Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

TURYSTYKA - GOLD STANDARD 2008

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2008-04-07 20:50:12

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA.

 

21 marca w Warszawie na konferencji prasowej nastąpiło ogłoszenie wyników. Nagrodzone marki zostały odznaczone specjalnym godłem promocyjnym.

 

To właśnie British Airways i Wizz Air zostały wyróżnione godłem Gold Standard. Obie firmy zdobył 4 na 5 możliwych gwiazdek.


Gold Standard jest to nagroda satysfakcji Klienta. Zostaje przyznana na podstawie badań prowadzonych właśnie przez TNS OBOP

Organizatorem konkursu jest firma MMT Management.


                                           

MMT Management Sp. z o.o. - Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl

Użyte tagi: biura podrózy, hotele, obiekty konferencyjne, spa, spa, warszawa

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2020 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.