Artykuł:
Stare i nowe sale konferencyjne
Napisany przez M-S-M, dnia 2013-12-04 09:40:05
Jakie sale konferencyjne są w kręgu zainteresowania odbiorców? Czy obecnie liczą się tylko ekskluzywne wnętrza i technologiczne udogodnienia? Co z obiektami, które pozostają w ogonie nowoczesnej bazy konferencyjnej naszego kraju?
Obiekty niedofinansowane.
Szare budynki, słabo zagospodarowana przestrzeń zieleni wokół obiektów, wewnątrz ściany i wyposażenie na tak zwany „stary styl” i sale konferencyjne, które są już raczej wspomnieniem dawnej świetności niż miejscem zasługującym na miano współczesnej sali konferencyjnej. Takich obiektów w Polsce nie brakuje i o dziwo nadal znajdują się chętni na ich wynajem. Czynnikiem przemawiającym na TAK jest tu oczywiście cena – proporcjonalnie niższa od tej w nowoczesnych lokalach konferencyjnych.
Wiele z takich obiektów znajduje się w mniejszych miastach i wioskach i służą jako miejsca spotkań dla lokalnych władz, czy jako lokale na wszelkiego rodzaju imprezy odbywające się przez cały rok. Te obiekty może i nie są reprezentacyjne, ale i tak dobrze, że są, bo pełnią ważną rolę w swoich społecznościach.
Nowoczesność w każdym calu.
Sprytnie zaaranżowane wnętrza, które w przemyślany sposób tworzą kilka różnych wydzielonych przestrzeni do pracy i do odpoczynku dominują w dzisiejszym świecie architektury w nowoczesnych hotelach czy wielkich centrach konferencyjnych, przypomnijmy chociażby o hotelu Narvil. W takich obiektach sale konferencyjne mogą mieć charakter bardziej neutralny, bardziej stonowany, wręcz rozwijający i pobudzający do pracy, czego oczywiście oczekują Klienci nie tylko z Polski, ale i z innych części świata. W takich miejscach sale konferencyjne przybierają dowolne kształty i wielkości, i tego typu rozwiązania spotykają się obecnie z najlepszym przyjęciem.
Przykładowe układy sal w Hotelu Narvil
|
AMAZONKA |
NIL |
KLIF |
Zabytkowe obiekty zawsze w modzie.
W przestrzeniach zabytkowych natomiast mamy do czynienia z klimatycznymi wnętrzami, które już same w sobie podnoszą rangę wydarzenia, jednak w takich salach trzeba się nastawić raczej na bierne słuchanie, niż aktywne uczestnictwo w wydarzeniu. Tu raczej nie może być mowy o dowolnej aranżacji wnętrza, co jest oczywiste ze względu na zabytkowy charakter takich miejsc. Pałace i zamki na konferencje świetnie się jednak nadają, bo uroku im nie brakuje, a dla wielu Klientów liczy się nie tylko sprawny przebieg wydarzenia, ale również możliwość obcowania z historią i tradycją.
Bez względu jednak na to, jakie sale, obiekty czy hotele macie Państwo pod swoją opieką i tak warto je reklamować w serwisie e-Konferencje.pl, bo właśnie z tego serwisu korzystają Klienci z najróżniejszym „portfelem. Czasami potrzebna jest mała i tania salka pod Warszawą, a innym razem prestiżowy, duży obiekt w samym centrum Poznania, dlatego, jeśli nie ma Was jeszcze w naszym serwisie – tracicie potencjalnych Klientów każdego dnia. Prezentacja w serwisie e-Konferencje.pl będzie szyta na miarę Waszych potrzeb – tego możecie być pewni.
A już teraz podpowiadamy Wszystkim hotelarzom, jak przygotować się do stworzenia prezentacji w serwisie e-Konferencje.pl, tak, aby obiekt w szybkim czasie zyskał klientów na sale i noclegi:
- Zrób reprezentacyjne zdjęcia sal konferencyjnych i prześlij je do nas. Mile widziane są również zdjęcia okolicy, w której znajduje się obiekt, gdyż dają pogląd na całą miejscowość.
- Przygotuj ciekawy opis informujący potencjalnych klientów o atrakcjach dodatkowych, o lokalizacji i parametrach sal konferencyjnych – to bardzo ważne.
- Postaraj się przygotować kilka ofert specjalnych na cały rok, które będą dołączane do cyklicznego newslettera serwisu e-konferencje.pl. Na przykład przygotuj ofertę świąteczną na wynajem sali z uroczystą wigilią firmową, ofertę wakacyjną z sezonowymi atrakcjami, jesienną ofertę rabatową i inne. Wzoruj się na tych, które regularnie publikuje Twoja Konkurencja. Więcej pod tym linkiem.
- Koniecznie stwórz profil na FB, tak jak to ma miejsce w przypadku serwisu e-Konferencje.pl i regularnie dodawaj posty z życia hotelu swojej społeczności.
- O tym, co jeszcze możesz zrobić w celu promocji swojego obiektu dowiesz się od naszych specjalistów branży MICE, a mamy w zanadrzu sporą niespodziankę. Napisz w sprawie reklamy na adres Ania@e-konferencje.pl
Wszystkie obiekty konferencyjne zasługują na dobrą reklamę.
M-S-M
Użyte tagi: nowoczesne centra konferencyjne, tanie sale konferencyjne, układ sali konferencyjnej