Artykuły i poradniki CRM:
CRM do kontaktu z Klientami – jak możesz go wykorzystać?
link
Kilka słów:
System CRM zwykle kojarzy się z platformą do zarządzania zadaniami w firmie i kontaktu z klientami.
Nowoczesna rachunkowość dla przedsiębiorców
link
Kilka słów:
Jako specjalista z firmy Tax Safe, cieszę się, że mogę podzielić się z Państwem moją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie usług księgowych i podatkowych, skupiając się na temacie "Nowoczesna rachunkowość dla przedsiębiorców".
Jakie są zadania programu magazynowego?
white
Kilka słów:
Programy magazynowe stały się nieodzownym narzędziem w dzisiejszym biznesie. Zmieniły one sposób, w jaki zarządzamy zapasami i przyspieszyły procesy magazynowe.
Jakie rozwiązania technlogiczne pomagają dobrze obsługiwać klientów e-biznesu?
prasowa
Kilka słów:
Jednym z największych wyzwań, jakie stoją dziś przed osobami prowadzącymi biznes w e-commerce jest skuteczna i dobrej jakości obsługa klientów.
Komputer w służbie przedsiębiorcy – systemy CRM
link
Kilka słów:
Wiele dziedzin życia zmieniło się wraz z nadejściem ery komputerów i Internetu, ale chyba żadna nie została tym dotknięta w taki sposób, jak praca biurowa. Jeszcze nasze babcie liczyły w biurach za pomocą liczydeł, teraz to robią komputery.
CRM – a co to takiego?
link
Kilka słów:
Obecnie w zarządzaniu sięgamy po coraz to nowsze rozwiązania. Jedną z propozycji, która zdecydowanie usprawnia działanie firmy jest CRM, czyli „customer relationship management”, mający na celu umiejętne zarządzanie relacjami z tymi klientami, których już posiadamy, a także z tymi, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani naszą ofertą handlową bądź usługową.
Program do fakturowania – wygoda i bezpieczeństwo
white
Kilka słów:
Wystawianie faktur nie musi nastręczać trudności. Cały proces może odbywać się w prosty i szybki sposób. Program do fakturowania to wygoda i bezpieczeństwo.
Systemy CRM - czemu są tak ważne w zarządzaniu firmy
white
Kilka słów:
Nawet prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą, przedsiębiorca musi się zmierzyć z zarządzaniem. Zarządzanie obejmuje bowiem nie tylko kierowanie zespołem pracowników, ale i czuwanie nad kontaktami z kontrahentami, nadzorowanie firmowych procesów czy podejmowanie kluczowych decyzji.
Wdrożenie Chatbota w firmie
Malinowski Grzegorz
Kilka słów:
Budowa Chatbota, jak i jego wdrożenie jest zagadnieniem złożonym, wymagającym zaplanowania wielu kwestii, pracy doświadczonych specjalistów, oraz oczywiście zaplecza technicznego.
Systemy CRM sposobem na wzrost sprzedaży
PR
Kilka słów:
Klienci e-sklepów są coraz bardziej wymagający i trudno przywiązać ich do jednego sprzedawcy. Niska cena nie jest już tak skutecznym narzędziem, jak w początkowej fazie rozwoju branży e-commerce. Teraz priorytetem staje się jakość obsługi klienta. Wdrożenie usprawnień procesu sprzedaży i personalizacji obsługi jest rozwiązaniem, które jest dużo tańsze, niż ciągła rywalizacja cenowa. Pomagają w tym systemy CRM.
Strona: 1 2