Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Torby konferencyjne z nadrukiem i logo - to jest ważne!

Napisany przez mb, dnia 2020-01-03 13:10:55

Torby konferencyjne mogą być zrobione z różnych tkanin. Mogą też różnić się fasonami. W zależności od budżetu jakim dysponujemy, możemy spróbować znaleźć coś odpowiedniego dla naszej firmy.

Torby konferencyjne są niezbędnym zakupem, który powinien być uwzględniony podczas organizacji konferencji. Wie o tym każdy wytrawny organizator. Planując firmowe wydarzenie trzeba zadbać o uczestników. Aby się dobrze czuli, trzeba przewidzieć ich potrzeby. Oprócz programu merytorycznego i zaangażowania ekspertów w jego przeprowadzenie ważne stają się również kwestie techniczne takie jak dojazd i parking, poczęstunek, odpowiednia sala.

Dbając o każdy szczegół, a jest ich dużo, można zapomnieć o tym, w jaki sposób przekażemy uczestnikom materiały konferencyjne i gadżety reklamowe. Warto o tym pamiętać, aby nasi Goście nie musieli ich nosić w rękach, lecz mieli wygodną torbę, która wszystko pomieści.

Dobre samopoczucie uczestników podczas konferencji to dobre wspomnienia o wydarzeniu i o organizatorach, czyli marce naszej firmy. Torba konferencyjna z nadrukiem i logo jeszcze długo będzie przypominała uczestnikom o nas i naszej konferencji. Zaplanuj i zleć profesjonalistom produkcję toreb na Twoją konferencję. OK, ale od czego zacząć?

 

 

Tkaniny i fasony. Przekrój możliwości

Torby konferencyjne mogą być zrobione z różnych tkanin. Mogą też różnić się fasonami. W zależności od budżetu jakim dysponujemy, możemy spróbować znaleźć coś odpowiedniego dla naszej firmy. Różnice w cenie wcale nie muszą być duże, jeśli będziemy chcieli się wyróżnić np. fasonem torby.

Torby standardowe. Bawełniane i poliestrowe

Najczęściej na konferencjach zamawiane są tzw. torby standardowe, uszyte z bawełny o gramaturze 180-280. Im większa gramatura, tym trwalsza i mocniejsza torba. Jej jakość widać gołym okiem, a warto pamiętać, że każdy szczegół odzwierciedla jakość naszej firmy. Mniej popularne, ale równie trwałe, są torby poliestrowe. Jeśli zależy nam na biodegradacji, to wybierzmy torby bawełniane, jeśli na wodoodporności, to poliestrowe.

Wybraliśmy już dość standardowy materiał, ale jeszcze fasonem możemy zaskoczyć naszych uczestników. Wystarczy inne uszycie dna lub ucha torby, by przykuć uwagę. Ciekawy fason mają torby z taśmą lub torby stębnowane. Jeśli organizujemy konferencję w czasie letnim lub jesteśmy firmą sprzedającą produkty, na które wzrasta zapotrzebowanie właśnie w lecie np. kosmetyki przeciwsłoneczne czy ręczniki plażowe, to nasi uczestnicy na pewno ucieszą się z dużej torby poziomej.

Torby oryginalne. Tyvek i washable paper

Nietypowe tkaniny, takie jak tyvek czy washable paper, od razu przykują uwagę uczestników naszej konferencji. Jeśli taki mamy cel, to na pewno go osiągniemy.

Tyvek to materiał syntetyczny, ale wyglądający jak papier, jest lekki i wytrzymały. Jak się pobrudzi, to śmiało można go wyprać, a jak zużyje, poddać recyklingowi. Torby z tyveku są szczególnie chętnie polecane w czasie letnim, bo bardziej współgrają ze stylem ubioru. W czasie zimowym warto zdecydować się na torby z washable paper. Ten nietuzinkowy materiał jednie przypomina skórę. W rzeczywistości składa się w większości z włókien celulozy. Jest tak wytrzymały, że może udźwignąć nawet 15 kg. Można go prać, a jeśli chcemy na nim umieścić logo swojej firmy, śmiało możemy na nim drukować, grawerować lub tłoczyć.

Nadruki. Torby konferencyjne z własnym logo

Jeśli już wybraliśmy tkaninę i fason, to czas odbić ślad swojej firmy. To, co nadrukujemy na torbach konferencyjnych również pozwoli nam się wyróżnić, jeśli podejdziemy do tego zadania niesztampowo. Profesjonalny producent toreb na pewno doradzi nam jakiej techniki możemy użyć w zależności od celu jaki chcemy osiągnąć oraz od właściwości wybranej przez nas torby na konferencje. Na torbach bawełnianych najlepiej sprawdzi się sitodruk, na poliestrowych druk metodą sublimacji, na washable paper elegancki będzie grawer lub tłoczenie.

Poznaj - Sztuka na Ścianie: Drukowane Obrazy na Płótnie

Oryginalne pomysły organizatora. Interakcja z klientami

Na torbach konferencyjnych zazwyczaj umieszcza się logo firmy, nazwę wydarzenia, ewentualnie powiązane z nim przesłanie lub ciekawy motyw. Możemy też pomyśleć o kolejnych nietypowych rozwiązaniach, angażujących uczestników w nasze wydarzenie i nadrukować na torbie jakąś łamigłówkę. Kto ją rozwiąże dostanie od nas drobny upominek. To miłe gesty, które wyróżnią naszą torbę i sprawią, że konferencja zostanie zapamiętana bardziej niż inne.

Pakiety konferencyjne. Spójne produkty budują spójny wizerunek marki

Iść o krok dalej w profesjonalnej organizacji konferencji oznacza spójne budowanie marki. Składają się na to przemyślane działania PRowe takie jak dobrze zorganizowana konferencja, której nikt nie zapomni i zapisze w kalendarzu natychmiast jak dowie się o kolejnej. Do toreb zamów reklamowe teczki konferencyjne w podobnym stylu. Będzie to elegancki i zupełnie niezwyczajny pakiet, który zostanie doceniony przez klientów. Teczka chroni dokumenty i laptopa przed uszkodzeniem, a dzięki dodatkowym kieszonkom porządkuje przenośne akcesoria biurowe. Dobrze zaprojektowana dodaje stylu i wygląda zarówno modnie jak i profesjonalnie, a Twoje logo powędruje razem z klientem po biurach różnych firm przy okazji spotkań biznesowych.

Zalety marketingowe toreb i teczek konferencyjnych

Czasem zdecydowanie się na nietypowe rozwiązania jest bardziej efektywne niż myślimy, a nasze zwiększone nakłady budżetowe na takie gadżety jak torby czy teczki konferencyjne zwrócą się wielokrotnie, choć wcześniej nie mieliśmy o tym pojęcia. Uczestnicy przywiązani do oryginalnej torby, którą dostali na konferencji, chętnie będą z nią chodzić po mieście, a zapytani skąd mają taką torbę - wspominać nasze wydarzenie i tym samym reklamować naszą firmę. Czyż nie jest to oszczędność w dotarciu do potencjalnych nowych klientów?

Użyte tagi: konferencje, konferencyjne, torby, nadruk, loga

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.