Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki CRM:

Jakie rozwiązania technlogiczne pomagają dobrze obsługiwać klientów e-biznesu?

prasowa

Kilka słów:

Jednym z największych wyzwań, jakie stoją dziś przed osobami prowadzącymi biznes w e-commerce jest skuteczna i dobrej jakości obsługa klientów.

Jakie rozwiązania technlogiczne pomagają dobrze obsługiwać klientów e-biznesu?

Więcej

Komputer w służbie przedsiębiorcy – systemy CRM

link

Kilka słów:

Wiele dziedzin życia zmieniło się wraz z nadejściem ery komputerów i Internetu, ale chyba żadna nie została tym dotknięta w taki sposób, jak praca biurowa. Jeszcze nasze babcie liczyły w biurach za pomocą liczydeł, teraz to robią komputery.

Komputer w służbie przedsiębiorcy – systemy CRM

Więcej

CRM – a co to takiego?

link

Kilka słów:

Obecnie w zarządzaniu sięgamy po coraz to nowsze rozwiązania. Jedną z propozycji, która zdecydowanie usprawnia działanie firmy jest CRM, czyli „customer relationship management”, mający na celu umiejętne zarządzanie relacjami z tymi klientami, których już posiadamy, a także z tymi, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani naszą ofertą handlową bądź usługową.

CRM – a co to takiego?

Więcej

Program do fakturowania – wygoda i bezpieczeństwo

white

Kilka słów:

Wystawianie faktur nie musi nastręczać trudności. Cały proces może odbywać się w prosty i szybki sposób. Program do fakturowania to wygoda i bezpieczeństwo.

Program do fakturowania – wygoda i bezpieczeństwo

Więcej

Systemy CRM - czemu są tak ważne w zarządzaniu firmy

white

Kilka słów:

Nawet prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą, przedsiębiorca musi się zmierzyć z zarządzaniem. Zarządzanie obejmuje bowiem nie tylko kierowanie zespołem pracowników, ale i czuwanie nad kontaktami z kontrahentami, nadzorowanie firmowych procesów czy podejmowanie kluczowych decyzji.

Systemy CRM - czemu są tak ważne w zarządzaniu firmy

Więcej

Wdrożenie Chatbota w firmie

Malinowski Grzegorz

Kilka słów:

Budowa Chatbota, jak i jego wdrożenie jest zagadnieniem złożonym, wymagającym zaplanowania wielu kwestii, pracy doświadczonych specjalistów, oraz oczywiście zaplecza technicznego.

Wdrożenie Chatbota w firmie

Więcej

Systemy CRM sposobem na wzrost sprzedaży

PR

Kilka słów:

Klienci e-sklepów są coraz bardziej wymagający i trudno przywiązać ich do jednego sprzedawcy. Niska cena nie jest już tak skutecznym narzędziem, jak w początkowej fazie rozwoju branży e-commerce. Teraz priorytetem staje się jakość obsługi klienta. Wdrożenie usprawnień procesu sprzedaży i personalizacji obsługi jest rozwiązaniem, które jest dużo tańsze, niż ciągła rywalizacja cenowa. Pomagają w tym systemy CRM.

Systemy CRM sposobem na wzrost sprzedaży

Więcej

Jak pozyskiwać Klientów dla Kancelarii Prawnej

WP

Kilka słów:

Otwierając działalność gospodarczą, niezależnie od jej branży istotny jest marketing. Celem i główną funkcją uruchomienia machiny marketingowej jest pozyskiwanie stałych klientów. Skuteczne pozyskanie pierwszych Klientów to główna bolączka adwokatów i radców prawnych wchodzących na rynek usług prawniczych. Często bowiem w głowach mecenasów – otwierających biznes w postaci kancelarii prawnej utrwalił się nieprawdziwy mit.

Jak pozyskiwać Klientów dla Kancelarii Prawnej

Więcej

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP - WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU

J Krzysiek

Kilka słów:

Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości? A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP - WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU

Więcej

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne) ** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń… ** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza … wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe *

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków

Więcej

Strona: 1 2

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2023 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.