Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Turystyka motywacyjna – o tym warto ciągle pamiętać

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2008-02-10 12:19:30

Seminaria poświęcone wyjazdom motywacyjnym to stały element targów Tour Salon w Poznaniu. Organizatorzy zaprosili kluczowych ekspertów w dziedzinie kreowania wizerunku medialnego turystyki biznesowej, którzy to przekazali cenne uwagi będące kluczem do sukcesu turystyki motywacyjnej. Przeanalizujmy jeszcze raz najważniejsze punkty tego wykładu.

Analizę pierwszej prezentacji pt.: „Świat podroży motywacyjnych – mity i rzeczywistość” wygłosił Tasso Pappas, były prezydent The Society of Incentive Travel Executives, który skupił  się głównie na podstawowej charakterystyce turystyki motywacyjnej oraz przestrzeni, w jakiej poruszają  się organizatorzy z nią związani. Szczególną uwagę  zwrócił na motywowanie pracowników, czyli przede wszystkim na wynagrodzenia finansowe, podarunki czy też właśnie wycieczki i podróże.

 

Nicola Chater, prezydent oddziału  SITE w Wielkiej Brytanii, poruszyła tematykę o najczęściej wybieranych miejscach  w trendach w podróży motywacyjnych i o perspektywach rozwoju branży. Pokazała gdzie aktualnie firmy organizujące wyjazdy motywacyjne wybierają się na szkolenia, konferencje czy spotkania motywacyjne. Wymieniła takie kierunki jak RPA oraz Mauritius, a do grona krajów często odwiedzanych zaliczyła Wietnam, Zimbabwe, Chorwacje i Polskę. Tak więc widać z tego, że organizatorzy wyjazdów motywacyjnych skłonni są odwiedzać miejsca powszechnie uznawane za niebezpieczne, biedne lub też takie, które dopiero są w trakcie budowania swojego wizerunku na arenie międzynarodowej . Nicola Charter wspomniała także o tym, iż podróże motywacyjne nie muszą być wcale długie albo organizowane dla całej organizacji czy firmy. Wręcz powinny być częstsze, w mniejszym gronie i nie muszą trwać długo.

 

Podsumowanie spotkania przeprowadziła Lesley Maltman, dyrektor MCI Belfast w którym przypomniała o kluczowym elemencie powodzenia turystyki biznesowej czyli o dobrej reklamie. Branże zajmujące się turystyką w szerokim tego słowa znaczeniu powinny stale promować swój region nie tylko w ujęciu wyeksponowania walorów swoich miast pod kątem krajobrazu czy historii, ale także pod kątem organizowania konferencji, seminariów czy imprez integracyjnych.

 

 

Źródło: MICE Poland „Świat podróży motywacyjnych – mity i rzeczywistość”, Tour Salon

M-S-M
 

Użyte tagi: turystyka motywacyjna, organizacja imprez, turystyka biznesowa, event

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.