Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

TOUR SALON 2010 – nowości i najnowsze trendy w turystce oraz szereg spotkań i konferencji

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2010-07-29 13:48:07

Już tylko 3 miesiące pozostały do największego spotkania branży turystycznej w Polsce. 21 edycja Tour Salonu potrwa od 20 do 23 października 2010.

Przedstawiciele wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów, portali internetowych, wydawnictw i biur podróży, a także touroperatorzy, przewoźnicy oraz wystawcy z ekspozycji specjalnych: „WySPA Zdrowia”, „Turystyka Biznesowa”, ,,Turystyka Aktywna - EXTREME”, ,,Ekspozycja Autokarów”, już wkrótce utoną w gwarze rozmów biznesowych i wymienią myśli na licznych konferencjach. Październik w branży turystycznej to gorący miesiąc - od 21 lat stoi pod znakiem największego święta branży czyli poznańskiego TOUR SALONU.

Złote Piaski i Fryderyk Chopin

Krajem partnerskim tegorocznej edycji TOUR SALON jest Bułgaria urzekająca swoim pięknem
i różnorodnością  - o czym świadczy wzrastająca z roku na rok liczba turystów wybierających ją jako cel swoich podróży - i to zarówno latem, jak i zimą. Bułgaria - kraj partnerski targów TOUR SALON 2010 zaprasza na swoje stoisko wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć więcej o tym niezwykłym miejscu, jego kulturze, kuchni czy atrakcjach turystycznych.

 Regionem partnerskim TOUR SALONU 2010 zostało Mazowsze. Tegoroczna prezentacja Mazowsza odwołuje się do 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina. Na Stoisku Samorządu Województwa Mazowieckiego przedstawiona będzie oferta turystyczna województwa, zachęcając do poznania jego walorów przyrodniczych i krajobrazowych. Zaprezentowane zostaną największe miasta regionu, najciekawsze szlaki turystyczne oraz największe imprezy kulturalne. Na stoisku zaprezentują się: Geovita Sp. z o.o., Stołeczne Biuro Turystyki, Kurpiowska Organizacja Turystyczna, Lokalna Organizacja Turystyczna Północnego Mazowsza, Lokalna Organizacja Turystyczna MAZOWSZE CHOPINA, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Miasto Płock
oraz Nadbużańska Lokalna Organizacja Turystyczna.

Konferencje, panele, workshopy

Na konferencji pt. „Jak skutecznie stracić klienta w turystyce”, organizowanej przez należący do Grupy Allegro ogłoszeniowy serwis turystyczny otoWakacje.pl słuchacze dowiedzą się m.in. jak opis oferty w katalogu wpływa na decyzję klienta, dlaczego w Internecie oferta musi być minimalna, jak rozwiązać reklamację, gdy minimalizm przerósł oczekiwania oraz dlaczego
w hotelach Sharm-el-Sheikh bary obsługują katolicy, a nie muzułmanie. W wykładzie „Jak skutecznie stracić klienta w turystyce”, zainteresowani dowiedzą się, których zachowań należy szczególnie unikać w branży turystycznej.

„Travel 2.0” będzie natomiast swoistą kontynuacją cieszącej się ogromną popularnością ubiegłorocznej konferencji pt. „E-fektywny marketing w turystyce i hotelarstwie”, która podejmowała tematykę skutecznego wykorzystywania e-marketingu w branży turystycznej
i hotelarskiej. W tegorocznym spotkaniu wezmą udział niezależni eksperci, którzy przedstawią nowatorskie podejścia do marketingu internetowego oraz najnowsze trendy.

Convention Bureau of Poland oraz Poznan Congress Center na tegorocznym Tour Salonie zaproszą na konferencję dedykowaną w szczególności branży MICE pt: „ROZWÓJ INFRASTRUKTURY MIASTA POZNANIA DLA POTRZEB PRZEMYSŁU SPOTKAŃ” – Poznań stolicą turystyki biznesowej. W programie m.in. prezentacja planów modernizacji i rozbudowy Poznan Congress Center na lata 2011-2014, prezentacja planów rozbudowy Dworca Głównego w Poznaniu oraz portu lotniczego Ławica.

W ramach nowej przestrzeni specjalnej PORT LOTNICZY TOUR SALON odbędzie się konferencja, która będzie podsumowaniem trwającej 10 lat współpracy pomiędzy poznańskim Portem Lotniczym Ławica a frankfurckim lotniskiem Fraport.

Natomiast „Turystyka LGBT – różne odcienie gejowskich podróży” to kolejna edycja konferencji traktująca o najbardziej zróżnicowanym a zarazem bardzo jednorodnym segmencie przemysłu turystycznego jaki tworzą podróżujący geje i lesbijki.

 Speed Badminton wchodzi na (Tour)SALONy

Otwarte Mistrzostwa Polski i pokazy gry w modną mieszankę badmintona, squash i tenisa czyli Speed Badminton podczas targów Tour-Salon w Poznaniu to nie lada atrakcja dla miłośników  aktywnego wypoczynku i kultury fizycznej. Impreza zorganizowana przez PZSB i Infoski.pl to świetna okazja  do wykazania się aktywnością ruchową, możliwość rozegrania  kilku setów oraz zobaczenia w akcji  zawodników ze ścisłej czołówki światowej. Od środy do piątku w hali nr 5, pod opieką instruktorów, wszyscy chętni będą mogli spróbować swoich sił w tej nowej dyscyplinie sportowej. W sobotę na 4 kortach rozegrane zostaną mecze finałowe „Speedminton Polish Open 2010”.

Tour Salon 2010 to także:

• Biznesowe „swatanie” - Za pośrednictwem wdrożonego przez MTP i cieszącego się rosnącym zainteresowaniem programu Business Planner Tour Salon, tylko podczas poprzedniej edycji umówionych zostało ponad 400 spotkań biznesowych. Business Planner to prosta metoda na zaangażowanie spotkania profesjonalnego zwiedzającego z wystawcą.

● Dwa pawilony + przestrzeń otwarta – ze względu na wzrost liczby wystawców
i zamawianej powierzchni Tour Salon 2010 będzie zlokalizowany w dwóch pawilonach: pawilon 5, w którym znajdą się: Narodowe i Regionalne Organizacje Promocji Turystycznej, WySpa Zdrowia, Turystyka Biznesowa, Turystyka Aktywa – Extreme, Zakwaterowanie, wydawnictwa i portale internetowe. W nowym pawilonie 6B/ 6A zlokalizowane zostaną: biura podróży
i touroperatorzy, usługi w turystyce, Ekspozycja Specjalna „Port Lotniczy Tour Salon" oraz wystawy. Przestrzeń otwarta będzie należeć do Ekspozycji Autokarów.

● Rodzima oferta demonstrowana jest szczególnie silnie na Discover Poland czyli nowatorskich warsztatach turystyki kwalifikowanej. Taka forma promocji cieszy się coraz większą popularnością wśród touroperatorów z zagranicy, co potwierdza wzrost zainteresowania polską ofertą turystyki aktywnej i daje nadzieję na dalsze upowszechnianie się naszego kraju, jako miejsca spędzania wakacji dla odbiorcy wymagającego i szukającego niestandardowych form wypoczynku (www.discoverpoland.mtp.pl)

● Trwające równolegle Targi Wyposażenia Hoteli Invest Hotel (www.investhotel.pl).

● Dla szerokiej publiczności: liczne konkursy z nagrodami, ścianka wspinaczkowa, atrakcje na scenie oraz szeroki wachlarz ofert wyjazdowych.

 21 edycja Tour Salonu potrwa od 20 do 23 października 2010.

Więcej na: www.tour-salon.pl

źródło: PR

Użyte tagi: tour salon 2010, konferencje, turystyka

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.