Napisany przez M-S-M, dnia 2012-09-04 08:10:11
W jaki sposób media społecznościowe? Jaki jest wpływ "megatrendów" na przemysł spotkań? Na te i wiele innych, ważnych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy ICCA Central European Chapter Summer Metting.
Spotkanie, w którym udział wzięło ponad 40 uczestników związanych z branżą spotkań, odbyło się w dniach 23-25 sierpnia 2012r. w Dusseldorfie (Niemcy). Spotkanie otworzył Richard Redling (dotychczasowy przewodniczący ICCA CEC). Następnie przedstawiono 4 prezentacje:
- "Bogactwo Düsseldorfu" - wpływ silnej marki sportowej na rozwój regionu" (Marco Sautner);
- "Aunt Therese's Revenge - how social media is leading marketing back to its core values" (Thomas Knüwe);
- "From Down-Aging to Connectivity: " (Andreas Haderlain);
- "Succes factor in global competition from the point of view of Henkel, a Düusseldorf family-owned enterprise" (prof. dr Hans-Willi Schroiff).
Zaraz po zakończeniu prezentacji odbyło się uroczyste nominowanie Anny Górskiej, Prezesa Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej na Przewodniczącą oddziału Europy Centralnej ICCA. Na wice-przewodniczącą wybrana została pani Jutta Weisbord z Frankfurt Convention Bureau.
Program ICCA CEC Summer Meeting, poza częścią oficjalną, przewidywał również m.in. zwiedzanie Starego Miasta w Dussedorfie oraz najbardziej popularnych atrakcji turystycznych miasta. Przyszłoroczne spotkanie ICCA Central European Chapter odbędzie się w Sankt Petersburgu (Rosja).
Stowarzyszenie ICCA (International Congress and Convention Association) liczy 944 członków/firm, skupiających specjalistów z branży turystyki biznesowej z 87 krajów. Jest najbardziej znaną i prestiżową organizacją z dziedziny przemysłu spotkań na świecie. Gdańsk Convention Bureau (GCB), jest członkiem ICCA od 2007 r.
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB
Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau
tel.: +48 58 300-06-59, fax: +48 58 301-66-37
ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk, Polska
www.gdanskconvention.pl
PR
Użyte tagi: Gdańsk Convention Bureau (GCB), Gdańsk Convention Bureau, Gdańsk, baza hotelowo-konferencyjna, hotele, obiekty konferencyjne
Zobacz także:
- Konferencja CAiSE 2012 w Gdańsku
- Gdańsk w Monachium. 22 firmy, 2 godziny prezentacji, 3 miesiące przygotowań
- Gdańsk wśród 10 z największych wzrostem w statystykach ICCA!
- Bursztyn, Morze, Zamki i Solidarność promują Województwo Pomorskie na rynku turystyki biznesowej
- Grupa Travel Sp. z o o. otrzymuje rekomendację PCO - GCB