Artykuły i poradniki CRM:
Jakie rozwiązania technlogiczne pomagają dobrze obsługiwać klientów e-biznesu?
prasowa
Kilka słów:
Jednym z największych wyzwań, jakie stoją dziś przed osobami prowadzącymi biznes w e-commerce jest skuteczna i dobrej jakości obsługa klientów.
Komputer w służbie przedsiębiorcy – systemy CRM
link
Kilka słów:
Wiele dziedzin życia zmieniło się wraz z nadejściem ery komputerów i Internetu, ale chyba żadna nie została tym dotknięta w taki sposób, jak praca biurowa. Jeszcze nasze babcie liczyły w biurach za pomocą liczydeł, teraz to robią komputery.
CRM – a co to takiego?
link
Kilka słów:
Obecnie w zarządzaniu sięgamy po coraz to nowsze rozwiązania. Jedną z propozycji, która zdecydowanie usprawnia działanie firmy jest CRM, czyli „customer relationship management”, mający na celu umiejętne zarządzanie relacjami z tymi klientami, których już posiadamy, a także z tymi, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani naszą ofertą handlową bądź usługową.
Program do fakturowania – wygoda i bezpieczeństwo
white
Kilka słów:
Wystawianie faktur nie musi nastręczać trudności. Cały proces może odbywać się w prosty i szybki sposób. Program do fakturowania to wygoda i bezpieczeństwo.
Systemy CRM - czemu są tak ważne w zarządzaniu firmy
white
Kilka słów:
Nawet prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą, przedsiębiorca musi się zmierzyć z zarządzaniem. Zarządzanie obejmuje bowiem nie tylko kierowanie zespołem pracowników, ale i czuwanie nad kontaktami z kontrahentami, nadzorowanie firmowych procesów czy podejmowanie kluczowych decyzji.
Wdrożenie Chatbota w firmie
Malinowski Grzegorz
Kilka słów:
Budowa Chatbota, jak i jego wdrożenie jest zagadnieniem złożonym, wymagającym zaplanowania wielu kwestii, pracy doświadczonych specjalistów, oraz oczywiście zaplecza technicznego.
Systemy CRM sposobem na wzrost sprzedaży
PR
Kilka słów:
Klienci e-sklepów są coraz bardziej wymagający i trudno przywiązać ich do jednego sprzedawcy. Niska cena nie jest już tak skutecznym narzędziem, jak w początkowej fazie rozwoju branży e-commerce. Teraz priorytetem staje się jakość obsługi klienta. Wdrożenie usprawnień procesu sprzedaży i personalizacji obsługi jest rozwiązaniem, które jest dużo tańsze, niż ciągła rywalizacja cenowa. Pomagają w tym systemy CRM.
Jak pozyskiwać Klientów dla Kancelarii Prawnej
WP
Kilka słów:
Otwierając działalność gospodarczą, niezależnie od jej branży istotny jest marketing. Celem i główną funkcją uruchomienia machiny marketingowej jest pozyskiwanie stałych klientów. Skuteczne pozyskanie pierwszych Klientów to główna bolączka adwokatów i radców prawnych wchodzących na rynek usług prawniczych. Często bowiem w głowach mecenasów – otwierających biznes w postaci kancelarii prawnej utrwalił się nieprawdziwy mit.
Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP - WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
J Krzysiek
Kilka słów:
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości? A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne) ** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń… ** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza … wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe *
Strona: 1 2