Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Znaczenie artykułów sponsorowanych w SEO

Napisany przez white, dnia 2020-08-10 08:55:36

Pozycjonowanie to proces złożony. Na pozycje w wynikach wyszukiwania wpływ ma wiele czynników. Co więcej, czynniki te wciąż ulegają zmianom. Dlatego nigdy nie ma pewności, że techniki, które dziś są stosowane w pozycjonowaniu będą równie skuteczne za pół roku czy za rok.

To czego jednak można być pewnym to fakt, iż jedną z najskuteczniejszych i bezpiecznych form pozycjonowania jest content marketing. Ważne jest jednak, aby był to content marketing wysokiej jakości.

 

Jakościowe linki przychodzące

Jak wspomniano, jedną z najskuteczniejszych technik pozycjonowania stron jest content marketing. Mówiąc ogólnie jest to publikacja wartościowych i unikalnych treści w sieci, które zawierają link do pozycjonowanej strony. Przykładem takich treści mogą być artykuły sponsorowane. Trzeba jednak wiedzieć, że link linkowi nierówny. Artykuły sponsorowane zawierające link powinny być publikowane w taki sposób, aby algorytm wyszukiwarki uznał linki za naturalne. Dlatego ważne jest na jakich serwisach publikuje się artykuły sponsorowane. Najlepiej jeśli będą to serwisy, którą są związane tematycznie z treścią artykułu i ze stroną, do której prowadzi link umieszczony w artykule. Ważna jest także sama jakość serwisu, na którym artykuł sponsorowany jest publikowany. Dobrze jeśli jest to serwis, który może pochwalić się dużym ruchem. Istotny jest także sam anchor linka. Przy publikacji wielu artykułów bardzo ważne jest, aby anchory były zróżnicowane. Dotyczy to także zróżnicowania pod kątem linków dofollow i nofollow. Pisząc dobry artykuł sponsorowany trzeba pamiętać o tej zasadzie.

 

Wpływ artykułów sponsorowanych na pozycjonowanie

Trzymając się powyższych zasad można mieć pewność, że publikacja artykułów sponsorowanych przyniesie realne korzyści w procesie pozycjonowania. Co ważne, publikacja artykułów sponsorowanych ma wpływ nie tylko na pozycje w wynikach wyszukiwania, ale również na wizerunek firmy. Pozwalają one bowiem na budowę pozycji eksperta w danej branży. Dlatego jeśli miałoby się odpowiedzieć na pytanie jak napisać dobry artykuł sponsorowany, wymienić trzeba takie zasady jak to, że artykuł napisany powinien być przez specjalistę w danej dziedzinie oraz powinien być obiektywny, czyli nie powinien zawierać żadnych treści reklamowych i promocyjnych.

 

Artykuły sponsorowane

Poznaj - Jak wybrać agencję SEO?

Tworzenie dobrych jakościowo artykułów sponsorowanych nie jest łatwe. Dodatkowo dochodzi praca związana ze znalezieniem odpowiednich wydawców. Dobrze jest zatem, aby proces ten powierzyć ekspertom w dziedzinie content marketingu. Wówczas można mieć pewność, że publikacja artykułów sponsorowanych przyniesie wymierne korzyści. Możliwe jest także zamówienie treści w sklepie z artykułami sponsorowanymi.

Użyte tagi: artykuły, seo, pozycjonowanie, reklama

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.